Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
26.4.2014 14:31
Vakiokaasarilla jos ei oo säädöt kohillaan nii tuppaa leipomaan helposti, varaosat saa suht hyvin 24mx/ahvalalta. Tyyppivikoja varmaan tässä mallissa tuo öljypumppu kun se on sähkönen nii tiiä millon pettää, ite heivasin samalla pois kun vaihoin 36mm keihinin.
Kulutusta en osaa sanoo paljon itellä vie tuolla 36mm kaasarilla matka-ajossa, parin viikon päästä lähen miittiin 100km päähän nii sen jälkeen tiedän. Eilen kotoa kylälle lähdettäessä bensaa oli tankissa tasan 3l kohdalla ja 10km matkalla oli 2 cm alaspäin kulunu
Omasta mielestä todella hyvä alusta ja takaa löytyy säädettävä iskarikin.
Tehoista sen verran että kulkee ja kiihtyy huomattavasti paremmin 36mm kaasarilla verrattuna vakioon.
28.4.2014 13:05
Joo tosiaan tämmönen tuli hommattua ja iha hyvi on pelittäny, pientä laittoo se heti vaati jotta saatii ajokuntoseks
multa löytyy kans keihin, sit on messico ja vforcet. Ihan hyvi potkii noilla ja hyvät alaväännöt mut tuntus et ei se kauheesti ota huippui, vissii joillai muillaki ollu sama
mut hyvi kiihtyy ja se on pääasia
Oon tosiaa miettiny uutta putkee ton ruosteise ja ruttuse messicon tilalle ja aattelin et vois jonku hgs tai doman tilata. Meneeks noi heittämäl kii vai joutuuko paljo modailee? Ja kumpi kantsis vai kenties joku muu?
30.5.2014 0:25
Onks näissä nestekytkintä ja tehäänkö näitä enää ??
30.5.2014 17:21
Nestekytkin löytyy, mutta eipä näitä enää valmisteta. Eli jos uutta gassuu mietit ni sit se on EC
ja muutenkin jos meinaa paljonkin lisäpotkua hakea ni kannattaa mielummin ostaa suoraan EC, mikäli rahaa riittää. Parempi alusta jne.
22.11.2014 13:20
Avittakaas nyt tulevaa kevari kuskia! Mulla ois ens kesänä eessä se pyörän osto. Aluks taistelin 4-tahdin ja 2-tahdin välillä, mutta nyt olisin kääntymässä 2-tahdin puoleen. Ja nimenomaan katulaiskan. Ei kiinnostaisi ne kisapiikin huoltovälit. Vielä oon vähä kahenvaiheilla näitten vaihtoehtojen suhteen. Eli vaihtoehdot ovat sitten Rotaxillinen Aprillia tai vähän hienomman oloinen HM tai sitten juuri tämä GasGas Halley. GasGasissa kiinnostaisi tuo nestekytkin ja kestävä alakerta. Pieni kaasutinkaan ei haittaa, kun kulutukseen katsoo. Tietysti enemmän tehoja saisi isommalla, mutta pitäisi riittää tämmöselle melko kokemattomalle kuskille nuo GasGasin TT tehot vallan mainiosti. Jos kellään olisi mainita hyviä tai huonoja puolia yhdestäkään vaihtoehdosta oisin kiinnostunu kuulemaan!
25.11.2014 1:52
Mistä moinen maine ku "kestävä alakerta"? Katupuolen gg ei kyllä hirveesti kokemuksia ole.
25.11.2014 17:08
No päättelinpä vaan, että kun on kisapiikin alakerta niin on luultavasti suunniteltu hieman korkeammille tehoille ja muutenkin osat kestävämpää tekoa. Kertokaa jos oon väärässä.
12.11.2015 23:45
GG EC vs GG Halley mitä eroa on niistä? alusta, moottori jne. eiks oo sama alakerta mutta mitä yläkerrassa on eroa?
19.3.2016 19:25
Viittiskö joku kertoo et paljon tollane Halley menee vakiona tai jollai "pikku" vireil? Ja paljon kulutus on vakiona? Tai sit niil pikku vireil
8.4.2016 23:23
Moi! Kertokaahan mihin momenttiin kiristän kannen, kun pitää vaihtaa tiivisteet.
9.4.2016 11:44
Sopivan kiree rannemomentti on hyvä. Mutta kotarille sanotaan kannen M7 pulteille 18 Nm ja sylinterin M8 muttereille 35 Nm, jos on apua. Ite vetäny aina ilman momenttiavainta kylläkin.
9.4.2016 12:49
Ok! Ehkä mä vedän vaa sitten ilman monenttia suht kireelle. Jotkut vaan sanoo et jos ei vedä momentilla nii voi mennä vinoon. Jos joku silti tietää tarkan momentin niin voisi siitä olla apua. Kiitti kun vastasit!
10.4.2016 16:13
Mistä ja mikä fmf putki menee? Mulla on hgs mut haluun jonku vähä yläkiertosemman niin mistä saisi fmf paisarin gas gas halleyhin? Onko se yamaha yz putki?
15.7.2016 6:49
Moro. Meneekö tommoseen halleyhyn jostain toisesta pyörästä paisari suoraan/ pienellä modaamisella kii?
23.12.2017 22:41
Satuin tässä netissä surffaillessani törmäämään tähän gas gas 125 Halley:hyn ja alko vähän kiinnostaa noi huiput, kun ne noin vähän on
. Voisko syynä olla jos tässä kerran on se EC:n alakerta (eli kisapyörän) nii oisko tässä myös vaihtesito välitetty kisapyörämäisesti eli lyhyeksi (korjatkaa ihmeessä jos oon väärässä
). Se selittäis matalat huiput kun eihän noissa enska ja smoto kisoissa ajeta 6 vaihteella kaasupohjassa, vaan kiihytellään pienemmillä nopeuksilla.
Mut joo eli ei itellä oo kyseistä pyörää ja mun kaikki tiedot perustuu tän palstan selailuun
.