Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
11.7.2011 13:55
ostetaan staattori, maksan 100€
11.7.2011 15:03
Haluatko ostaa minulta aihioksi yhden, joka tarvitsee mahdollisesti käämittää uudelleen? Siihen sitten lakka päälle ja toimii. Nimimerkillä nykyinen staattori korjattu siten.
12.7.2011 20:17
J.M.H kirjoitti:Kertokaahan et ku tulossa ois KDX vm. 91 KX:än pytyllä, 33mm kaasarilla ja tt-putkella nii paljo pitäs irrota hv? Ja miten usein mäntää joutuu vaihtaa?
Luultavasti n.30-32, sen verta pieni kaasari on että ei KTM-TM-GasGas-akselille tehojen puolesta päästä. Männänvaihdot 7-10 tkm.
Mites ootte näihin jarrupaloja vaihtanut? Ei mee kiintolenkkiavain eikä hylsy tarpeeks syvälle "läpivientipulttien" kantoihin että pyörisivät. Takajarrusta kysymys, ja tosiaan en saa auki niitä tankoja, jotka pitävät palat paikallaan.
13.7.2011 1:26
Ota kuva mimmoset ne on että voi antaa sopivan neuvon.
13.7.2011 23:40
Jurkki kirjoitti:Ota kuva mimmoset ne on että voi antaa sopivan neuvon.
http://www.motot.net/galleria/kuva77740/ Tuossa olisi.
15.7.2011 23:58
vittu saatana piti purkaa kawasaki osiin sähköjen takia -.-
16.7.2011 12:13
wikakasa kirjoitti:vittu saatana piti purkaa kawasaki osiin sähköjen takia -.-
Sama itsellä. Luultavasti staattori paskana. Ammattilainen sanoi, että jos ei tule kipinää japanilaiseen niin 90% varmuudella staattori risana.
16.7.2011 13:16
hopperjäbä kirjoitti:wikakasa kirjoitti:vittu saatana piti purkaa kawasaki osiin sähköjen takia -.-
Sama itsellä. Luultavasti staattori paskana. Ammattilainen sanoi, että jos ei tule kipinää japanilaiseen niin 90% varmuudella staattori risana.
jep itellä ei vain palanut takavalo ja nyt ei tule kipinää niin joku kytkentäkaavio olis aika jees
16.7.2011 14:10
Muutama sivu takaisinpäin, niin löytyy kaavio. Revengen galleriassa on kytkentäkaavio.
16.7.2011 16:54
oke elikkäs mulla on nyt sellanen ongelma et pyörä on vakio, tallissa on tt putki, mutta ei neulaa eikä suutinta. suuttimen saan kyllä mutta neulan hankinnassa on se ongelma että niitä ei enää uutena valmisteta. haittaako kuinka paljon jos ajan "kuristus"neulalla enkä saa iha kaikkia tehoja irti,vai onko pakko ostaa uusi kaasutin ? yv saa laittaa myös myyntineuloja jos on .
16.7.2011 17:06
Kataforin kautta saa tilattua neulan.
Itse luulin ettei omassa ole TT-neulaa, joten tilasin uuden. Neulaavaihdattaessa huomasin että neulat on samanlaisia, mutta tuosta toisesta on kulunut neulanyläosasta se n99c pois
16.7.2011 18:34
Olen tässä nyt katellut uutta kevaria ja tämmönen on alkanut kiinnostamaan. Kyselisin semmosta että jos on vaihdettu kx sylinteri ja putki sekä ismopi kaasari niin tarviiko tätä pyörää huoltaa samanlailla kuin kisapyörää kuten kotarii ym. Ja vastaako kulkupuoli samaa kuten esim. yamaha dt:ssä, jos on kurit poistettu mutta ei ole kx sylinteriä? Kiitos vastauksista etukäteen.
16.7.2011 19:32
Motonen kirjoitti:Olen tässä nyt katellut uutta kevaria ja tämmönen on alkanut kiinnostamaan. Kyselisin semmosta että jos on vaihdettu kx sylinteri ja putki sekä ismopi kaasari niin tarviiko tätä pyörää huoltaa samanlailla kuin kisapyörää kuten kotarii ym. Ja vastaako kulkupuoli samaa kuten esim. yamaha dt:ssä, jos on kurit poistettu mutta ei ole kx sylinteriä? Kiitos vastauksista etukäteen.
Jos on KX-setti kiinni niin huollot niinkuin kisapyörissä. Kulkua löytyy enemmän ku deeteestä tietopankin mukaan ja omakohtaiset kokemukset puoltavat tätä tietoa.
16.7.2011 19:34
Mulla olis myynnis tuollane kodex
kato mun ilmotukset.
17.7.2011 19:22
millasis säädöissä tämmönen kuuluu olla kesäl jos on 36 kaasari?