Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Jorina #493 ;)

13.8.2008 13:52

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 12.7.2009 14:44, muokattu yhteensä 1 kerran

13.8.2008 15:03

Huh! Olipa pelottavaa tekstiä. 8o

No aion uskoa varoitusta ja katsella jotakin toista pyörää. Onneksi tässä on vielä aikaa.
Kiitos.

13.8.2008 16:56

Veitsi kirjoitti:Huh! Olipa pelottavaa tekstiä. 8o

No aion uskoa varoitusta ja katsella jotakin toista pyörää. Onneksi tässä on vielä aikaa.
Kiitos.

Joo kannattanee panostaa siihen, että joko pyörä on muu kuin shadow tai sitten shadow 98 bensan saattelemana. Olen nähnyt rasengerin kuvat siitä haljenneesta männästä ja se tosiaan on halki laelta tappiin asti, ei tietenkään täysin, mutta selkeä murtuma siinä on. Ainahan on myös mahdollista, että se mäntä halkeaa ja suorastaan sirpaloituu jos ajaa täysillä sen hajotessa. Siinä menee sitten samalla pyttykin ja kansikin voi kärsiä. Eli tosiaan...liian varma ei voi olla, panosta 98 tai muuhun pyörään ;) Toki ensimmäinen parempi ;) :lol:

14.8.2008 0:41

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 10:05, muokattu yhteensä 1 kerran

Kortti

14.8.2008 10:20

Ahh... Tänään jos kaikki menee hyvin niin kortti. Ei tarvi enään kattella peileistä että onko toi poliisi tai sivari :lol: . Tullu kumminki joku 1500km tässä kortitta ajelessa. Eli kun kortti tulee niin sit ei ajelulla oo mitään rajaa :) . Tarvii vaan käydä ne öljyt ja tulpat hommaan niin hommat luistaa taas... Niin ja bensa keskusteluun vie, että ite koitan aina tankata shell v poweria ja kyllä lähtee meinaa!! ;)

14.8.2008 15:40

Ohops! Taisin informoida vähän väärin. ;) Tarkoitin siis toista Varjoa, kun tuohon on tungettu ysiviitosta. :)

puristuspaineen mittaus

14.8.2008 20:54

Pitääkö irrotetun tulpan olla kiinni hatussa ja maadotettuna runkoon kun puristuksia mitataan?(Autoissa suositellaan tällaista mittausmenetelmää jottei sytkäboxi vaan hajoa).
Mistäköhän löytyy ne ranskankielisen opuksen kuvat joihin on viitattu täällä?

18.8.2008 20:41

Mikäköhän siinä on ku ei meinaa lähtee avain tosta virtalukosta irti? Aina vähän takertelee. No nyt on tullu ajeltua ja hyvin pelittää. Öljyjen vaihto edelleen tehtävänä ja samalla vois tulpatki vaihtaa.

18.8.2008 21:13

Tonzer kirjoitti:Mikäköhän siinä on ku ei meinaa lähtee avain tosta virtalukosta irti? Aina vähän takertelee. No nyt on tullu ajeltua ja hyvin pelittää. Öljyjen vaihto edelleen tehtävänä ja samalla vois tulpatki vaihtaa.

Rasvaa se huolellisesti jollain crc-tyylisellä ohuella öljyllä ja renklaa vähäsen.

18.8.2008 23:42

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 10:05, muokattu yhteensä 1 kerran

19.8.2008 20:54

mustavi kirjoitti:
Tonzer kirjoitti:No nyt on tullu ajeltua...


Saa siis ilmeisesti onnitella virallisesta ajoluvasta? ;)


Valitettavasti ei :lol: . Ajoin kuulema liian kovaa tasaarvosiin risteyksiin ja hylsyt... Huomenna uusinta ja jarrutan joka vitun risteykseen niin ei tuu hylsyjä :D .

19.8.2008 22:17

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 10:04, muokattu yhteensä 1 kerran

20.8.2008 23:48

Noniin inssit läpi. Tänään käväsin ostaan tulpan (olisko pitäny ostaa 2?) ja öljyn suodattimen, mutta mistään ei löytyny Mobil 1 Racing 4T 10w-40 tai 15w-50 öljyä... Onko kellään hajua mistä paikasta sitä vois löytää? Kävin varmaan kaikki huolto-asemat läpi ja pari pyöräliikettä.

21.8.2008 9:24

Tonzer kirjoitti:Noniin inssit läpi. Tänään käväsin ostaan tulpan (olisko pitäny ostaa 2?) ja öljyn suodattimen, mutta mistään ei löytyny Mobil 1 Racing 4T 10w-40 tai 15w-50 öljyä... Onko kellään hajua mistä paikasta sitä vois löytää? Kävin varmaan kaikki huolto-asemat läpi ja pari pyöräliikettä.


Hondan omaa öljyä ainakin saa Honda -jälleenmyyjiltä.

Niitänäitä...

21.8.2008 17:45

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 12.7.2009 14:47, muokattu yhteensä 1 kerran