24.7.2013 20:49
lusikka6000 kirjoitti:mahtaako johtua suuttimista kun lähtee kiihdyttämään suoraan vaikka 5 vaihteella 30 vauheista niiin kiihtyy aluksi normaalisti sitten vauhti tökkii vähäsen ja tulee röpötystä ja sen jälkeen lähtee menemään kuin tykki
24.7.2013 22:53
Jamiihh kirjoitti:lusikka6000 kirjoitti:mahtaako johtua suuttimista kun lähtee kiihdyttämään suoraan vaikka 5 vaihteella 30 vauheista niiin kiihtyy aluksi normaalisti sitten vauhti tökkii vähäsen ja tulee röpötystä ja sen jälkeen lähtee menemään kuin tykki
Onnittelut,olet saanut maailman ensimmäisen 2-tahtisen piikibetan Sitten apuja: sinuna tarkistaisin venttiilit ensimmäisenä. Suuttimen vaihto saattaa auttaa,vaarana liian rikkaalla/laihalla käyminen.
24.7.2013 23:02
26.7.2013 12:13
26.7.2013 17:21
Murska Arska kirjoitti:Etualkseli pitää kiristää etunavan holkit kiinni, väliin ei saa jäädä mitään rakoa. Kiristä akseli niin pitkälle kun se menee ja kevyt kiristys, sen jälkeen kiristät oikean tolpan alalenkin puristesovitteen lukituspultit. Jos tässä tarvii naputtaa jotain tai fyysistä voimaa niin joku on rikki tai väärin kasattu.
26.7.2013 19:00
28.7.2013 9:43
28.7.2013 17:41
29.7.2013 10:40
Murska Arska kirjoitti:Siihen oikean alapään ja holkin väliin kuuluu jäädä noin 5mm rako, alapäätä ei saa missään nimessä naputella, tai muutenkaan väkivalloin vetää holkkiin kiinni. Vai ymmärsinkö nyt jotain väärin?
29.7.2013 12:13
29.7.2013 13:12
veikkaappa kirjoitti:Murska Arska kirjoitti:Siihen oikean alapään ja holkin väliin kuuluu jäädä noin 5mm rako, alapäätä ei saa missään nimessä naputella, tai muutenkaan väkivalloin vetää holkkiin kiinni. Vai ymmärsinkö nyt jotain väärin?
Juurikin noin, mutta mun mielestä ei uutena ollut rakoa o_O Mutta ennemmin uskon sinua, ja niinhän se keula siihen luonnollisesti asettuu että jää tuo rako
30.7.2013 14:54
31.7.2013 22:19
31.7.2013 23:05
2.8.2013 19:51