Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
6.7.2011 21:14
Imukaula halki... Tarjotkaa YV:llä jos jollaki on ylimääränen ja ehjä. Onko tuo luotettava kauppa?
http://www.cmsnl.com/kawasaki-1991-b2-k ... partslist/E: Kertokaa toki muitaki sivuja mistä vois tilata uuen imukaulan jos kellään ei ole.
6.7.2011 22:33
Kyllä tuo ihan luotettava on, tosin postikulujen jälkeen on halvempaa tilata kataforilta. Kataforille sähköpostilla pyörän rekkari, vuosimalli, kuutiot yms. ja mitä osia haluaa, niin lähettävät tarjouksen.
Kataforilta olen tilaillut omaan KDXään esimerkiksi n99c-neulan, sekä tiivisteet stefat, männän yms. Oikeastaan kaikki osat mitä tarvinnut.
7.7.2011 21:57
.
Viimeksi muokannut TTI päivämäärä 2.11.2011 13:14, muokattu yhteensä 1 kerran
7.7.2011 22:08
TTI kirjoitti:Outoa, kun luvattiin ostaessa että kodexi on täystehonen ja huiput 130+ ja nyt ku testasin huippuja, niin reilusti alta 120 jäin. Onko mahdollista että huono kulkuvuus voi johtua nappularenkaista, kun alkukäyrässä ei mitään kurejakaan ollut, eikä moottorin tai putken tukossakaan pitäisi olla, kun hyvin kiertää?
itellä menee 115 kurittomana vaikka smotot onkin mutta ei ne sen kovempaa varmaa mee ilman teharii ja muita hilppeitä
7.7.2011 22:34
ite sain tt:nä 127 km/h smotoilla eikä kyllä mitenkää raskaat välitkää oo 12/48
7.7.2011 23:17
Pakko sen on enemmän ku 115 mennä täystehosena, ku kylhän siel jossain TM testissä, vai missä olikaanki, huipuiks oli saatu 131 :S
7.7.2011 23:28
Ku eihän nyt TT Kawasakilla voi jäädä millekkää vakio HM CRM:lle
8.7.2011 14:50
Kyllä minäkin olen saanut omani kulkemaan 130km/h, kierrokset oli kyllä jo ties ja missä.
15/52 välit, ja ihan perus nappularenkaat alla.
8.7.2011 19:38
Tietääkö kukaan meneekö KMXsän KIPSin venttiilit KDXsään? Löyty toinen venttiili pakoputkesta.
8.7.2011 19:48
Mitkä Kuristukset nyt tossa kodexissa on, onko samat ku KMX:issä? Ja mitkä on TT:nä kaasuttimen säädöt?
9.7.2011 14:31
Nyt on Kawasta totaalisesti kipinä kateissa ja apua tarvitaan! Epäilen että CDI-boksissa on häikkää, ja ajattelin laittaa uuden tulemaan, mutta ensin pitäisi saada asiaan jotain varmuutta koittamalla boksia kiinni toiseen pyörään, sillä uusi boksihan maksaa sen 300,- (
http://www.cmsnl.com/kawasaki-1991-a2-k ... E1830.html (igniter 21119) Boksihan on siis vuoden -91 KDX:stä.
Elikkäs jos sinulla on vastaava pyörä jossa on vastaavanlainen CDI-boksi kuin linkin kuvassa, laita vaikka YV:llä yhteystietosi niin laitan boksin postitse tulemaan koitettavaksi. Maksan tietenkin postikulut ja vaikka kympin vaivanpalkkaa.
9.7.2011 15:44
EIpä taida moni tuommosii suostua, mutta katsoppa purkupyöristä. Purkuosissaki oli hetki sitte 80e hinnal.
10.7.2011 19:08
Nesteiden ulossylkemisen syyksi ilmeni hieman kiero kansi, eli pääsi pakokaasut nesteille.
Voiko samaa kannentiivistettä käyttää uudelleen, kun siinä on se pinnoite tai se.
Voiko pinnoitteen puhdistaa ja pinnoittaa uudelleen tai muuta?
10.7.2011 23:40
Ette uskokkaan kuinka paljon vaikutti jarritehoon kun putsas jarrut kunnollisesti, vaihto sintteri jarrupalat, vaihto teräspunosletkut ja laitto bel-air jarrunestettä. Niistä tuli oikeasti hyvät. Ihan säikähin ku pyörä pysähtyyki nykyään uuempien laitteiden tavoin.
E: Hintaahan tälle hifistelylle tuli 170e mutta oli kaiken sen rahan arvoista.
11.7.2011 1:14
Kertokaahan et ku tulossa ois KDX vm. 91 KX:än pytyllä, 33mm kaasarilla ja tt-putkella nii paljo pitäs irrota hv? Ja miten usein mäntää joutuu vaihtaa?