Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
7.10.2011 20:12
Zande kirjoitti:En nyt aivan 110% varmaksi sano mutta muistaakseni 7mm.
Eiks sen nyt järkikin sano ettei se mitään 7mm ole. Pilkkuvirhe varmaanki.
7.10.2011 20:25
Std kirjoitti:Zande kirjoitti:En nyt aivan 110% varmaksi sano mutta muistaakseni 7mm.
Eiks sen nyt järkikin sano ettei se mitään 7mm ole. Pilkkuvirhe varmaanki.
Juu, näppiksestä paristot loppumassa, jäi sitten se "0," tuosta edestä puuttumaan
8.10.2011 9:42
Voisiko joku tuon 0,7mm nyt vahvistaa kun siitä Zande ole varma.
8.10.2011 10:20
0.45-0.55mm W.S.M:n mukaan.
8.10.2011 16:02
User manual tiesi kertoa että gapin pitäisi olla 0.6mm.
10.10.2011 16:09
Miten pakoputken ja sen laipan välinen tiiviste nauha laitetaan? Siis ne osat mitkä menee vaan jousella yhteen.
10.10.2011 20:31
Onko kukaan parannellu mitojensa valoja? Tuntuu et ei noilla ilmeisesti vakiopolttimoilla näe mitään niin käviskö sinne pienellä laitolla suurempi tehoiset polttimot?
10.10.2011 22:53
Tero_94 kirjoitti:Onko kukaan parannellu mitojensa valoja? Tuntuu et ei noilla ilmeisesti vakiopolttimoilla näe mitään niin käviskö sinne pienellä laitolla suurempi tehoiset polttimot?
Laita suoraan xenonit.
11.10.2011 1:00
Tero_94 kirjoitti:Onko kukaan parannellu mitojensa valoja? Tuntuu et ei noilla ilmeisesti vakiopolttimoilla näe mitään niin käviskö sinne pienellä laitolla suurempi tehoiset polttimot?
Laturin teho ei riitä ylläpitämään vakiota tehokkaampia polttimoita, tiukkaa tekee vakiopolttimoillakin, joten itsekin suosittelen laittamaan xenonit suosiolla. Itsellänikin xenonit lyhyiltä löytyy ja hyvin valaisee.
11.10.2011 9:19
Ehdottomasti xenonit, muutossarja helppo asentaa, johdot kiinne ja etit ballasdille paikan niin se on siinä.
11.10.2011 13:59
Std kirjoitti:Ja etit ballasdille paikan niin se on siinä.
Ja tässäkin varmaan helpoin käyttää etuvilkkujen tai -katteiden kiinnityspultteja, joten xenonien asentaminen on loppujen lopuksi todella helppo homma.
11.10.2011 19:55
Jebis kirjoitti:Std kirjoitti:Ja etit ballasdille paikan niin se on siinä.
Ja tässäkin varmaan helpoin käyttää etuvilkkujen tai -katteiden kiinnityspultteja, joten xenonien asentaminen on loppujen lopuksi todella helppo homma.
Itselläni ballasti on kaksipuolisella teipillä ylemmässä sivukatteessa kiinni, ja hyvin tuntuu pysyvän niinkin!
11.10.2011 21:59
Pasikiainen kirjoitti:Miten pakoputken ja sen laipan välinen tiiviste nauha laitetaan? Siis ne osat mitkä menee vaan jousella yhteen.
Joo no nyt meni puurot ja vellit sekaisin, mutta eikait siinä, näitä sattuu ja rapatessa roiskuu.
Enää ei vuoda
12.10.2011 18:18
Mulla on tommonen 2000 vuosmallin mito ja ei tahdo kunnolla käynnistyä sekä käynnissä ollessa kierrokset leijjuvat 5 tonnissa. Molemmat viat tulivat samaan aikaan, mikähän mahtaa olla vikana ?
12.10.2011 19:15
waldors kirjoitti:Mulla on tommonen 2000 vuosmallin mito ja ei tahdo kunnolla käynnistyä sekä käynnissä ollessa kierrokset leijjuvat 5 tonnissa. Molemmat viat tulivat samaan aikaan, mikähän mahtaa olla vikana ?
Pystyykö kuitenkin ajaa vaikka kierrokset viides tonnis? Ootttaako piikin normisti jne, kulkeeko yhtä hyvin kuin ennen?