20.4.2012 9:16
20.4.2012 19:52
22.4.2012 17:17
22.4.2012 19:58
22.4.2012 22:05
23.4.2012 7:57
23.4.2012 21:01
24.4.2012 16:50
24.4.2012 20:05
24.4.2012 20:25
24.4.2012 21:49
24.4.2012 23:22
25.4.2012 0:19
Jupezki kirjoitti:Mihinkä momenttiin pitäisi palotilan kansi ja vesikansi laittaa? Ja millainen on huolellinen sisäänajo? Siis perussettikö, eli lämmitellä rauhassa ennen kuin lähtee ajamaan, kiihytyksiä hyvin ja hieman kättäkin antaa, kuhan ei liian pitkälle kierrätä? Männänvaihdon jälkeen se 100 km vaihtelevilla kierrolukumäärillä, mutta voiko ajaa tasakaasulla esim. 80 km/h alueella?
25.4.2012 15:22
25.4.2012 15:23
kivikk0 kirjoitti:Jupezki kirjoitti:Mihinkä momenttiin pitäisi palotilan kansi ja vesikansi laittaa? Ja millainen on huolellinen sisäänajo? Siis perussettikö, eli lämmitellä rauhassa ennen kuin lähtee ajamaan, kiihytyksiä hyvin ja hieman kättäkin antaa, kuhan ei liian pitkälle kierrätä? Männänvaihdon jälkeen se 100 km vaihtelevilla kierrolukumäärillä, mutta voiko ajaa tasakaasulla esim. 80 km/h alueella?
Tuo sisäänajo kuulostaa ihan hyvältä, mutta ajelisin sen ekan tankin ilman vedätyksiä ja kierrätyksiä ja tietysti öljyä vähän enemmän kuin normaalisti. Ja sitten toisen tankin samalla seoksella kuin ekan, mutta ei enään niin varovasti. Mullakin sisäänajo edessä, kuhan vaan tuon kortin nyt perjantaina saan (jos inssi menee läpi). Ja jos kasikympin alueita ajelee, niin ei kauhean kauaa tasasilla kierroksilla, kytkintä pohjaan ja "välikaasua".
Järki vaan mukaan sisäänajossa, niin hyvä siitä tulee.
Ja itse iskin 3,5% castrolia sekaan.
Heeei muutes, kummin päin pitää seosruuvia säätää tuossa vakiokaasarissa, että menee rikkaammalle? Mikunien kanssa tullu pelailtua enimmäkseen, ja joissakin lortoissa ainakin on toisinpäin ku mikunissa. Eli mikunissa menee rikkaammalle kun kiristää ruuvia.