Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
6.7.2013 16:35
En tuosta hussesta tiedä mutta WR'hä se on eli täysiverinen kisapyörä eli ei mitää sähköhärpäkkeita niiku katulussuissa. Ja Husse ei _todellakaan_ leivo jos oikeasti huollat sitä ja säädät kaasarin ja ajat niinkuin kisapyörää kuuluukin ja huollat mite kisapyörää pitääki. Varmasti kestää.
6.7.2013 18:43
Tietämättömillä leipoo niinku mikä tahansa merkki, mutta kannatan ehdottomasti wr:n ostoa sms:n sijaan. Aivan eri maata. Eikä bensaa mene yhtään enempää, ainakaan itsellä ei mennyt.
7.7.2013 13:18
Pystyykös näissä säätämääm tota pa-säädintä jotenkin? Tuntuu että pa-säädin aukeis liian aikasin, kun ennen piikkiä tulee hirvee tehokuoppa(vähän samantapanen, kuin teharimopossa). Ja sitten pitäs kytkin rempata, niin onkos tollanen ebc dirt race setti hyvä? Ja painelaaleria tuskin saa muualta, kuin mp-racingiltä?
7.7.2013 13:27
pa- säätimen kopassa, siis sylinterin kyljessä olevassa kopassa putken takana, on yksi 8mm kannalla oleva pultti ja ovaalin muotoinen reikä, josta pystyy säätämään pa-säädintä. Käytännön kokemusta ei itsellä ainakaan ole, siinä keskellä oon pitäny ja hyvin pelittäny. Painelaakereita saa varmasti soittamalla mpracingille, ja alkuperäisiä kytkinsettejä jotka on taatusti parempia kun tarvikkeet, mutta hinnakkaampia kylläkin.
7.7.2013 23:26
Eikös näihin vanhempiin(-02) menny katulussun motot suoraan?
7.7.2013 23:41
Meikäläisen -99 malliin ainakin meni suoriltaan mutta eteen joutu tekemään holkin mittarinpyörittäjän tilalle.
7.7.2013 23:51
Mittarinpyörittäjän?
Onko -99 mallista oikeen analoginen mittari?
8.7.2013 0:31
On on
8.7.2013 0:42
No sehä on oikeen vanha kunnon vanhanliiton vanhahyväkunnohusse
Mutta tosiaan akselit pitäs olla samankokoset jne? Levyt ja rattaat tietty natsaa päikseen.
8.7.2013 18:26
Joo kyllähän nuo sopii. Onko 2002 digimittari? :o minkälaane?
8.7.2013 22:18
Joku sigma(samanlainen, kuin ch mopoissa) tuossa on vakiona
Ja eihän nuo perkele menneet
Wr etuakseli 25mm, sm 20mm. Taakse meni bolt-on. Oli kuitenkin niin halvat, että ostin pois, täytyy vaan metsästää sopivat laakerit ja varmaan teettää se holkki niiden väliin. Mitä muita ominaisuuksia noista laakereista pitäs kattoa ostaessa, kuin se että on molemmilta puolilta kumisuojattu eli 2RS?
8.7.2013 22:23
Rajis- kirjoitti:Joku sigma(samanlainen, kuin ch mopoissa) tuossa on vakiona
Ja eihän nuo perkele menneet
Wr etuakseli 25mm, sm 20mm. Taakse meni bolt-on. Oli kuitenkin niin halvat, että ostin pois, täytyy vaan metsästää sopivat laakerit ja varmaan teettää se holkki niiden väliin. Mitä muita ominaisuuksia noista laakereista pitäs kattoa ostaessa, kuin se että on molemmilta puolilta kumisuojattu eli 2RS?
Ite ostin vaa wr vanteisii tarkotetut laakerit ja pistin ne sm vanteisiin nii sai akselinki läpi
8.7.2013 22:29
Minkä vm. wr:än? Ainakin noissa mun enskavanteissa on toisella puolella isompi laakeri, kuin toisella puolella. Jarrulevyn puolella ulkomitta on sama, kuin sm vanteessa, mutta toisella puolella on ulkomitalta 8mm isompi laakeri. Ja milläs sen "putken" mikä tulee laakereiden väliin korvasit?
E: stefa hämäs eli laakerit olikin ulkomitalta samankokoset ja koitin noita enskojen vanhoja laakereita kiinni ja muuten natsas niinkuin pitääkin, mutta vanteeseen jäi sivuttain klappia 3-4mm, jarrulevyn puolelle pitäisi siis saada n. 3mm leveempi holkki ja sinne sisälle se "putki" oikeen kokosena, mistä? Laakereissa oli tosiaan just sen 3mm leveyseroa sm ja wr välillä, joten sen takia tuo klappi. Ja stefat pitää varmaan erikseen ostaa, kun nuo wr stefat ei toiselle puolelle sovi(ainakaan ne laakerisarjan mukana tulevat. Mitenköhän tuo kestäis ilman sitä putkea?
Viimeksi muokannut Rajis- päivämäärä 8.7.2013 23:11, muokattu yhteensä 1 kerran
8.7.2013 23:10
vm 2001. ja laakereitten mukanahan tulee se putkikin.
8.7.2013 23:12
Mistä ostit ne laakerit? Ainakaan allrightin allballs seteissä ei sitä putkea mukana ollu, kun noihin enskoihin sillon ostin.