Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
14.6.2011 22:43
onks kellään tietoo mitä suurin piirtein kulkee Gas Gas SM kevari vakiona ja onks hirveen laiska?
14.6.2011 22:50
On laiska eikä mitään järkeä pitää kisaenskaa a1 tehoissa mikäli sitä meinasit, kone vaan kärsii.
14.6.2011 23:34
Zimppa_ kirjoitti:Niin ja tosiaan mikä pakko se on kakkosellakolmosellatainelosella koittaa repiä sitä keulaa? Ei muutakun ykösellä nokka ylös ja pykältää sitä rataa isompaa silmään.
Siis haloo, eli ainakun ajat edes vähän korkeempia nopeuksia niin heität aina ykkösen silmään vai?
Kakkosella, kolmosella, nelosella ja jopa vitosella nosteleminen tuo enemmän nopeutta ja haastetta.
Ja muutenkin ykkösellä nosteleminen ei ole minun mielestäni niin miellyttävää kun voi heittää vapaaseen ja sellasta.
14.6.2011 23:34
Ööö, Vaimmennus kokonaan pois iskarista? Meinaat siis sitä että iskari ihan piukalle? Ei voi kyllä enää kovissa kulmissa pitoa olla takasessa;)
Ja tuolla joka kyseli tosta vakiosta, elikkäs tehariderpit tulee varmasti ohi, konees ei tule kauaa kestämään. Munkin Wr A1 putkessa on semmoinen 1cm halkaisijalla oleva reikä.
15.6.2011 0:19
-SP- kirjoitti:Miten herkkä muuten toi Gassun 38mm on lämpötilan vaihteluille?
Tää gässerin keihini on kyllä herkkä lämpötilan vaihteluille. Muistan joskus kun olin just laittanu säädöt aika hyvään kuntoon ja sit parin päivän päästä kun rupes lämpötila nousemaan niin rupes pröpöttämään.
15.6.2011 15:09
Lie onko kukaan kokeillut porata isommaksi männässä olevia 2 jäähytys reikää pakoaukon rivalle? Liekkö tuosta mitään haittaa?
15.6.2011 17:02
-SP- kirjoitti:Eih vittu et tulee taas tyhmii kysymyksii: Eipä taida muuten poliisit olla lähinnä MP:t niin kiinnostuneista näistä, kuin esimerkiksi oransseista?
Yhtä helposti näillä ylinopeutta pääsee
Jos taas pelkäät sitä että lähtevät penkkiin viemään ja kortille on tarvetta oikeen tosissaan niin nelaria alle jos suinkin jaksat semmosella laiskimuksella ajaa.
Jos papereissa on se 7kw ja oikeasti lähtee 25kw niin MP:N korva kuulee sen eron jo kilsan päähän.
15.6.2011 18:33
Nii no omas Kotaris oli 4KW, niin sekin vaikuttaa kyllä.. saatan kyllä hyvän paikan tullen karkuun lähteä jos sellanen tilanne.. Nelarilla en rupea ajamaan, ellei ole aivan pakko
Mutta kaippa sitä voisi sen GasGasin käydä hakemassa viikonloppuna
15.6.2011 22:04
Zimppa_ kirjoitti:Ålli, jos tuore tulppa sisällä niin kokeile 0.60mm kärkiväliä. vaikka 0.70-0.80mm sen pitäs olla ohjekirjan mukaa mut kokeile kumminki. saattaa alkaa naukumaan jos tossa vika. Minkalainen setuppi kaasarista löhtyy tällä helkellä? lisätää vielä että itellä tuolla 0.60mm kärellä tuntu kiertävän vähän puhtaammin ylhäältä laulattaessa.
Ps 182 tk 48 sokka 2 lovessa ylhäältä päin ja seos ruuvi puolillaan näin käy parhaiten ennen sitä pätkitystä, Sitä oon mietiskelly että miksi vähän antaa se pätkitys periksi ku löysää kaasua
15.6.2011 23:03
Ålli lämmitä moottori hyvin ja kokeile 1½-2 seosruuvia auki ja säädä sit tyhjäkäynti kohallee, muista pitää pyörä pystyssä ettei ole jalalla kallellaan.. Ja jos et tuota kärkeä vielä ole säätänyt niin säädä se ihan ekaksi ja kokeile mitä vaikuttaa. jos ei ole kärkimittoja sulla nii kokeile ihan silmä määräsesti pienentää sitä kärkiväliä.
16.6.2011 20:00
Mikäs on GasGasin vilkuissa kun ei välähdäkkään.. onko vaan johdot vai vilkkurele vai mikä. Kun eikös jos rele ole paskana, niin sillon vilkut vaan palaa. Ja moni napainen rele GasGasissa.. Itte niin kujalla aina sähköjuttujen kanssa
16.6.2011 22:35
-SP- kirjoitti:Mikäs on GasGasin vilkuissa kun ei välähdäkkään.. onko vaan johdot vai vilkkurele vai mikä. Kun eikös jos rele ole paskana, niin sillon vilkut vaan palaa. Ja moni napainen rele GasGasissa.. Itte niin kujalla aina sähköjuttujen kanssa
3 napainen ja mullakaan ei palanu mutta step2 rele niin palaa sillain himmeekirkashimmee...
ja räpätys ongelma selätetty siirtämällä sytytystä 3mm etteen päin
18.6.2011 1:15
Ostakee minu Gasgas poies, hyvin pelaa (paitsi sähköt)
tahtoo hussen tilalle
19.6.2011 4:04
Viikkoa sitte ostin gassun ja pari tankillista rullattu. Otin tässä varsin pytyn irti tarkistettavaksi niin pakoaukonrivan kohalta lähteny pinnotus kävelemään jonku 1cm matkalta ja männässä sen mukaiset jälet pakopuolella, mut sinäänsä jännä kun ei tehoihin vaikuttanu tuo mitenkään ja ei koneesta lähteny mitää ylimäärästä ääntäkään. pelas kaikin puolin hyvin.. Nyt sitte kyselisin missä olisi kaikista edullisin pinnoittaa sylinteri, kuinka kauan suurinpiirtein kestää koko homma ja millä firmalla kaikista paras jälki ollu.. Mitä mieltä porukka on että pitäiskö myyjältä periä vähän rahaa takas kun tuommonen yllätys löyty koneesta vaikka vakuutti että täysin remontoitu ja ei pitäs tulla sen kanssa ongelmia. kumminki tulee taas kustantamaan ihan simona tommoset rempat:(((((( btw olisko kellään myynnissä ihan hyvä kuntosta gassun pyttyä jossa pinnotukset ja viisteet ok?
19.6.2011 6:23
Xandero kirjoitti:Ostakee minu Gasgas poies, hyvin pelaa (paitsi sähköt)
tahtoo hussen tilalle
Katoppas perkele mun vanha mopo vaihteeks sulla ! Joko siitä on vilkut korjattu, jotka ei toiminu ainakaa 2v sitten