Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

30.7.2008 19:12

mustavi kirjoitti:Totanoin, mä nyt vaan rupesin vielä miettiin Sun juttus luettuani miks vois olla iso ero kaasarien alipaineissa, jokin jekkujuttu mitä ei löydä ellei tiedä mistä etsiä... ehkä...

Ihan vaan ajan myötä menee vituilleen jostain syistä? Töissä pari-kolme kertaa synkannu nelipyttysiä ja kyllä ne synkat vaan näyttäs ajanmyötä menevän pikkasen pieleen. Kaasuläpän asennonhan ei tarvii olla ku ihan hitusen pielessä niin jo on synkka pielessä, hyvä jos silmällä huomaa asentoeroja...

30.7.2008 20:19

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 12.7.2009 14:33, muokattu yhteensä 1 kerran

3.8.2008 15:48

Minulla olisi shadowissa sellainen ongelma, että kun bensahana on auki se valuttelee maahan pikkuhiljaa bensaa jostain letkusta... tietääkö kukaan missä olisi mahdollinen vika

3.8.2008 17:51

-
Viimeksi muokannut ASDMoro päivämäärä 8.4.2017 19:58, muokattu yhteensä 1 kerran

3.8.2008 17:52

Rasenger kirjoitti:
Eljo kirjoitti:Minulla olisi shadowissa sellainen ongelma, että kun bensahana on auki se valuttelee maahan pikkuhiljaa bensaa jostain letkusta... tietääkö kukaan missä olisi mahdollinen vika


Tuskinpa tuohon voi muuta sanoa kuin että tarkista itse mistä se bensa valuu. Tuleeko bensaletkun liitoksista vai kaasarista?


ongelman syy selvisi ja se oli kaasarin jumiutunut koho

3.8.2008 19:05

No niin. Nyt on uudet tulpat ostettu mutta ei vielä paikallaan. Noin 600km voi vielä ajaa näillä nykyisillä...

7.8.2008 20:01

Kunhan vain elämäntilanne sallii lähden Shadow -metsästykseen. Josko vaikkapa löydän itselleni sen oikean. ^_^
Asiaan. Kuinka paljon on liikaa kilomeettereitä käytetyn Varjon mittarissa? About 35000? Vai uskaltaako katsoa 50 000 ajettua?

7.8.2008 20:09

Kyllä uskaltaa katsoa myös 50tkm ajettuja mutta kannattaa syynätä tarkemmin ne enemmän ajetut. 35tkm:han ei ole Varjolle vasta kuin sisään ajoa. :D

Myös niissä vähemmän ajetuissa voi olla probleemia, jos moto on jo vanhahko mutta kilometrejä vähän niin voihan se olla, että pärrä ei ole mikään paras yksilö esim. kulku puolella niin omistaja ei ole kehdannut ajaa, jos/kun jää vaikkapa 100 alueella jalkoihin. Enemmän ajetuilla taas on tykätty ajaa, ja paljon kilometrejä = luultavasti paljon maantie ajoa eli kone ei ole rasittunut niin paljoa kaupunki pyörittelyssä mutta sitten laakerit yms. voi olla huonommassa kunnossa...

Old Shadows never die...

8.8.2008 13:32

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 12.7.2009 14:34, muokattu yhteensä 1 kerran

8.8.2008 17:09

-
Viimeksi muokannut ASDMoro päivämäärä 8.4.2017 19:58, muokattu yhteensä 1 kerran

8.8.2008 20:48

kuinkas usein varjossa on männän vaihto paikallansa? Onkos noin 13000km ajetulla yksilöllä kaikki huollot edessä, vai kuinka usein nämä huollot pitää tehdä? :)

8.8.2008 21:06

Siltanen kirjoitti:kuinkas usein varjossa on männän vaihto paikallansa? Onkos noin 13000km ajetulla yksilöllä kaikki huollot edessä, vai kuinka usein nämä huollot pitää tehdä? :)

Rasenger vaihtoi omaansa 40 000km kohdalla. Todennäköisesti 98 bensan siivittämänä edes siinä vaiheessa ei tarvitse ko. hommaa tehdä. 13k ajettu on kuin uusi, toimii perushuolloilla vaikka kuinka pitkään.

Vaikkei shadowi olekaan, mutta omaan cebariini on koneen puolelta 31k ajon aikana vaihdettu tasan ja ainoastaan kytkinlevyt ja nekään eivät olleet ihan loppu.

Mäntiä vaihdetaan tosiaan siis sitten, kun kulkupuoli on huonontunut ja puristuspaineet laskeneet selvästi.

ja toistan vielä, 13k ajettu on kuin uusi ja ajaa ainakin pari kymppiä ilman minkään osan vaihtoa konepuolelle.

8.8.2008 21:29

-
Viimeksi muokannut ASDMoro päivämäärä 8.4.2017 19:58, muokattu yhteensä 1 kerran

8.8.2008 23:22

Hienoa, mukavaa kun viitsitte vastata.^_^
Minulla ei ole mahdollisuutta käyttää pyörään huimia summia, mutta mielin silti Varjon omistajaksi. Tietenkin esmeks Viragon saisi taskurahalla mutta...ei se ole sama asia.

Olen ajatellut sijoittavani pyörään <2000e
Juu, tiedän ettei tuo ole paljon, mutta maksan itse vielä kortin + muut maksut...eivät rahat kertakaikkiaan riitä muuhun.

Varmaankin pyöritte nettimotossa silloin tällöin? Katsokaahan sieltä ne kaksi halvinta(joo, hävettää ;) ) Varjoa. Mitä sanoisitte niistä ihan ilmoituksien ja kuvien perusteella? Jotain epäilyksiä?

8.8.2008 23:30

Veitsi kirjoitti:Varmaankin pyöritte nettimotossa silloin tällöin? Katsokaahan sieltä ne kaksi halvinta(joo, hävettää ;) ) Varjoa. Mitä sanoisitte niistä ihan ilmoituksien ja kuvien perusteella? Jotain epäilyksiä?

Pistähän ihan linkit suosiolla niin tulee katsottua varmasti oikeita pyöriä ;)