Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

10.8.2009 13:15

melkein_Ehjä` kirjoitti:
mikael34 kirjoitti:No minulla seiso mikilon siellä kone glanssilla kuukauden korjaamolla kun lähetin oli 10km ajettu tuli takasin 126km ajettuna ja kaiken lisäksi eivät olleet saaneet pyörää kuntoon :D

siis miten vitussa tuo on edes mahdollista?? :lol: puljun omistaja on käyttänyt sitä jossai baarireissuillaan. Saanko kysyä että mikä siitä meni ekan 10 km:n aikana rikki? :o


eihän sitä ajamatta tiiä onko se tullu kuntoo :)

10.8.2009 13:20

Johani kirjoitti:
melkein_Ehjä` kirjoitti:
mikael34 kirjoitti:No minulla seiso mikilon siellä kone glanssilla kuukauden korjaamolla kun lähetin oli 10km ajettu tuli takasin 126km ajettuna ja kaiken lisäksi eivät olleet saaneet pyörää kuntoon :D

siis miten vitussa tuo on edes mahdollista?? :lol: puljun omistaja on käyttänyt sitä jossai baarireissuillaan. Saanko kysyä että mikä siitä meni ekan 10 km:n aikana rikki? :o


eihän sitä ajamatta tiiä onko se tullu kuntoo :)

Pitkään on säätöjä haettu. :D Omaan Husseen oli tullu 1000km huollon aikana 5km lisää, juurikin säätöjen takia.

10.8.2009 17:51

melkein_Ehjä` kirjoitti:
mikael34 kirjoitti:No minulla seiso mikilon siellä kone glanssilla kuukauden korjaamolla kun lähetin oli 10km ajettu tuli takasin 126km ajettuna ja kaiken lisäksi eivät olleet saaneet pyörää kuntoon :D

siis miten vitussa tuo on edes mahdollista?? :lol: puljun omistaja on käyttänyt sitä jossai baarireissuillaan. Saanko kysyä että mikä siitä meni ekan 10 km:n aikana rikki? :o


Aikaisemmilla sivuilla lukeekin niistä, mutta bensatankissa oli reikä ja kaasarin säädöt pielessä. Tänään katkesi kaasuvaijeri.

10.8.2009 23:53

Mistä kohtaa meni? Hinkkaako siihen joku paikka?

11.8.2009 22:12

_E_Z_ kirjoitti:Mistä kohtaa meni? Hinkkaako siihen joku paikka?


Siitä ihan alusta kahvanpäästä, ilmeisesti vähän kesken mikä siellä siihe hinkkaa.

Tossa vähän selvittelin niin kone glans tuo nämä maahan joten ei ihme jos jotkut muut yritykset sinne ovat niitä takaisin lähetelleet. Sieltä kautta myös kaikki varaosat pitää tilata jos jotain tarvitsee.

12.8.2009 0:08

Minkä kokone suutin ois loistava :D

19.8.2009 21:15

Eikös täällä muutama tälläsen ollut tilannut joko tulleet?

20.8.2009 14:27

Sanoivat että viikko menee toimituksessa, nyt toinen jo menossa. Soitin sinne toissapäivänä, sanoi että lähtee heti selvittämään asiaa. Tiedä niistä.

20.8.2009 16:59

_E_Z_ kirjoitti:Sanoivat että viikko menee toimituksessa, nyt toinen jo menossa. Soitin sinne toissapäivänä, sanoi että lähtee heti selvittämään asiaa. Tiedä niistä.
Ennemmin peru se tilaaus ja osta käytetty derbi,rieju tai yamaha 4t. Pääset PALJO helpommalla elämästä.

21.8.2009 11:19

Mutta elämähän on epäreilua, minkäs teet. Eiköhän ne Mikilonin puutteet saada korjattua ihan minun nakkisormillakin, tietääkseni en ihan käsi ole. Vaikeat rakkaussuhteet ovat alaani.

23.8.2009 16:21

__Kime kirjoitti:Saat rakentaa koko pyörän uudelleen että saat siitä hyvän :lol: . Rahaakin tulee palamaan.

Aijjaa, kokemusta kyseisestä pyörästä? vai?

23.8.2009 16:26

Domizz kirjoitti:
__Kime kirjoitti:Saat rakentaa koko pyörän uudelleen että saat siitä hyvän :lol: . Rahaakin tulee palamaan.

Aijjaa, kokemusta kyseisestä pyörästä? vai?
Mulla on ja jos haluaa hyvän nii etupumput vaihtoo,takahaarukka+linkku+jousi+takajarrusatula vaihtoon,uuet kumit nii on edes hiukan asiallisempi ja sähkötkin saa melkeempä vaihtaa jne.

E: nii joo ja mulla murtu tästä koneen kiinnikkeitäkin,että runkokin melkeempä vaihtoo. :D no joo antaapa olla.

23.8.2009 17:09

joo veikkaan että aikalailla sama tarina näissä kaikissa kiinalaisissa.. itellä oli factory bike, johon laitoin 200cc koneen, joka yksinään makso sen muutaman satasen. sit muuhun laittamiseen meni pitkälle toista tonnia :) eli kiinalaisen voi ostaa jos tykkää, mutta kannattaa varautua siihen, että rahaa palaa paljon, pinna palaa monesti ja aikaakin menee mukavasti, että ajokelposeks saa. itellä meni vähä alle vuosi, ettei mitään laittamista enää ollu :D kaikki pikkunippelit (ja vähän isommatkin, esim. just koneen kiinnikkeet) pitää vaihdella.

23.8.2009 17:21

J00nas kirjoitti:joo veikkaan että aikalailla sama tarina näissä kaikissa kiinalaisissa.. itellä oli factory bike, johon laitoin 200cc koneen, joka yksinään makso sen muutaman satasen. sit muuhun laittamiseen meni pitkälle toista tonnia :) eli kiinalaisen voi ostaa jos tykkää, mutta kannattaa varautua siihen, että rahaa palaa paljon, pinna palaa monesti ja aikaakin menee mukavasti, että ajokelposeks saa. itellä meni vähä alle vuosi, ettei mitään laittamista enää ollu :D kaikki pikkunippelit (ja vähän isommatkin, esim. just koneen kiinnikkeet) pitää vaihdella.
Jep ja sillä rahalla+mikilonin hinnalla saa jo 2-t jammun tai minkä vaan hyvän 4-t enskan. ei herneitä,no eipä tästä vehkeestä voi muutakaan ottaa

23.8.2009 22:46

Katsotaan että millainen yksilö sieltä tulee. :P Onneksi olen metallilinjalla, niin voi tehdä melko pitkälle itse töitä rungon kanssa, jos rupeaa lahoamaan.