Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Rieju Marathon

19.1.2012 21:35

Tällasta vikalistaa täältäpäin

1. 15km ajettuani liikkeestä ulos kaks vilkkua paloi

2. Virtalukko hajosi

3. Takapyörän laakerit. Ensin lupasi Masco korvata koska alle 6000km mittarissa, sitten tulikin hylkyä ja liike päätti korvata ne minulle.

4. Startti hajosi ja myös johtosarja suli.

5. Kaasarin luistin kalvo ( sen takia toimi surkeasti n.1kk)

Samalta jälleenmyyjältä kuin Nuadhu sain naurettavan Suzukin Marauder kustomi kevarin jotta töihin

pääsin kulkemaan. Vastoinkäymisistä huolimatta on ollut kuitenkin omasta mielestäni mukava laitos.

Re: Rieju Marathon

19.1.2012 22:02

Mulla toimi oma -09 Maratooni erittäin hyvin ne 7tkm mitkä ehin ajaa. Ainoo vika oli just se -09 vuosimallin vuotava änkkä mut masco hoiti sen homman antamalla uuden änkän ja alkukäyrän takuuseen :)
Kokonaisuudessaan mun mielestä ihan näppärä pyörä jos haluu kohtuuhintasen piikki nelarismoton ;)

Re: Rieju Marathon

31.1.2012 21:07

UPPPP! Joo nyt on taas uutta kuvaa galleriassa ja tekstiä blogissa. [sarkasm]Nyt uppoudun takaisin erittäin mielenkiintoisen terveystiedon pariin.[/sarkasm] :nörtti:

Paitsi että! On tullu mieleen että kun näkyy simmosia kuvia misä ihmisillä on oikeen leveetä vanneteippiä (valkosta) simmottis et puolvannetta on teipattu ja toinen puoli tyhjä TAI sit sillee et on neljännesvannetta teippiä ja neljännes tyhjää, sit taas neljännes teippiä ja neljännes tyhjää..(toivottavasti joku tajus :P ) Niin mistä te ootte repiny sitä teippiä?

Re: Rieju Marathon

31.1.2012 21:14

Sähköteippiä se on :)

Re: Rieju Marathon

1.2.2012 21:22

No sitä määki oon miettiny ettei mistään perkele löydä niin paksua vanneteippiä/muotoon leikattua vannetarraa :D Mut asia selvä kiitosta nopiasta vastauksesta.

Re: Rieju Marathon

1.2.2012 23:44

onkos ketään myymässä riejuaan 3300e ku yks kaveri olis kiinnostunut?

Re: Rieju Marathon

4.2.2012 19:40

Toivottavasti kaveris täyttää loppuvuodesta ku itellä olis tarkotus se siinä kesälomilla myydä :D

Re: Rieju Marathon

4.2.2012 21:15

-Villeh- kirjoitti:onkos ketään myymässä riejuaan 3300e ku yks kaveri olis kiinnostunut?


huh, myin omani 2700e :P

Re: Rieju Marathon

6.2.2012 13:26

Mkah36 kirjoitti:Toivottavasti kaveris täyttää loppuvuodesta ku itellä olis tarkotus se siinä kesälomilla myydä :D

'
Kesän aikana joutaa täältäki poies

Re: Rieju Marathon

7.2.2012 14:02

Tuli tässä mieleen, että onko kukaan ajellut 95E10:llä?
Rieju/Masco ei suosittele E10:n käyttämistä, mutta Yamahan mukaan ko. bensaa voitaisiin käyttää. Tuttu joskus ajoi tankillisen tai pari E10:ä WR:llään eikä tänä aikana ilmennyt mitään ongelmaa.

Itse olen tähän mennessä tankannut 98E5:sta mutta bensan hinta alkaa olla sitä luokkaa että voisi joskus pistää sitä E10:kin tankkiin. Eihän Maratoonari kyllä niin paljoa syö että se merkittävästi halvemmaksi tulisi, mutta olisi kiva tietää onko kellään pitempiä käyttökokemuksia 95E10:stä?

Re: Rieju Marathon

7.2.2012 14:49

Eihän nyt parista tankillisesta varmaan mitään tapahdu. Varmaan puhutaan kymmenistä. Ite en ole pistäny E10 tankkiin, enkä pistä. Kyllä mulla on pari senttiä varaa maksaa ylimääräistä "turvallisemmasta" bensasta.

Re: Rieju Marathon

7.2.2012 16:35

Oon samaa mieltä. Sekä sen e10 tankkaaminen tutkitusti lisää polttoaineenkulutusta. ei varmaan paljon näy vielä kevarissa mutta kuitenkin

Re: Rieju Marathon

8.2.2012 18:33

ei mitään järkeä :roll:

Re: Rieju Marathon

8.2.2012 21:33

Yamahoihin sopii todennäköisesti sen takia, kun ovat ruiskua. e10 ei kuulemani mukaan kannata käyttää,jos on kaasutin moottori

Re: Rieju Marathon

9.2.2012 0:12

Juurikin noin. Bensiini ei kuitenkaan ole ongelma niinkään moottoreille , vaan polttoainejärjestelmälle, letkuille ja tiivisteille. Kaasutin käyttöisille vimpaimille ei siis suositella E10.