23.5.2007 14:33
23.5.2007 15:52
23.5.2007 19:52
24.5.2007 15:25
24.5.2007 15:32
24.5.2007 19:19
jakee- kirjoitti:Eli jos daelimin ostaa, niin:
-pakokaasun kierto kannattaa tukkia
-ilmanputsaria modata (vai?)
-suutin vaihtaa? Onko kellää vaihdettu?
Mitä muuta kannattais/tarvis tehä?
Saako vakio putkesta "millään" kureja pois,vai onko siä ees kureja? Kaiken kyllä saa pois mutta ei huvittais putkee katkoo 17 osaan.
24.5.2007 19:50
24.5.2007 20:45
24.5.2007 21:34
24.5.2007 21:39
Milläs työkaluilla popniittejä revitää irti saatika laitetaan takasin? Ja sitte ku on avannu sen putken sieltä takaa, niin lähteekö se ihan vaan vetämällä se ruikku sieltä tulemaan?siinä änkän perällä on se sellanen putki popniitattu siihen änkkään kiinni, sen kun otat pois niin sieltä saat sellasen kuriputken vedettyä pois(se musta putki siinä) ja laitat sen kromisen putken popniiteilla takas nii kyllä porisee tarpeeks!
Mun mielestä on ihan hyvä ajaa, mielestäni autokoulun cebariin verrattuna rauhallisempi käsitellä, varmasti johtuu painoerosta. Vakiona kulkee semmonen 105 sanoisin. Helpoilla nikseillä saa kuitenkin kulkeen helposti sellanen 110-115.Oon tota daelimii kattellu et mimmone se on ajaa? Ja millai se vakion kulkee?
24.5.2007 21:49
porataan pois ja laitetaan uus niitti ku pistetää takas.juu-joa kirjoitti:Milläs työkaluilla popniittejä revitää irti saatika laitetaan takasin?
24.5.2007 21:54
Joo, eli akkuporakoneella vaan täräytetään niitin läpi? Mites sitten ne niitit takas laitetaan, jollain ne varmaan täytyy hakata kiinni?paperbox kirjoitti:porataan pois ja laitetaan uus niitti ku pistetää takas.juu-joa kirjoitti:Milläs työkaluilla popniittejä revitää irti saatika laitetaan takasin?
24.5.2007 23:03
24.5.2007 23:14
Jaa, ei mitää hajua että mitkä on popniitti pihdit! Ajattelin että ne vaan napautetaan vasaralla kiinni.Jeppuroi kirjoitti:popniitti pihdeillä et niitä hakkaamalla saa ikinä kiinni
24.5.2007 23:18