Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
5.9.2012 14:33
mitenkäs on porukat laitellu vakio kaasukapulan ja vilkku/valo katkasija systeemin kiinni toiseen tankoon? menin katkasemaan ne tapit jotka pitää ne vakio clipareis paikallaan ja eihän ne tietenkään kiristynyt niin että pysyis paikallaan
5.9.2012 15:32
Mitkäs on 2004vm a1 suuttimet eli siis PHBH kaasari kyseessä!
5.9.2012 16:00
Tietopankki...
8.9.2012 13:25
Uskaltaiskohan TT-räsällä ajaa kortin kolmiolla? Vai kuuluuko siitä niin paljon kovemmat äänet jos laitan siihen arrowin putkeen vakio äänenvaimentimen, että näyttäisi edes vakiolta ? Sanoo vain että villat on palanu jos joku kysyy
8.9.2012 14:45
ite ajoin kolmiolla viimeks eile 2 kertaa poliiseja vastaaan tt+jollymoto ei ollu mitää asiaa
siinähä on se 4000rpm - 90db
8.9.2012 16:02
kellään kokemuksia pjmeen rotax 122 sylinteri sarjasta?? ja onko mitakan mäntä kuinka hyvä? epäilyttää tuo sylinteri kun taiwanissa tehty.
8.9.2012 20:23
valittet siitä alta jonkun muun männän itellä wössner ja hyvin on rokannu
8.9.2012 21:00
Tai vaihtoehtoisesti Vertex.
9.9.2012 9:12
Vertex on hyvä kun on halvempi ja ei oo takomäntä. Ja se sylkkäsarja on hyvä. Ja kun joku kysy niin ite ajoin tt harjotusluvilla mutta inssiin vaihoin vakioputken
9.9.2012 13:22
mikäs vika takomännäs on? itellä toi on ainaki pelittäny aiva hyvin ja on sille happeaki annettu
E: ja jos jollain on myydä rave2 laippaa niin yv
9.9.2012 14:19
ei muutaku se että kaikki ei jaksa perusteellisesti lämmittää ennen ajoa ja jälkeen
9.9.2012 16:46
Wössner pistons are manufactured from a high yield 4032 alloy which has low expansion under temperature. This allows closer piston to bore clearances reducing piston noise.
ei tarvitte erikoisia jälkikäyttöjä ja lämmityksiä ihan normaalisti vaan
9.9.2012 18:20
Ainahan kirjoitetaan mitä tahansa myydäkseen. Takomäntä kun sisällä on niin jokatapauksessa kuuluu lämmittää kone.
9.9.2012 18:22
Kyllä. tarkennus kylmänä "piston skirt slap". sitä pahempi mitä kartiompi ovaalimpi syl.putken muoto/koko ja jos liian iso välys tai jo pelkästään Suositus ylärajalla oleva välys.
JOKA kerta tarpeeksi pitkä esilämmitys
Jos paketti ei sovi yhteen , eri väärän kokoinen wössner sylinterin muotoon nähden, on kylmä kilkatus kalkatus paha, ohipuhallusta heti alusta alkaen, matalahkot puristuspaineet, ennenaikainen männän ja m-renkaiden/urien kuluminen, startissa suurehko ryypytyksen tarve/heikohko startattavuus ja pahimmassa tapauksessa männän materiaalin haurastuminen pirstaloituminen.
Lämmitteles vaa se konees kunnolla...
9.9.2012 19:04
Niin ei siinä takomännässä mitään vikaa ole mutta ei siitä kyllä hyötyäkään ole? Joten miks maksaa enemmän