Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Yamaha WR125X/R

23.1.2013 18:26

No toihan menee ihan selkeesti lunariin jos se vakuutusyhtiöstä on kiinni. Niin monta osaa on kuitenkin rikki ja niiden alkuperäisten hinnat on ihan pilvissä! AVK:lla on nimittäin näkynyt pyöriä, joissa on pelkkiä naarmuja katteissa...

Re: Yamaha WR125X/R

23.1.2013 18:42

Alexir kirjoitti:
Kolmiovoileipä kirjoitti:Mitenkäs tästä Giannellin änkästä saa ton DB-killerin revittyä irti? :/

Arrowissa ainakin oli lukkoprikalla/jollaa vastaavalla


Ajattelin että Giannellissa olisi ollut samanlailla, mutta ei tahdo löytyvän keinoa millä toi tulisi ulos tuolta...

Re: Yamaha WR125X/R

23.1.2013 18:53

Kaverin puolesta varmistan, että meneekö Giannellin änkkä suoraan ilman modauksia Arrowin alkukäyrään?

Re: Yamaha WR125X/R

23.1.2013 20:01

Kyllä gianellissa on lukkoprikka, katos ny lampun kaa sinne putkeen.. Se on vaan yllättävän iso niin ei heti tahdo löytyä

Re: Yamaha WR125X/R

23.1.2013 20:21

Kolmetoista kirjoitti:Tuolta käytetyn pyörän arvo -topicista ei kukaan vastannu niin kysyn täältä. Paljonko kehtais laittaa WR:n hinnaksi nettimotoon? Muistaakseni noin 17,5tkm ajettu, Arrowin änkkä, 3tkm vanha ketju-rataspaketti ja 4tkm vanha takarengas. Kuvia löytyy galleriasta. :) 3700 pyysin siitä viimesyksynä (reilulla tinkivaralla siis) ja jotain Husseja tarjottiin vaihdossa.

Samoissa mennään kun muutkin eli jotain 3500e ;)

Mutta itellä olis pari kysymystä,
että onko kukaan ostanut uutta etukatetta ja tarraa (alkuperäisiä siis) olis tarvetta meinaan nykynen halki :roll:

Ja onko mitää järkeä rupee säätämään ite venttiilivälyksiä jos ainoastaan mankista ennen säätänyt? ja mikä se venavälys näissä on?

Ja viimisenä, että kuinka moni käyny säätämässä penkissä teharille sopivaksi? vai onnistuuko jotenkin ilma powercommanderia? (tyhmä ku oon) :lol:

Re: Yamaha WR125X/R

23.1.2013 20:30

No1 kirjoitti:Kyllä gianellissa on lukkoprikka, katos ny lampun kaa sinne putkeen.. Se on vaan yllättävän iso niin ei heti tahdo löytyä

Katos vaan niin olikin :D kiitoksia!

Re: Yamaha WR125X/R

23.1.2013 21:40

oma wr silloin kesällä meni ihan palasiksi, mutta vakuutusyhtiö korjautti kuitenkin, vaikka keula ihan solmussa t-paloista lähtien3k korjaus ja pyörä on 09,
mutta eipä varmaan huomenna enää pyörää näy kun pitäisi autoon vaihtaa ;)

Re: Yamaha WR125X/R

23.1.2013 22:11

-MankiBomber- kirjoitti:Ja onko mitää järkeä rupee säätämään ite venttiilivälyksiä jos ainoastaan mankista ennen säätänyt? ja mikä se venavälys näissä on?

Tietopankissa on ohjeet venttiilien säätämiseen. Itse säädin entiseen Yzäriin venat, eikä ollu kova homma. Kannattaa tehdä itse, jos haluat rahaa säästää.

Re: Yamaha WR125X/R

23.1.2013 22:18

-MankiBomber- kirjoitti:
Kolmetoista kirjoitti:Tuolta käytetyn pyörän arvo -topicista ei kukaan vastannu niin kysyn täältä. Paljonko kehtais laittaa WR:n hinnaksi nettimotoon? Muistaakseni noin 17,5tkm ajettu, Arrowin änkkä, 3tkm vanha ketju-rataspaketti ja 4tkm vanha takarengas. Kuvia löytyy galleriasta. :) 3700 pyysin siitä viimesyksynä (reilulla tinkivaralla siis) ja jotain Husseja tarjottiin vaihdossa.

Samoissa mennään kun muutkin eli jotain 3500e ;)

Mutta itellä olis pari kysymystä,
että onko kukaan ostanut uutta etukatetta ja tarraa (alkuperäisiä siis) olis tarvetta meinaan nykynen halki :roll:

Ja onko mitää järkeä rupee säätämään ite venttiilivälyksiä jos ainoastaan mankista ennen säätänyt? ja mikä se venavälys näissä on?

Ja viimisenä, että kuinka moni käyny säätämässä penkissä teharille sopivaksi? vai onnistuuko jotenkin ilma powercommanderia? (tyhmä ku oon) :lol:

Race-Styles myy katteita ja tarroja.

Venttiilit on helppo säätä itse, tehtii Drifter4Sampin kanssa joskus ohjeet tietopankkiin!

Ei hirveen moni oo sätääny teharille.
Onnistuu, potikalla ja Forcemasterilla (Malossi!)

Re: Yamaha WR125X/R

23.1.2013 22:37

Joo, entäs ne vakio tarrat?

http://www.race-styles.com/en/details.p ... pe=asc&nr=

Tossa taitaa olla pelkkä kate? enkusta en tajua mitään, joten joku fiksu vois kertoo? ;)

Re: Yamaha WR125X/R

23.1.2013 22:41

-MankiBomber- kirjoitti:Joo, entäs ne vakio tarrat?

http://www.race-styles.com/en/details.p ... pe=asc&nr=

Tossa taitaa olla pelkkä kate? enkusta en tajua mitään, joten joku fiksu vois kertoo? ;)

Totta, mutta halvemmalla saat Race-Stylesin oman tarrasarjan joka on VARMASTI halvempi kuin vakio.

Mutta osta tuolta kate ja tarra jostaa jammun sentteristä?

Re: Yamaha WR125X/R

23.1.2013 23:47

AceFin kirjoitti:Kaverin puolesta varmistan, että meneekö Giannellin änkkä suoraan ilman modauksia Arrowin alkukäyrään?

Menee. Kaverilla oli aikoinaan juuri tollanen setuppi.

Re: Yamaha WR125X/R

23.1.2013 23:55

Mites muute onko kukaan laittanut käynnistyspoljinta weeraan?

On meinaa kytkinpuolella paikka ja lovet sille!

Re: Yamaha WR125X/R

24.1.2013 0:34

Jalkapyörä sitä joskus tutkiskeli, tais jonku vastaavan koneenkin löytää, mistä ois osat saanu. Jotai ongelmaa, vai oliko vaa viitsimisestä kiinni, että ei koskaan toteuttanut. kysele siltä. ;)

Re: Yamaha WR125X/R

24.1.2013 8:58

Helvetin kallistahan se olis ja muistaakseni poljin otti johonkin reunaan kun JP asiasta täällä jutteli.