Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
23.5.2011 22:08
moro!
Käykö esim. tuon vertexin männän tappi niin vakio kiertokankeen??
23.5.2011 22:22
Voiko tälläsel ajaa vähän pidempää matkaa ihan huoletta?
24.5.2011 19:20
niin pitkän matkan ko jaksat ajaa
24.5.2011 20:23
Penkit on aika kovia eli perse puutuu aika nopeasti, kyytiläisellä vielä nopeammin..
25.5.2011 22:51
Kellään kaupata vaihdepoljinta ? :d kolmas menossa (y)
25.5.2011 23:21
Cpi sx kirjoitti:Kellään kaupata vaihdepoljinta ? :d kolmas menossa (y)
Ittelle ainaki vanha omistaja oli tehny raudasta/metallista uuden ja hyvin on ehjänä pysyny
26.5.2011 14:33
Mietin et vois kokeilla muitten pelien poljinta tähän ? Esim aprillia rs125 näyttäis olevan melkee samanlaine poljin
26.5.2011 16:04
Itellä ollu 10000km sama vaihdenpoljin kiinni niin, että miten vitussa te saatte niitä rikki?
26.5.2011 16:41
tarpeeks kovaa polkee ni kyl se hajoo
26.5.2011 19:13
Tai jos pääsee löystymään niin ne boorit pyörähtää aika helposti. Itellä toissakesänä pyörähti vähäsen, aattelin että hätäkeinona kiristää varovasti ennenkun uus polkimen palikka tulee. Kevyt kiristys ja naps, halkes siitä mutterin ympäriltä..
26.5.2011 21:14
Kellään tietoa minkä vehkeen (crossin? isomman pärrän?) 520 jakoinen takaratas sopis tuohon terpin vanteeseen?
27.5.2011 10:03
Cpi sx kirjoitti:Mietin et vois kokeilla muitten pelien poljinta tähän ? Esim aprillia rs125 näyttäis olevan melkee samanlaine poljin
Menisköhän tzr:n poljin kun on kumminkin sama konekkin? Ja siinä se poljin on ihan metallia?
27.5.2011 10:53
nadiz kirjoitti:Itellä ollu 10000km sama vaihdenpoljin kiinni niin, että miten vitussa te saatte niitä rikki?
eihän se oo ajamista se ,jos kokoaja liia hellästi sitä poljinta paijaa
27.5.2011 16:49
joo mulla menny kanssa vaihdepoljin rikki, mut tein ite siihe ympärille metallista vahvikkeen ja luulis rupeevan kestämään.
miten muuten tiedätte, jotka ootte ottanu ilmanputsarista sen tötsän pois, ni miten sen saa, ku se tuntuis olevan jollakin mekanismilla kiinni, mut pyörii kuitenkin.
27.5.2011 18:02
Mikä lie vikana kun ei derbi kule kun n. 110-115 tasasella ja kierroksiakin huippunopeudessa vaan vähän päälle 7000? Katalysaattori on poistettu putkesta ja pakoaukonsäätimen sulakekin on laitettu (15A). Liekkö liian pieni suutin vai mikä mättää?