Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Honda CRM

31.5.2011 22:08

Kartter korjasi :)
Viimeksi muokannut nikke124 päivämäärä 2.6.2011 10:38, muokattu yhteensä 1 kerran

2.6.2011 1:55

Tuotekoodin alussa oleva ar tarkoittaa arrowia. ;)

2.6.2011 14:57

kartter kirjoitti:Tuotekoodin alussa oleva ar tarkoittaa arrowia. ;)

Kiitos tiedosta :) Miten pakoaukon säädin kuuluu toimia ??, Kun laittaa virrat päälle kuuluuko sen aueta?? mulla se vaan nykäsee ja on kiinni. jos se on auki ja pistää virrat päälle, niin se menee alas. miten säädetään koko pa tsydeemi ?? :D

2.6.2011 15:02

http://www.angelfire.com/dragon2/noz/al ... olto1.html

Linkki jaettu moneen kertaan. Todettu ilmeisesti toimivaksi :D

Ja noi vaijerit menee eritavalla Crm ja Nsr.
Kun laittaa virrat päälle niin servon pitäis muistaakseni laskea käpälät. Kovilla kierroksilla pakoaukko aukeaa kokonaan huipputehon saamiseksi.

2.6.2011 18:20

Millaiset huoltovälit?

2.6.2011 19:31

nikke124 kirjoitti:http://www.angelfire.com/dragon2/noz/alasivut/nsr_huolto/nsr_huolto1.html

Kun laittaa virrat päälle niin servon pitäis muistaakseni laskea käpälät. Kovilla kierroksilla pakoaukko aukeaa kokonaan huipputehon saamiseksi.

Kattelin netistä nii ymmärsin, että kun pistää virrat päälle niin ALAALTA nousee YLÖS, kiekkaa ALAS kovemmat kierrokset YLÖS. Näin oon sen ymmästänyt. Onko se "toinen Boksi" siellä tankin alla, mistä tulee liitin PA:n servolle niin joku RC-valven ohjainyksikkö???? ja onko niitä A1 tehosia ja TT ?? mulla se ei ainakaan vetele vaijereita, vähän nykii välillä. voisko olla rikki, vai joku kuristettu???

Myykää TT tai Tehari mulle !! ;)

E: Nyt on Hondan vakuutukset kilpailutettu ja halvin oli Lähivakuutuksessa 357€ kokovuosi osakaskolla :)
Minkä hintaisia vakuutuksia teillä on ??

E2: Mikä kaasarin letkuista on tuorevoitelun ?? mikä pitää tukkia?? Mitkä on ylivuotoja?? Eikö oo 3 vaan?

4.6.2011 14:53

Mr_Simppa. kirjoitti:
nikke124 kirjoitti:http://www.angelfire.com/dragon2/noz/alasivut/nsr_huolto/nsr_huolto1.html

Kattelin netistä nii ymmärsin, että kun pistää virrat päälle niin ALAALTA nousee YLÖS, kiekkaa ALAS kovemmat kierrokset YLÖS. Näin oon sen ymmästänyt. Onko se "toinen Boksi" siellä tankin alla, mistä tulee liitin PA:n servolle niin joku RC-valven ohjainyksikkö???? ja onko niitä A1 tehosia ja TT ?? mulla se ei ainakaan vetele vaijereita, vähän nykii välillä. voisko olla rikki, vai joku kuristettu???

Myykää TT tai Tehari mulle !! ;)

E: Nyt on Hondan vakuutukset kilpailutettu ja halvin oli Lähivakuutuksessa 357€ kokovuosi osakaskolla :)
Minkä hintaisia vakuutuksia teillä on ??

E2: Mikä kaasarin letkuista on tuorevoitelun ?? mikä pitää tukkia?? Mitkä on ylivuotoja?? Eikö oo 3 vaan?

Mulla on kans lähivakuutuksessa 550 lähi-kaskolla, paikka kunta vaikuttaa noin 100€ liikennevukuutuksen suuruuteen itellä just korottavasti prkl.... bonuksia on se 20%

4.6.2011 18:44

Mulla lähivakuutuksella ~450e pelkkä liikennevakuutus :|

5.6.2011 11:22

Kuin nätisti nsr koko kone uppoaa crm runkoon? minkälaista modaamista tarvis tehdä?

8.6.2011 10:03

takanasi kirjoitti:Kuin nätisti nsr koko kone uppoaa crm runkoon? minkälaista modaamista tarvis tehdä?

Menee suoraan mutta ylin korvake ei käy... Itellä oli sykzyllä tuo kyseinen kone. Vesi pumpun kopan ja letkun joudut korkeintaan vaihtamaan.

Eikö täällä käy enää kukaan vai miten on niin kuollutta ?? 8o

E: Nyt on muutamat uudet kuvat galleriassa ;)

10.6.2011 1:10

Meneekö crmään nsrän imukaula?

10.6.2011 10:43

{sammy} kirjoitti:Meneekö crmään nsrän imukaula?

Ei. NSR imukaula on suora ja CRM:än imukaula osoittaa taka vasempaan.

12.6.2011 2:36

Meinasin että jos kokeilis smotoja ko semmoset tallista löytyypi :D Meneekö nuo nsr vanteet suoraan vai pitikö siinä olla joku holkki? jossain täälä oli joskus puhetta siitä. Löytyykö cermiin mistään 45 takakiekkoa?
Viimeksi muokannut peeekes päivämäärä 13.6.2011 2:30, muokattu yhteensä 1 kerran

12.6.2011 20:21

saaks crm takahaarukkaa 1 mäntästä takajarrusatulaa? ei oikei mahu renkaat mis on pinnat leveemmäl ;)

13.6.2011 18:59

Onko normaalia että cermi kerää 5 minuutin tyhjäkäyttämisen jälkeen lämmöt tappiin asti (punarajalle) ja alkaa kuulua kuplinaa kun nesteet kiehuu?

Ja toinen kyssä, millä ihmeellä te noita 2-tahti piikkejä oikein potkitte käyntiin? Ennen ollut itellä derbi jota olen polkenut ja ne nyt tietenkin lähtee helposti käyntiin, mutta ilmeisesti piikkeihin on joku aivan oma tekniikkansa. Työntämällä lähtee tosi helposti käyntiin.

Kun polkaisen, laitan ryypyn eka päälle, sitten etsin polkimella kohdan jolla saa parhaimman vastuksen ja jalkatappien päällä seisten polkaisen kaikella voimalla (en väännä kaasua ja tyhjäkäynti toimii), muttei edes lupaa ja sit työntämällä lähtee todella helposti... :paha: