Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
6.11.2011 16:01
Riejutherocket kirjoitti:No älä ainakaan sitä WR osta isompien huippujen toivossa, ellei toi Derbi sit kulje alle sata.
no tiiän että wr ei kulje paljoo kovempaa mutta kyllä se kovempaa kulkee ku derbi ku ite oon ainakin saannu 115km/h huippuja ja semmonen 90-105km/h saan missä säässä vain mutta aika armasti ostan hussen ja enempää en puhu koska nää mitä pyörää ostais nii ei kuulu derbi drd 125 keskustelu alueelle
13.11.2011 16:29
Mitäs tuningii porukoilla on näissä? Ite aattelin keväällä että modaan tuota kilventelinettä ja sitte v-face ja jotai muuta hilpettä
nii luulis mielyttävän omaa silmää ja muittenki silmää
Ja paljonkos teillä maksaa näihi liikennevakuutus + kasko tai osakasko?
13.11.2011 19:05
Sanoisin että älä laita V-Facee, alkaa olla niin massa ja muutenkin vakiomaski sopii _minun mielestä_ paremmin.
23.11.2011 17:56
Niiin no pitää vähä katsoa.. tokihan se on massa siitä ei pääse mihinkää mutta se myös sopis tähä pyörään ainaki luulisin.. eikä niitä tääläpäin oo hirveesti. Ja kun joku oli ostamassa tuota wr:ää isompien huippujen toivossa niin vois sanoa että ei todellakaan kannata ostaa wr:ää sen takia. Kaverilla on wr ja se kerää sen hikisen 100 juuri ja juuri toki huiput riippuu aina säästä mutta ei se wr tätä pirteämpi ole.
27.11.2011 16:11
mun mielestä v-face sopii derbiin
ja mun kaverin wr jossa on arrow kokoputkisto nii kiihtyy suunilleen yhtä nopeesti mutta sen huiput on sielä 120 paikkeilla. ja en mä nyt wr ostais vaa huippujen takia vaan sen takia että haluun vaihtelua vaikka derbi ollut todella hyvä pyörä
jos haluisin aioastaan huippuja nii ostaisin 2t kevarin
27.11.2011 16:37
milloin teillä syttyy toi bensa valo ku ittellä se syttyy silloin ku tankiin menee 5l bensaa eli siinä puolessa tankissa?
27.11.2011 18:21
Mulla ainaki syttyy muistaakseni sillon ku tankissa on 2,5l jäljellä. Oisko sulla anturi siel huonosti tai jotain jos bensavalo syttyy jo sillon ku on 5l jäljellä?
27.11.2011 19:01
Evoluxione kirjoitti:Mulla ainaki syttyy muistaakseni sillon ku tankissa on 2,5l jäljellä. Oisko sulla anturi siel huonosti tai jotain jos bensavalo syttyy jo sillon ku on 5l jäljellä?
voisko se olla 2009 vuos mallisen tyyppivika ?
27.11.2011 19:07
Tiedä sitten, kun sama omassa pyörässä. Ei sillä, että se haittaisi. Hieman vain huvittavaa kun valon syttymisen jälkeen ajelee viel 100-150km
.
27.11.2011 20:03
ei se mua haittaa halusin vaa kysyy
27.11.2011 20:34
Ei se mikään kovin erikoinen asia ole. Mitossahan tuo bensavalo syttyy kun 7 litraa tankissa vielä.
27.11.2011 23:55
nieminennn kirjoitti:voisko se olla 2009 vuos mallisen tyyppivika ?
Epäilen vahvasti. Veikkaan että sulla vaan on se anturi solmussa siellä tai jotain.
Ihasproblem kirjoitti:Tiedä sitten, kun sama omassa pyörässä. Ei sillä, että se haittaisi. Hieman vain huvittavaa kun valon syttymisen jälkeen ajelee viel 100-150km
.
Joo mutta mulhacenissa(ainakin cafessa) on 13l tankki eli about tuplasti isompi tankki kun drd:ssä eli veikkaisin että se ihan tarkoituksella syttyy siinä viiden(?) litran kohdilla.
Pasikiainen kirjoitti:Ei se mikään kovin erikoinen asia ole. Mitossahan tuo bensavalo syttyy kun 7 litraa tankissa vielä.
Niin mutta kun sen ei pitäisi syttyä ainakaan drd:ssä niin aikaisin. Mitossahan sen valon pitääkin syttyä siinä 7l kohilla?
28.11.2011 0:04
Joo niin pitää sori kirjotin vähän huonosti. Tarkotin vaan että näin yleisesti ottaen ei ole mitään erikoista että se olisi siinä puolessa välissä alkaa palamaan bensavalo.
28.11.2011 16:56
Minkäs laisia äänenvaimentimia ootte näihi vaihtanu? ja onko helppoo vaihtaa änkkä? ite en löytäny tähä drd:seen takotettuja änkkiä/putkistoja mutta kertokaa mitä teillä on? Ja ootteko vaihtanu suuttimen?
28.11.2011 20:33
DRD-malliin ei löydy suoraan meneviä muitakun se derbin oma "Racing" änkkä joka maksaa sen kevyt 600e. Ainut mikä menee minimaalisella kiinnityskappaleella on tuo sendan Remus mikä mullakin on.