Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
29.12.2005 16:03
pipercross o yleismallia... nippusiteellähän se menee kiinni
.
29.12.2005 20:40
-=Miklu=- kirjoitti:pipercross o yleismallia... nippusiteellähän se menee kiinni
.
Eikö oo olemassa sellasta mikä menne vakiokoteloon
Tympii sellaset yleismalliset kun äänet kovenee ja se kerää paskaa paremmin
29.12.2005 21:09
saahan sen piperin sinne vakiokoppaankin ite asiassa.. siihen kolmion päälle vaan...
29.12.2005 21:22
Hei viittiskö joku kertoa että m,iten vatussa etupään stefat saa irti kun ovat pinttyneet. Raaka repiminen vai? Ja muistasko joku ne mitat ulkoa, kun merkkikohtaisena ei ole saatavina...
30.12.2005 1:58
ruuvvarilla oletko koittanut sillain pikku hiljaa "nylkyttämällä" (jopas valitsin sanat
) eli joka kohasta pikkusen kerrallaan....
31.12.2005 0:26
-=Miklu=- kirjoitti:ruuvvarilla oletko koittanut sillain pikku hiljaa "nylkyttämällä" (jopas valitsin sanat
) eli joka kohasta pikkusen kerrallaan....
Joo, samaa arvelinkin... pitääpä kokeilla. osaa olla vittumaiset ottaa pois
4.1.2006 21:42
Pitäis tässä vuoden sisään alotella Gamma projekstia, Veljeltä vehkeen saan. On sillä päässyt kakspäälläkin sen 130 km/h. Pitäis maalata kaikki. Sitten se sano että tehot tuntu katoovan ei kiihtynyt enää mihkään vääntö ja nopeus putosivat radikaalisti. Muistaakseni se sano vielä että se kävi aina sillon kun kone oli lämmin. Eli voiskohan johtua siitä että männänrenkaan menneet? Joku jolla enemmän kokemusta Gammasta nii antaa tulla. Sähköt on uusittu vehkeeseen lähes kokonaan ja kaasarikin on puhdas ku juutalaisen muna... Kiitän
4.1.2006 21:43
mäntää vaihtoon ja samalla kattoo et o sylkkä kondiksessa...
5.1.2006 9:20
kannatta kyl porauttaakin jos ottaa pytyn irti.. tai jos pytty ei ole väljä niin ei sitten tietenkään kannata...huomaa ainka helposti että onko väljä, kun kokeilee sylinteriä männän yk kohdasta sormella ja tunnustelee onko siinä kynnystä..
5.1.2006 10:25
rupeaa projekti olemaan siinä vaiheessa että pitäis maalia ruveta levittelemään. ehdotelkaas erilaisia värejä ja teippauksia! se met. hoht. sininen on niin kulunut perusväri jo, niin en sitä ajatellut laittaa.. oliskohan keltainen ja mustia/valkoisia teippejä hyvä yhdistelmä? maalaan siis tankin ja takakatteen.
5.1.2006 23:15
Ite taidan laittaa metallinhohto pinkin
ja mustat teippaukset
:P
7.1.2006 1:39
vähän alkaapi vaikuttaa siltä, että ens kesänä vaihtuu ajoneuvo nelipyöräseen. Eli rakkaasta kammasta pitää luopua </3. Prkl:n laakeri ku sen piti mennä bimmeri osteleen, liikaa ihastunu tuohon ajeluun ja tuo porukoiden corolla nyt ei niin reteä ole niin pitää ittelläki vissii pankki tyhjentää ja hommata kesätöiden päätteeksi jotain vastaavaa :C. Eli keväällä ku säät sallii niin alkaa sit armoton myyntiin laitto, kattoa sitten tilannetta paremmin. Paha sitä vielä sanoa muutako että varmaankin pitää myydä sitten pois. Saattaahan tämä ajatus jäädä vain ajatukseksi. Isompaa sitten ku siltä tuntuu (pörssissä)
7.1.2006 3:34
vähän kuvaa lisää galleriassa yhen kuvan kadotin
(ohjaamosta) ja uuden sellasen otan huomenn ....
7.1.2006 23:14
Laitan tämän uudelleen, kun en saanut vastausta:
tartteeko tehdä koneremppa kun mittarissa on 27t. En kyllä ollenkaan ole varma pitääkö tuo kutinsa. Ei kyllä kuulu mitään sivuääniä, mutta ei tietoa onko tehty koneremppaa milloin?
Ja sitten vielä, kannattaako tilata scatterilta tommonen yleismallin pipercross? Miten toimii ja kuinka paljon isompi suutin suurinpiirtein pitää olla?
Kiitos vastauksista!
8.1.2006 13:06
Eiköhän sun kannata tarkastaa sylkkä, mäntä. Alakerran laakerit ja stefat.