Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
17.4.2020 21:50
Nyt nopeesti apua! Sm husse 144 08vm palaa sulakkeita ihan koko ajan, ei tuu kipinää, eikä lähe käyntiin. Konerempan jälkee 0h ajettu. Nyt nopeasti vinkkiä?!?!?!??!
21.5.2020 14:34
Kellään ideaa et mikä vois olla vikana ku ennen talvea Husse (08 WRE) toimi hyvin ja kävi kunnol, mut nyt talven jälkee yhtäkkiä ei enää käynnisty läheskään yhtä hyvin ja ei käy tyhjäkäyntiä kunnolla? Talven aikana ei tullu muuta tehtyä ku vaihettua ulkonäköä parantavia osia.
21.5.2020 15:07
Hedu kirjoitti:Kellään ideaa et mikä vois olla vikana ku ennen talvea Husse (08 WRE) toimi hyvin ja kävi kunnol, mut nyt talven jälkee yhtäkkiä ei enää käynnisty läheskään yhtä hyvin ja ei käy tyhjäkäyntiä kunnolla? Talven aikana ei tullu muuta tehtyä ku vaihettua ulkonäköä parantavia osia.
Ja vaihettua palikkaa jo ennestää löytyy DEPin putki, wr imuhilppeet ja 38 Mikuni
5.10.2020 15:16
2005/2006 WRE125...Mikä mahtaisi olla syynä hieman outoon kytkimen toimintaan paikaltaan lähdettäessä, ikään kuin luistattaminen ei ihan alkuun onnistuisi. Tosin kuumana kytkin oikein toisaalta irrota täysin. Pitää varmaan ainakin öljyt vaihtaa ihan ensimmäiseksi.
16.10.2020 10:43
Sopiiko 2005/2006 malliseen esim. vm.2008 paikallaan olleet muovit? Omassa muovit osittain päällystetty ilmeisesti jollain Uber-teipillä ja en tykkää yhtään. Onneksi osa pikkutarroista ei ole olleet kovin tiukasti kiinni. Puhtaat muovit on parhaat.
29.12.2020 15:56
Onkos missään ohjetta takaiskarin irroitukseen? Riittääkö että ylhäältä ja alhaalta vain sellaiseen irti vai pitääkö jotain muuta purkaa tai yleensäkin huomioida?
Onko iskarin alaosassa se haarukkaosa erillinen osa, kierteellä paikallaan? Kun minulla olisi sellainen hieman lyhyempi jonka EHKÄ pitäisi sinne voida asentaa mutta...
Edit:löytyikin aiheesta video
https://www.youtube.com/watch?v=gpAJWdOOavwMinulla tosin ehkä hieman erillä lailla toteutettu tuo korotus
(Olisiko kiinnostuneita ostajia tämmöiselle. Tuntuu ettei aika riitä tälle kamppeelle.)
29.12.2020 18:09
Juuri kyseisestä pyörästä ei ole kokemusta, mut kyllä kotarista lähtee takaiskari kun irroittaa ensin ala ja sit yläpultin.
30.12.2020 0:06
Siis joo löhteehän se irti mutta ei sovi tulemaan pois. Koko takarunko ilmansuodatin koteloineen, siirtää tankkia että sai iskarin pois kolostaan. Nyt sitten pitöisi saada se alahaarukka irti iskarin akselista....tiukassa tuntuu olevan.
Edit: jousi löysälle ja lämpöä iskarin alahaarukkaan niin irtosihan se sitten. Samalla testasin iskariakin ilman jousta ja melko jämäkkähän tuo on ja ponnistaa ihan kohtuudella ulos eli ainakin jossain määrin kunnossa on.
30.12.2020 18:04
Kotarista tarvii irroittaa vain Iskunvaimentimen suoja.
4.3.2021 20:55
Kyllä pitäisi mennä, koska olen muutamassa tuon ikäisessä pyörässä WR HGS-putken nähnyt
. Täysteho pyöränä jos ajaa niin ihan hyvä putki.
"HGS - vääntää keskeltä" luki tehoalueesta täällä:
viewtopic.php?t=87054
9.3.2021 11:57
No pikä putki olisi hyvä kun tekniikkana on keihinin 36mm ja vf3
10.3.2021 20:29
hondatonhomoille kirjoitti:No pikä putki olisi hyvä kun tekniikkana on keihinin 36mm ja vf3
No riippuu millaisen tehoaluuen haluat.
15.3.2021 18:01
Moi, eihän satu tämän palstan kavereilta löytymään Minarellin koneen eli Fanticin / /WRn/Hussen alakertaa?
21.3.2021 18:03
Osaisko kukaan kertoa mistä on kyse kun pitäis vilkut heittää pyörään kiinni mutta aivät toimi kunnon kytkettynä johtoihin. akku on hyvä, vilkut ovat uudet, piuhat saavat virtaa ihan loppuun asti. voisko se johtua vilkkujen kataisijasta koska mitään muutosta sähkövirrassa ei tapahdu kun pistää vilkun päälle ja miten sen vois korjata vai pitääkö ostaa uus vilkkukatkasija.