27.5.2011 19:12
jjjjuho kirjoitti:Mikä lie vikana kun ei derbi kule kun n. 110-115 tasasella ja kierroksiakin huippunopeudessa vaan vähän päälle 7000? Katalysaattori on poistettu putkesta ja pakoaukonsäätimen sulakekin on laitettu (15A). Liekkö liian pieni suutin vai mikä mättää?
27.5.2011 23:27
28.5.2011 15:14
Larz kirjoitti:joo mulla menny kanssa vaihdepoljin rikki, mut tein ite siihe ympärille metallista vahvikkeen ja luulis rupeevan kestämään.
miten muuten tiedätte, jotka ootte ottanu ilmanputsarista sen tötsän pois, ni miten sen saa, ku se tuntuis olevan jollakin mekanismilla kiinni, mut pyörii kuitenkin.
28.5.2011 15:15
OA243 kirjoitti:Pikkasen meinaa gpr käydä rikkaalla kun takapenkkikin sotkuu jo öljypisaroihin, jos tota kaasaria lähtis purkaan ja haluais nopeen operaation (eli kävisin hakemassa suuttimia valmiiks) niin minkä kokoisia suuttimia ootte TT pyörissä käyttäneet? Ja millasella seoksella ootte ajaneet? Nyt ite tullu ajeltua 1,5% seoksella. Saishan ton testaamalla selville mutta kun aina saa purkaa puoli pyörää.
28.5.2011 15:48
28.5.2011 23:51
nadiz kirjoitti:Larz kirjoitti:joo mulla menny kanssa vaihdepoljin rikki, mut tein ite siihe ympärille metallista vahvikkeen ja luulis rupeevan kestämään.
miten muuten tiedätte, jotka ootte ottanu ilmanputsarista sen tötsän pois, ni miten sen saa, ku se tuntuis olevan jollakin mekanismilla kiinni, mut pyörii kuitenkin.
Puukkoa vähän heiluttelet niin helposti lähtee
29.5.2011 20:28
OA243 kirjoitti:Pikkasen meinaa gpr käydä rikkaalla kun takapenkkikin sotkuu jo öljypisaroihin, jos tota kaasaria lähtis purkaan ja haluais nopeen operaation (eli kävisin hakemassa suuttimia valmiiks) niin minkä kokoisia suuttimia ootte TT pyörissä käyttäneet? Ja millasella seoksella ootte ajaneet? Nyt ite tullu ajeltua 1,5% seoksella. Saishan ton testaamalla selville mutta kun aina saa purkaa puoli pyörää.
29.5.2011 20:37
29.5.2011 21:13
30.5.2011 16:04
nadiz kirjoitti:OA243 kirjoitti:Pikkasen meinaa gpr käydä rikkaalla kun takapenkkikin sotkuu jo öljypisaroihin, jos tota kaasaria lähtis purkaan ja haluais nopeen operaation (eli kävisin hakemassa suuttimia valmiiks) niin minkä kokoisia suuttimia ootte TT pyörissä käyttäneet? Ja millasella seoksella ootte ajaneet? Nyt ite tullu ajeltua 1,5% seoksella. Saishan ton testaamalla selville mutta kun aina saa purkaa puoli pyörää.
itellä on 250 pääsuutin ja ilmanputsarin kuri pois. Pätkiikö yhtään kovassa kiihdytyksessä vai booaileeko?
31.5.2011 17:52
31.5.2011 21:10
31.5.2011 21:43
1.6.2011 13:06
1.6.2011 23:00
Tuoppi5 kirjoitti:Minkä kokoista ehottaisit? Vakio suutin on tällä hetkellä ja sulake laitettu.