Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
12.8.2012 13:27
Noissa räjäytyskuvissa ku multa löytyy ni sen kohdalla kyllä luki pilot air screw tai jotain sinne päin, mutta nyt ei lähde enää työntämälläkään käyntiin kun ton pienemmän tyhjäkäyntisuuttimen laitoin...
Viimeksi muokannut jakezi95 päivämäärä 12.8.2012 13:51, muokattu yhteensä 1 kerran
12.8.2012 13:54
Ruuvi joka tuossa mun kuvassa oli on toiselta puolelta siis noista sun kuvista joko tuo 29 tai 30.
Nyt ei taho tolla 30 tk:lla lähteä enää käyntiin, ideoita?
12.8.2012 14:01
Jaajuu tuo sun kuvas olikin imupuolen torvi..
No kumminkin tuo ruuvi ei vaikuta ei mitenkään. Tuki vaikka se jos häiritsee.
Ei ollut omassa eikä varakaasuttimessa eikä kaverin dt:n kaasuttimessa. Siitä ei puutu mitään suomeksi ja ei vaikuta.
No kato nyt tuleeko kipinää, raottaako läpät, seosruuvi puoltoista-2 kierrosta auki, tyhjäkäyntii jonkun verran auki. Koita eri kaasun asennoilla/ryyppy päällä käynnistellä.
12.8.2012 14:03
Läpät tsekkasin jo ja kunnossa oli, kipinää tulee...
Viimeksi muokannut jakezi95 päivämäärä 20.8.2012 15:09, muokattu yhteensä 1 kerran
13.8.2012 18:21
vitun paska leipo taas =) noo kolmas kerta toden sanoo.. mistäköhän tälläkertaa johtu, viimeks vesipumppu..
13.8.2012 18:30
huhhuh, ettet vaa raiskannu sitä sisäänajos ?
Itelle pitäs tulla koneen laakeroinnista, männän vaihdosta ja pytyn hoonauksesta täl viikol
Kannattaa olla tarkkana että tulppa on kunnol kiinni, sen takia leiponu mms..
13.8.2012 20:44
Ei se sun mopos paska ole, kannattaa varmaan vaan kattoa peiliin. Sisäänajossa jos olet lämmintä konetta monottanut, niin se ei kyllä tee mitään. Kylmää konetta jos olet revittanyt niin olet vaan urpo, mutta ei se siitäkään kyllä helpolla leikkaa. Kaasarin säädöt on varmaan ihan päin helvettiä, ma arvaan...
13.8.2012 21:12
jep suurin osa leipomisista on käyttäjästä itsestään kiinni.
14.8.2012 18:24
_rieska_ kirjoitti:Ei se sun mopos paska ole, kannattaa varmaan vaan kattoa peiliin. Sisäänajossa jos olet lämmintä konetta monottanut, niin se ei kyllä tee mitään. Kylmää konetta jos olet revittanyt niin olet vaan urpo, mutta ei se siitäkään kyllä helpolla leikkaa. Kaasarin säädöt on varmaan ihan päin helvettiä, ma arvaan...
Hei kiitos vittu tiedosta! En kyllä tiennyt että kylmänä koneelle ei saa antaa kenkää :OOO(!!)
Ensimmäinen leipominen = vanha omistaja oli ajanut männällä "vähän" enemmän kun luvatut 7000km
Toinen: Vesipumppu lakkasi toimimasta, hyrrä meni jumiin
Kolmas: vesiletkussa reikä (vuoto) ja syylari oli tyhjentynyt = leipo
Kaasari hyvissä säädöissä, käy sopivan rikkaalla. Kiitos kuitenkin kysymästä.
14.8.2012 18:25
0meGa kirjoitti:jep suurin osa leipomisista on käyttäjästä itsestään kiinni.
Suurin osa = ei kaikki, turha pitää tyhmänä jos ei tunne.
14.8.2012 20:00
Se että sulla on ne originaaliletkut syylärissä tai jotku muut vanhat tai huonolaatuiset, niin ei todellakaan ole sen mopottimes vika... Mutta joka tapauksessa, ei muuta kuin uutta putkeen ja baanalle
14.8.2012 20:15
Moro mitenkä 2000 vuosimallin dt:stä saa takahaarukkaa ja konetta kiinni pitävän pultin irti kun ei lähde crc:n,pultin pyörittelyn ja samanaikaisen vasaralla hakkaamisen avulla irti eikä edes liikahda mihinkään
14.8.2012 21:47
Juu se pultti on aivan helvetin tiukas yleensä, samoon oli itel ja kaverin detsis. Ei muutaku toine esim. porakoneel ruuvaan toiselta puolelta sitä auki ja toine hakkaa toiselta puolelta, kyllä se sieltä lähtöö.
Mites, mistä löytyis tarrasarjoja dalttoniin? Ei alkuperäästä vaan jotain muuta?
14.8.2012 23:09
No kai se sitten lyömällä ja pulttipyssyn avulla sieltä lähtee,pitää vaan lekalla ruveta paukuttamaan lisää mikä ei kyllä ole tuottanut tähän mennessä tulosta
Tarrasarjoja dt:seen oon löytäny
http://www.ddgraphics.co.uk/ sivulta