Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
4.6.2011 2:12
Nizz3 kirjoitti:Paljos teijä derbit kuluttaa satasella?
Ite joutuu melkee joka päivä tankkaa nii tuntuu et kuluttais aikas paljo mut sitteku miettii et 10e saa 6 litraa bensaa ja sil ajaa sen n.100km nii eihä se sit oo ku 6l/100km ...
Ja mulla on siis Dellorto BHPE34, isompi imukaula, boysen teholäpät ja jollymoto...
Ite joudun sen 1-2 kertaa viikossa tankkaamaan riippuen ajotavasta tietenkin, mutta mulla on toi vakio kaasari kuitenkin. Taitaa olla kulutus jtn 5l-7l luokkaa.
4.6.2011 11:00
Mistä saisi tilattua Derbi Gpr racing -07 kaasuvaijerin helposti?
4.6.2011 16:07
--kim-- kirjoitti:Jön1 kirjoitti:Onko kellään muilla ollu semmosta ongelmaa ettei saa takajarrua ilmattua? Mitä luultavammin menny pääsylinteristä tiivisteet, liekkö saatavilla pelkästään tiivisteitä, tai korjaussarjaa, halkasija siinä muistaakseni oli 9,5mm.
Ite en ainakaan löytäny googlesta sopivia..
Itsellä oli sama ongelma, mutta korjaantui pelkällä pääsylinterin putsauksella. kannattaa sitä koittaa ensin. Jos se ei sillä lähde toimimaan niin eikös siihen tuommoinen sovi
http://www.moto-hame.fi/index.php?main_ ... ts_id=2935
Itsellä oli samaa ongelmaa ja kyllä sitte pikkuusen vastusti, uusin jarruletkun ja pääsylinterin kokonaan uutena ja puristimenki ostin käytettynä eikä siltikää meinannu ottaa elääkseen mutta ku sitä tarpeeksi kauan nuolla uusilla osilla hinkattiin ja ilmattiin niin kyllä se lopuuksi alkoo ottamaan, pääsylinterin saa tilattua ainaki jälleenmyyjiltä tismalleen oikean
7.6.2011 21:33
sanokeeha viisaat mikä on vikana, ku vitos vaihteele asti toimii iha normaalisti ja kiihtyy hyvin , mut kun kutosen laittaa silmään, rupee silleen booaamaan ja hiljentää vaudin noin 110 kieppeille. pyörään on laitettu 250 suutin, yvps käyttöön ja ilmanputsarista kuri irti.
7.6.2011 21:59
Larz kirjoitti:sanokeeha viisaat mikä on vikana, ku vitos vaihteele asti toimii iha normaalisti ja kiihtyy hyvin , mut kun kutosen laittaa silmään, rupee silleen booaamaan ja hiljentää vaudin noin 110 kieppeille. pyörään on laitettu 250 suutin, yvps käyttöön ja ilmanputsarista kuri irti.
Onko YPVS säädetty? Jos ei, niin kannattaa koittaa säätä se ensin.
7.6.2011 22:32
No jos sulla onse vakio 16 hampaine siellä edessä niin voisin kokemuksesta sanoa, että johtuu ihan siittä. Laita 15 nököne ni joha alkaa kulkee
7.6.2011 23:01
15 piikkinen vaan eteen nii ongelmat on entisiä ku nuo vakiovälit o aika hemmetin raskaat ku arrowin kaaki meinaa hyytyä ku tämmönen läski oon
7.6.2011 23:14
Mitenkä toi tuoreöljyvoitelun ilmaamine tapahtuu?
7.6.2011 23:26
laittaa seosbensaa tankiin ja 2-t öljyä säiliöön ja käyttää niin kauan että kaasarille menevästä 2-t öljy letkusta ei tule muuta kuin öljyä.
8.6.2011 20:29
itsellä oli myös sama homma että alkoi kutosella hyytymään, paitsi tötsä oli ja 240 suutin niin jos ois kutosella jatkanut matkaa niin olisi hyytynyt sammuksiin. Tosin meni jo vitosella 130 mutta kun laitettii tyhjä putki paikalleen niin johan jaksoi vääntää
E: Ja ei muuten jaksanut mulla 15 piikkisellä vääntää ja nelitoistasta ei viittinyt pistää
8.6.2011 22:06
Jos jollakkin on myynnissä teharia tässä kesä-heinäkuun aikana, niin laittakaa yv:tä. Ei väliä onko arrowi, giannelli vai jollymoto, kuhan sais johonki ~200e pintaan. Ei haittaa jos vähä kalliimpiki =)
9.6.2011 13:10
Jahas, vein pytyn hoonaukseen ja nytne sielt sit soitteli ettei sitä saa hoonaamalla enää kuntoo. Niin on pahat naarmut. No aloin täs miettii et toi 200cc houkuttelis ku saa varmaa yht kalliil ku alkuperäisen pytyn
. Eli kertokaas mitä tarvin jos semmosen asennan.
Mikuni kaasari 32-36mm?
PS. Tietenki vois vanhan putkittaa uusiks, mitä mielt täst ootte?
9.6.2011 13:15
Tässähä on detsin kone ja pitäs olla iha valusylkkäkii?
Eli porautus+ ylikokone mäntä.
9.6.2011 20:34
Missä päin sitä ilma puolta se kuri on ja minkä näköinen se on? =)
9.6.2011 20:48
Ota se vasemman puolen musta kate irti niin näet sen kurin