Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
3.10.2005 7:05
Kaikissa Gammoissa on pakoaukon säädin. hmm. ilmata jäähdytysnesteet? itse en ole koskaan ilmannut, olen kaatanut vain syylarin täyteen ja polkaissut koneen vähäksi aikaa käymään, ja lisännyt sitten jos on tarvinnut.
3.10.2005 21:26
no nyt on gamma tallis ja suht pirteältä vaikuttaa.. voisi vaihtaa 1 piikin pienemmän eteen kun ei oikeen jaksa mennä 6 loppuun. mistäs sais halval rattaat ja ketjut? ja kuvakin on galleriassa
3.10.2005 23:00
Tomppade kirjoitti:Kaikissa Gammoissa on pakoaukon säädin. hmm. ilmata jäähdytysnesteet? itse en ole koskaan ilmannut, olen kaatanut vain syylarin täyteen ja polkaissut koneen vähäksi aikaa käymään, ja lisännyt sitten jos on tarvinnut.
Käytännössä mahtaa tarkoittaa juurikin ilmausta. Ks toimenpiteessähän jäähdytysjärjestelmästä lähtee kaikki ilma.
Viimeksi muokannut TD päivämäärä 4.10.2005 14:00, muokattu yhteensä 1 kerran
3.10.2005 23:05
Jaaha
nokun joissain vehkeissäon järjestelmissä jotku pirun ilmausruuvit yms
no eipä tuo mittään.
Itse ostin aikoinaan ketju/ratas paketin allrightista jos oikein muistan, hintaa kertyi aikalailla 50e.
4.10.2005 14:39
no mites paljon on gamman säiliöiden ja tankin tilavuus.. eli bensa, öljy ja jäähdytys nesteet...
11.10.2005 17:33
oisko kellää antaa neuvoja ongelmaan kampiakseli ei lähe irti???
13.10.2005 22:26
onko kukaan harrastanut Gamman sylinterin viilausta? onko ollut minkälaisia kokemuksia/vaikutuksia ja paljon ootte ottanut ?
17.10.2005 11:39
onko kukaan pistänyt gammaansa esim. 32 mm. kaasaria? jos on vaikuttaako miten kulkemiseen? kukaan laskenut kantta tms. "pikkuviritysä"? entä läpät? menevätkö vain katki ja rikkovat sylinterin? tuoko paljonkin tehoa? entä löytyykö vakioputkesta muita kuristuksia kuin alkukäyrästä? Jos jollain sattuu olemaan arrow:in tehoputken äänenvaimennin niin kuinka paksu änkän ns. reikäpelti putki on? siis mistä kaasut virtaavat ulos ja jonka ympärillä vaimenninvillat ovat. ja änkän ulkomitta olisi kiva myös tietää!
17.10.2005 16:34
Tomppade kirjoitti:Jaaha
nokun joissain vehkeissäon järjestelmissä jotku pirun ilmausruuvit yms
no eipä tuo mittään.
Itse ostin aikoinaan ketju/ratas paketin allrightista jos oikein muistan, hintaa kertyi aikalailla 50e.
Miten perkeleessä oli noin halpaa? omille tulisi hintaa reilut 140 euroa.
3.11.2005 20:51
ku tuli tämmönen ongelma että 1-4 vaihteilla jaksaa kiertää 10000 mutta 5 ja 6 7500 kiekkaan ja sitten ku hurruuttaa vähän aikaa esim 4 tuolla 10000 kiekalla niin sammuu.
Pytty on porautettu ja mäntä vaihettu ja sisään ajo tehty. suodatin on vaihettu ja pakoaukon säädin toimii. et oisko mitään ideoita mikä vois olla vikana?
Aloin ite ajattelee että voiko vika olla pääsuuttimessa? pytty on porautettu 55.5mm et pitääkö siihen vaihtaa isompaa suutinta?
7.11.2005 16:01
mites onko kellään ollu teharia.. auttaako paljokin ja minkäs kokost suutinta pitäs vaihtaa about.. jos nyt ostaa ees...
10.11.2005 16:52
no laitan uudet rattaat ja ketjut gammaan ni pitäskö ottaa se 1 piikkiä pienempi eteen... elikkä tippuuko huiput vai onko apua oikeesti... kiihtyy totta kai mut oon kuullu et jaksais mennä kans paremmin 6... nyt en o ajannu kun 130 mut siin jo tuntuu pikkusen kierrokset loppuvan.. mitäs ootte ite laittanu..
11.11.2005 16:55
ja minkäslainen johto menee gamman läpömittarin anturiin
13.11.2005 14:42
No mul on väleinä 14/42 eli yhen piikin vakiota pienempi edessä, semmoset kivat kortteliralli välit, mutta pystyy motarillakin ohittelemaan, 155 sain mittariin parhaimmillaan noilla väleillä. muita virejähän oli lyhennetyt männänhelma, 210 suutin, 56mm koossa oleva pannu, 0.5mm laskettu kansi, 0.3mm korkeampi lakinen mäntä (tessun mäntä), tyhjennetty putki ja läpivirtaus änkkä ja pipercross filtteri ja boysenin teholäpät. noilla osilla kulki tuon. en tiedä miten nuo kannen laskut sun muut vaikuttaa, kun itelläni oli hieman kiero kansi niin tempaistiin 0.5mm lastu pois