Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
21.1.2013 19:57
Prätkä jätkä kirjoitti:Tee ite kanaverkosta killeri, murska arska on kertonut ohjeet siihen tässä ja husse 4t topicissa, saat just sen verran vaimentavan kuin tahdot
Voishan tommosen vääntää, kerta noin yksinkertainen olis mut mites tuo siellä pysyy?
sillähän mulla ei sitä alkuperäistäkään db-killeriä oo, kun motarin liittymässä annoin reilummin kaasua ja äänet räjähti (killeri lähti lentoon
).
21.1.2013 20:11
http://www.youtube.com/watch?v=vWnG1ezuc1A luistelua joo ittelläkki kuulostaa toi wr joltaa pesukoneelta ku yrittää starttaa vaikka on ollu aina talvella lämpösessä tallissa ja välillä käy pihalla rilluttelemassa...
kesällä toimi unelmasti vähä syksyllä alko tulla tota pesukone ilmiöttä, pari kertaa o joutunu työntääkki käyntii nyt talvella ku ei oo viikkoo käynnistäny
21.1.2013 21:52
Itellä lähteny akun vaihdon jälkeen joka päivä käyntiin startilla. Pyörä viettää talvensa tallissa, jossa ei ole lämmitystä. Käyn kyllä joka päivä sillä ajamassa, tai vähintään tallissa käyn kunnolla koneen lämmittämässä. Huomenna löysemmät öljyt sisälle ku pääsee vihdoin vaihtamaan
21.1.2013 22:02
Aina napista käyntiin, oli sitten ulkona yön tai tallissa yön...
21.1.2013 22:13
WeeäR kirjoitti:Innolla odotan torstaina vaihdettavia 0w30 öljyjä
Autoöljyllä tuhoat kytkimen, mieluummin kannattas laittaa 5w40 mp-öljyä.
LeKe96 kirjoitti:Voishan tommosen vääntää, kerta noin yksinkertainen olis mut mites tuo siellä pysyy?
sillähän mulla ei sitä alkuperäistäkään db-killeriä oo, kun motarin liittymässä annoin reilummin kaasua ja äänet räjähti (killeri lähti lentoon
).
Kysäse murska arskalta, en oo ite tommosta kokeillut.
21.1.2013 22:23
Mulla on tuommonen reikä verkko kääryle
siellä putkessa kun tuossa isomman pyörän leovicessä ei ollut killeriä. Laitat sitä verkkoa eka rullalle ja sitten osan siitä verkon päädystä laitat sinne verkon keskikohtaa päin ne metalli tikut ja vähän jätät sinne sisäputkea päin, että se ei lähde sieltä TAI sitten teet siitä sellasen, että siihen jää ihan vähän putkautumis varaa niin se laajenee sinne änkän sisään kun tunget sen sinne sisään
22.1.2013 0:58
Autoöljyllä tuhoat kytkimen, mieluummin kannattas laittaa 5w40 mp-öljyä.
Nämä 0w30 öljyt sisältävät siis kytkinlisäaineet
Eli 3k huolto periaatteessa mihin oon kiikuttamassa sitä...
23.1.2013 1:40
No sitten on asia erikseen, jopa parempaa tavaraa talveksi kuin 5w40, mikä merkki tuota myy kun ei oo ennen tullut vastaan?
23.1.2013 2:49
Mobil Delvac 0w-30 oli paikallisessa motonetissä ainakin vuosi sitten hyllyssä...
23.1.2013 17:08
Mitenkäs tästä Giannellin änkästä saa ton DB-killerin revittyä irti? :/
23.1.2013 17:12
Kolmiovoileipä kirjoitti:Mitenkäs tästä Giannellin änkästä saa ton DB-killerin revittyä irti? :/
Arrowissa ainakin oli lukkoprikalla/jollaa vastaavalla
23.1.2013 17:26
Noniin, kävipä hassusti eilen. Lähin ajamaan, vähän matkan päästä tulee risteys, jossa minulla etuajo-oikeus. Mersu oottelee siinä kolmion takana ja vähän ku pääsen lähemmäs risteystä, ajaa mersumies kylmän rauhallisesti eteen. Ei siinä auttanu ku pyörä kylelleen, ettei auton alle mennä. Noh, poliisi paikalle ja selvittämään.
Kuski myönsi virheensä, pyörä on ajokelvoton. Itselleni ei käynyt mitään, kiitos ajovarusteiden.
Kuinkas helposti on muilla mennyt (jos jollain on mennyt) WR lunariin? Omastani toisen puolen kate halki, naarmuja kaikkialla muoveissa ja takalippa palasina. Takarengas lukossa, joka kylläkin hieman pyöri, kun pukattiin mopoa kärryyn. Kahvat, tanko yms. vähän solmussa. Käyntiin kyllä lähti.
Mitäs luulette, miten WR:n käy?
23.1.2013 17:54
Putte5000 kirjoitti:Noniin, kävipä hassusti eilen. Lähin ajamaan, vähän matkan päästä tulee risteys, jossa minulla etuajo-oikeus. Mersu oottelee siinä kolmion takana ja vähän ku pääsen lähemmäs risteystä, ajaa mersumies kylmän rauhallisesti eteen. Ei siinä auttanu ku pyörä kylelleen, ettei auton alle mennä. Noh, poliisi paikalle ja selvittämään.
Kuski myönsi virheensä, pyörä on ajokelvoton. Itselleni ei käynyt mitään, kiitos ajovarusteiden.
Kuinkas helposti on muilla mennyt (jos jollain on mennyt) WR lunariin? Omastani toisen puolen kate halki, naarmuja kaikkialla muoveissa ja takalippa palasina. Takarengas lukossa, joka kylläkin hieman pyöri, kun pukattiin mopoa kärryyn. Kahvat, tanko yms. vähän solmussa. Käyntiin kyllä lähti.
Mitäs luulette, miten WR:n käy?
No jos pyörä on
ajokelvoton niin eiköhä se lunariin mee...
Mutta muun kuvauksen perusteella tuskin menee, eihän tossa oo edes iso homma korjata :O
23.1.2013 17:57
Mitä joskus AVK:n sivuja katellu niin ihan hyvin voi mennä lunastukseen.
23.1.2013 18:06
Tuohan on siis aivan sinun ja vakuutusyhtiön välinen asia. Heille todennäköisesti edullisempi vaihtoehto voi olla, että menee lunariin, kuin joku mp liike korjaa sen. Tietysti jos haluat itse sen korjata niin vakuutusyhtiö todennäköisesti suostuu maksamaan uudet osat, mitä laitat siihen.