Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
18.10.2012 11:32
Tietääkö kukaan missä tässä mahtaa olla tuntimittarin sensori, kun lopetti mittamisen?
18.10.2012 12:05
-Oudi- kirjoitti:Tietääkö kukaan missä tässä mahtaa olla tuntimittarin sensori, kun lopetti mittamisen?
Jäätykö 99:30 kohtaan?
18.10.2012 13:06
eemeli tohon kannattaa sitten laittaa vastauskin jos sen tietää. Suomeks sanottuna vituttaa tollaset "vastaukset" joista paistaa läpi tietämys, mutta ei voi kuitenkaan heti sanoa vastausta, vaan kysymyksen kysyjän pitää tulla tänne sanomaan "joo" että saa vastauksen.
Mittari ei laske 99:30 eteenpäin, vaan se pitää käsin nollata. Selaa siihen kohtaan missä näkyy noi tunnit ja painat pitkään sitä nappulaa niin resetoi laskurin. Ei jostain syystä laske yli 100h.
18.10.2012 15:41
Ok, kiitoksia
18.10.2012 15:47
AceFin kirjoitti: vituttaa tollaset "vastaukset" joista paistaa läpi tietämys, mutta ei voi kuitenkaan heti sanoa vastausta, vaan kysymyksen kysyjän pitää tulla tänne sanomaan "joo" että saa vastauksen.
No oishan se voinu olla niinkin että mittari ois jäätynyt vaikka johonki 40h kohdalle ja tästä syystä ei suoraan sanottu et ''resetoi laskuri''
ei mulla muuta
18.10.2012 17:23
Pointti olikin, että silloin ois voitu sanoa sen tapauksen vastaus, vaikka ei nyt sattuis olemaan se vikana. (Esim. "Jos mittari jäätyi 99:30 kohdalle niin resetoi mittari painamalla nappia pitkään pohjassa ja toimii taas." ) Näin myös joku muu joka joskus sattuu käyttämään hakua voi löytää vastauksen helpommin tarvitsematta kysyä erikseen.
eemeli kysyi jäätyikö mittari kohtaan 99:30 ja tuntui tietävän tähän vastauksen, muttei kuitenkaan voinut sitä suoraan kertoa. Tosin saattaa olla myös, että eemelin mittari on jäätynyt samaan paikkaan.
All in all, pistää ärsyttämään tollanen ja mopopuolella sitä on vielä paaljon enemmän.
18.10.2012 17:40
AceFin kirjoitti:eemeli tohon kannattaa sitten laittaa vastauskin jos sen tietää. Suomeks sanottuna vituttaa tollaset "vastaukset" joista paistaa läpi tietämys, mutta ei voi kuitenkaan heti sanoa vastausta, vaan kysymyksen kysyjän pitää tulla tänne sanomaan "joo" että saa vastauksen.
Mittari ei laske 99:30 eteenpäin, vaan se pitää käsin nollata. Selaa siihen kohtaan missä näkyy noi tunnit ja painat pitkään sitä nappulaa niin resetoi laskurin. Ei jostain syystä laske yli 100h.
Juu, pitää painaa mieleen. Sori jos sain jollain kattilat kiehumaan!
19.10.2012 0:19
Eipä mitään
En saanut millään tota virtalukon suojaläppää takasin toimintaan vaikka pariinkin otteeseen yritin, niin saa nyt olla viikon tolleen ja sanon huollossa sitten että korjaa takuuseen.
20.10.2012 0:21
mites kun vaihoin stefat tuohon paiolin keulaan niin toisessa pumpussa on joku jousi systeemi sisällä ja toisessa ei. niin se missä ei ole jousta niin on löysä eikä palauta kunnolla vaikka olisi 10dl öljyä. kertokaahan miten saan toimimaan. räjäytys kuvistakin saattas olla apua.
20.10.2012 0:41
Eikös tässä oo USD-keula? Jos on niin se taitaa olla normaalia
20.10.2012 0:54
joo on usd mutta ennenkun avasin sen niin ei ollut läheskään noin löysä vaikka öljyä oli vähemmän ja palauttikin paljon paremmin. nyt kestää monta sekuntia palauttaa eikä palaudu loppuun asti.
20.10.2012 1:54
eikös USD:ssä yleensä vaan toinen pumppu sen palauta... että onse ihan normaalia jollei toinen palauta
20.10.2012 9:20
Tumpula, ilmasitko pumput? Kuinka paljon laitoit öljyä? maksimissaan 7dl, +6dl on sopiva määrä niin ei ihan löllö ole. 5,5dl pitäisi laittaa ohjekirjan mukaan.
Ja kai vaihdoit öljyt kokonaan uusiin? mitä viskositeettiä ja kai käytit keulaöljyä? Mulla toimi ainakin normaalisti kun vaihdoin öljyt pumpuista, molemmat pumput oli sisuskalut ulkona.
Ilmaaminen tapahtuu niin, että laitat käden pumpun yläkorkin tilalle, painat pohjaan ja vedät ylös (toinen pumppu ei palauta) ja päästät käden pumpun päältä, pitäisi tulla pieni pulputus. Toinen pumppu on alaspäin joustava, mutta ei palauta, toinen pumppu on keulan palautumista varten
20.10.2012 12:10
tumpula24 kirjoitti:joo on usd mutta ennenkun avasin sen niin ei ollut läheskään noin löysä vaikka öljyä oli vähemmän ja palauttikin paljon paremmin. nyt kestää monta sekuntia palauttaa eikä palaudu loppuun asti.
Been there, done that. Se on oikeesti tosi sekavaa kun vain toisen pumpun kuuluu palauttaa, mutta niin sen kuuluu ollakkin. Kasaa keula, jos sitten tuntuu vielä löysältä niin kattele lisää sitten.
Noihin purkukuviin löytyy linkki tietopankista. Siellä on kahta eri kuvaa kun toi keula on eri eri vuosimalleissa.
20.10.2012 12:46
nyt on 5dl 5w keulaöljyä välillä oli enemmän ja välillä vähemmän mutta aina yhtä löysä. ja on kokonaan uudet öljyt sisässä. pitää tuota ilmausta koittaa jos sillain lähtis toimiin.