Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
7.7.2007 22:11
Onkos ostamisen arvonen peli? Kuinkas kiihtyy? Kumpi kiihtyy/kulkee paremmin, derbi vai rieju?
11.7.2007 16:20
kun kierroksia on joku 9500 niin mulla menee sen 115.. ja lähteehän se aika huomattavasti paremmin..=D
15.7.2007 1:20
--JK-- kirjoitti:itellekki tulosa toi pienempi 13 piikkinen ratas
mistä tilasit rattaan?
15.7.2007 11:40
Tyhjentelen tallia ja tästä saa ensimmäinen kiinnostunut uudet alkuperäiset Paiolin pölysuojat/stefat?! Riejunsa keulaan hintaan 9¤ (sisältää postikulut Suomessa!).
->Ilmoitus<- En nyt tiedä, että ovatko kumit vain pölysuoja vai stefakin, mutta kyseessä on kuitenkin se päälimmäinen kumi, joka siinä keulassa näkyy. Varmasti ovat ihmisillä kohtalaisesti kuluneet; varsinkin, jos on hiekkatiellä tullut ajeltua. Ei ole hinnalla pilattu ja ensimmäinen todellinen ostajaehdokas tosiaan tekee kaupat. Soittakaa, laittaakaa s-postia tai YV:tä!
Viimeksi muokannut Ride_to_live päivämäärä 2.8.2007 16:13, muokattu yhteensä 1 kerran
15.7.2007 11:46
xhenkkax kirjoitti:--JK-- kirjoitti:itellekki tulosa toi pienempi 13 piikkinen ratas
mistä tilasit rattaan?
Ostin yheltä foorumilaiselta, mut käytin sitä paikallaan ja huomasin et ainakaan rs2:een sitä ei kannata laittaa, meinaan lähtee ehkä vähän paremmin mut huutaa ku sika pienenä jo 100 vauhissa. Kaiken lisäks rattaan kiinnike ottaa kiinni ketjuun.
16.7.2007 1:22
Eli miks mun smx vm.05 menee vaan hikiseen 100 km/h? Ku oon tältä palstalta lukenut et jotkut on saanu mittariin 110-115 km/h.
16.7.2007 13:56
saispa tähän 4 venasia kansia
21.7.2007 1:57
Laine9 kirjoitti:Eli miks mun smx vm.05 menee vaan hikiseen 100 km/h? Ku oon tältä palstalta lukenut et jotkut on saanu mittariin 110-115 km/h.
Mulla menee RMX just ja just 90. Tiiä sitten miksi varmaankin sen rajottimen takia kerta sellainenkin tässä on huhuttu olevan. Onhan RMX raskaampi SMX:ään verrattuna, mutta luulisi tonki menevän sen 100 km/h kun on kerta samalla koneellakin. Tiiä sitten mistä johtuu.
31.7.2007 19:01
ostin boost bottlen riejuu, imukaulas on jo valmiiks sellai nippa mihin se letku tulee.
saa nähä sit auttaako paljonki.
2.8.2007 16:19
Ride_to_live kirjoitti:...tästä saa ensimmäinen kiinnostunut uudet alkuperäiset Paiolin pölysuojat/stefat(?) Riejunsa keulaan hintaan 9¤ (sisältää postikulut Suomessa!).
->Ilmoitus<- En nyt tiedä, että ovatko kumit vain pölysuoja vai stefakin, mutta kyseessä on kuitenkin se
päälimmäinen kumi, joka siinä keulassa näkyy. Varmasti ovat ihmisillä kohtalaisesti kuluneet; varsinkin, jos on hiekkatiellä tullut ajeltua. Ei ole hinnalla pilattu ja ensimmäinen todellinen ostajaehdokas tosiaan tekee kaupat. Soittakaa, laittaakaa s-postia tai YV:tä!
Ottakaa rohkiasti yhteyttä, ni sovitaan kuinka maksu hoituu ja Paiolin kumirinkulat lähtevät postiin! Perin edulliset ja hyväksi Riejun keulan terveen elämän jatkamiselle!
2.8.2007 23:48
Tomuzki_PV kirjoitti:ostin boost bottlen riejuu, imukaulas on jo valmiiks sellai nippa mihin se letku tulee.
saa nähä sit auttaako paljonki.
Mistä ostit? Auttoko paljoa?
3.8.2007 11:27
ostin ihan yksityiseltä maksoi 20¤, ei ole vielä tullut. kerron sitten kun olen saanu kiinni että auttaako mitään.
4.8.2007 22:28
Millanen tä riejun supermoto piikki on? Vikoja yleisesti?
Katoin että vakiona 7,4 kw, joka todella häpeällinen määrä piikiltä, mutta miten kulkee? Huiput vakiona?
Miten virityspuoli, saako helposti kulkemaan?
16.8.2007 21:04
nyt olis reiju myynnis, kaikki huollot teetetty asiaan kuuluvassa paikassa. ajettu 5000tkm. ollut kolaripyöränä . kunnostettu koko pyörä. tällä hetkel ei rekisterissä mutta jos ostaja löytyy käyn laittamassa kilpiin.
kuvia löytyy galleriasta.
yv:tä vaan jos on jotain kysyttävää ja tarjouksia tulemaan. pyörä on lahdesta päin.
22.8.2007 21:30
nyt meni tosra riejusta kaatuessa kytkin vipu mistäköhän niitä varaosia saisi? olen etsinyt tästä jo jonkun aikaa...