Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
20.5.2012 20:49
Onkos tuo duke ostamisen arvoinen pyörä? Tuoko ruiskutusohjelman vaihto paljon tehoa lisää ja pirteyttä myös paljon maksaa. Entäs ajoasento onko hyvä ajaa. Onko pyörään viriosia paljon. Sopiiko matka ajoon ?
Pahoittelen jos tuli paljon kysymyksiä
20.5.2012 21:05
- On ehdottomasti hintansa arvoinen, ja tosi hyvä nelariksi alustan ja jarrujen yms. osalta, kuluttaa semmosen 3 litraa sataselle ja kulkee 110.
- On hyvä ajaa ajoasennon puolesta ei oo liian pysty eikä liian kyykky vaan semmonen sopiva.
- Ruiskuohjelmaa ei saa päivitettyä semmoseen joka oikeasti potkua toisi, nuo mitä nettimotossa mainostetaan on vaan jotain päivityksiä joilla parannetaan toimivuutta.
- Viriosia ei vielä löydy, paitsi tehoputkia ja dna vapaavirtausilmansuodatin mut kumpaakaan ei kannata tehon toivossa laittaa, koska ruiskua ei pysty säätämään
- Matka-ajoon sopii oikein hyvin, jos takamus vaan kestää istua penkissä.
20.5.2012 21:13
Komppaan prätkä jätkää. Hyvä pyörä
Ja kyllä se mulla kovempaa ku 110 menee, riippuu päivästä niinku aina 4tahti kevareiden kanssa. Ja malossiltaha on tulossa pytty tähä...
21.5.2012 17:56
Oon haaveillu pikkudukest jo aik kaua mut näyttää pahasti siltä et tuun olee yli 190cm ku saan kevarin.. Mitä mieltä ootte et on duke mulle varmaa vähä pieni?
21.5.2012 18:26
Tuskinpa on liian pieni ja korkeempi tanko nyt ei paljoo maksa ja auttaa paljon jos tuntuu pieneltä.
21.5.2012 20:52
eiks käyttäjä ''sanoKössivaa'' ollu joku yli 190cm ja ajelee dukella?
22.5.2012 8:57
Kovin laadukkaita nää duket ei vain ole, tuo intian tuotanto taitaa tehdä sen. Käyttäjältä Joxx meni nokkaketju poikki 4tkm ajetusta ja täysin huolletusta pelistä..
22.5.2012 9:52
Eiköhän niitä maanantai kappaleita ole kaikissa pyörissä joukossa...
22.5.2012 10:07
Joo, laatu on kyllä ihan hyvää ja missäs esim. honda cbr 125 tehdään?, no thaimaassa ja niissä ei ole yhtään vikoja ja kone kestää isältä pojalle eli samase missä tehään jos laadunvalvonta pelittää ja yamahan minarelli-kone tehään italiassa ja montakos niitä koneita on levinny, no helvetin monta ku ensin syö öljyä ja sit hajoo mäntä.
Eli tää ei todellakaan ole mitään fude/baotian/keeway/orion yms. paska tasoa, se olis selvinny jo vuoden aikana.
22.5.2012 18:25
Vittu repesin tolle "isältä pojalle".
Ei noi italiaanot oo mitää huolellisimpia ihmisiä, eikä kaikkea mietitä ihan loppuun asti. Leipoisivat vaan sitä pizzaansa. Ja silti juuri ostin Cagivan.
Muutenkin ton Duken laadun näkee vasta sitten, kun noita alkaa olemaan enemmän ja kilsoja on kertynyt enemmän. Kyllä noi Minarellin leiponeet tapaukset yleensä on niitä 30tkm hipovia yksilöitä.
22.5.2012 18:34
No joo, mutta oikeesti montako hajonnutta vakio hondaa on näkyny?, ei montaa ne on kahen käden sormilla laskettavissa ja niillä on monella ajettu +50tkm osalla jopa 70-90 ja ilman ongelmia et kyl ne vaan kestää.
Ja siinä oot kyllä oikeessa et todellinen kestävyys nähään vasta isoilla kilsoilla, mutta susipaskasuus ilmenis kyllä vuodessa.
22.5.2012 21:06
Mites tää KTM 125 Duke kiihtyy verrattun hussen uutee nelarii SMR 125 4T? Kokemuksii? Entä huiput näide välil?
22.5.2012 21:11
Husse vie kuulemma, käys kysäsee myös hussetopikista ni miigz kertoo viivoistaan.
Ja huiput dukella jonku 110-120.
22.5.2012 21:51
Paljonko teidän duket menee oikein ?
22.5.2012 22:05
Hussest en tiiä mut HM crm 4t se kallein malli tulee 350m matkal duken kaa ihan tasan, tai ±10cm, ei kuskit, tai katsoja osannu sanoo kumpi vie ja 5kertaa vedettii ja aina sama tulos