13.6.2011 19:11
13.6.2011 20:56
LaneKit kirjoitti:Kokeiles: Syylärin korkki auki, kylmänä tietenki jos haluut pitää naamas. Sitten kone tulille ja annat monoa, heti ku raaskit vaa. Itel vuoti entine kansi nassesta, ni sillo poris kivasti
Ei oo normaalia toi, ite ajoin 25km sellasta 120-135 vauhtia yöllä +25 lämmöillä ja kone kävi melkee kylmänä. Kaupungissa nousee enemmi, mut ei ikinä ees lämpömittarin puolvälii.
TAi oisko mahollist et trmari paskana, ettei päästäs nesteitä kiertämää ja kuumat nesteet ois kannessa ja mittari ottas siitä lämmöt? En tiiä ku ei oo ikin termari paskonu, mut kokeiles huvin vuoks ilma sitä, eli kannesta ne 2 pitempää pulttia auki.
13.6.2011 22:56
13.6.2011 23:00
14.6.2011 12:22
14.6.2011 15:00
14.6.2011 22:00
15.6.2011 1:57
xtrem3 kirjoitti:Noniin eli nyt crm vajosi koomaan. Rälläsin sillä hiekkamontulla, (ei kuumentunut liikaa) ja sitten yhtäkkiä sammui. Hetken tarkastelun jälkeen huomasin tulpan olevan puoliksi kiertynyt ulos (hirveästä tärinästä johtuen). Noh, kiristin sen paikalleen ja poljin. Ei elonmerkkejä. Sitten työnnetiin monta kertaa kahden kaverin kanssa. Tulos: Meinas lähteä käyntiin pari kertaa muttei lähtenyt, ja putkessa paukahteli todella lujaa.
Huomenna ostan uuden tulpan ja sitten tesmin, mut silti, tietääkö kukaan mikä siinä vois olla?
15.6.2011 16:47
15.6.2011 18:55
15.6.2011 19:59
15.6.2011 22:20
LaneKit kirjoitti:Pitäs mennä nassen stefa. Vaihto onnistuu sellai et poraat ruuvin vaik toho ja vedät irti, on tiukassa, lupaan sen
Tai pistä jotenki paskas ja ota osina, iha mite vaa. Jos ei mitenkää lähe ni kytkinkoppa irti, akseli lähtee vetämällä ja tökit jollaki pitkäl kepil ton irti.
Asennus o tosi helppoa, akseli kiinni ja sit vaa varovasti työnnät ton akselii ja loput hakkaat jollaki tylpällä esinneellä tai mieluite oikeenkokosella hylsyllä kii.
extreme: kyllä menee nassen yläkerran osat. Onko pytty kuoseissa, ettei saanu osumaa?
18.6.2011 15:36
18.6.2011 16:02
19.6.2011 22:53
peeekes kirjoitti:Käykö cr takakiekot cermiin? ei taida?