Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
20.6.2012 20:57
Dodiin, nyt on pyörä purettu ja haettu uutta osaa. Eli sylinteri pelastettavissa hoonauksella, uuden mäntäsetin ja neulalaakerin sain hankittua. Tiivistesarjaa ei ollu Stormissa, huomenna kaasalainen/bike world läpi. Sitten jos löytäis viellä Castrol MTX vaihteistoöljyä niin ton sais varmaan viikonlopuks ajoon. Oli vissiin ihan hyvin sitä vettä vuotanut, meinaa oli sekottunut vaihteistoöljyjenkin joukkoon sitä. Perkele.
Mutta, sitten kun sisäänajo ajettu niin on taas hauskaa ajella, kun on jonkun verran sitä tehookin, eikä niinkun cebarissa
20.6.2012 21:09
Vesipumpun stefa menny huolella rikki, jos vedet vaihteistoon pääsee. Tai sitten kytkimenpuoleinen kampuran stefa vuotaa.
20.6.2012 23:25
Onkos tollasesta bilteman 5e jarrujen ilmaustyökalusta apua? Edelleen aika tunnoton takajarru.
Oon yrittänyt normi tavalla saada ilmattua, mutta ei oo parantunu. Tosin en oo päässy viel testaa ajossa ollenkaan kun ei ole korttia. Ehkä testaamaan ja säätämään paremmin kun pääsee ajelee
21.6.2012 22:36
Löytyis vielä aika paljon
osaa näsäriin, jos kiinnostaa niin laitetaan hinnat kohilleen!
Jannean, ei ole eroja staattorissa tai puolassa.
24.6.2012 20:14
Hei viisaat immeiset mikä nassessa vikana, nyt kipinä hukassa 2 kertaa lähteny käyntiin vian ilmestymisen.jälkeen.eli saa välillä kipinän ja sammuu melkein heti, alkoi sillein että söi tulppia 5km matkalla 3kpl..
24.6.2012 20:56
Mikki_32 kirjoitti:Galleriassa nassesta kuvia. Olisko jotain osia mistä tulis hienoja kiillottamalla?
Onko ylempi t-pala vaikea kiillottaa sen ollessa pyörässä kiinni (se yläpuoli joka näkyy)? Näyttääkö tyhmältä jos vaan se ylempi pinta kiiltää, eikä sivut?
Änkkä ja tankinkorkki jo kiillotettu.
24.6.2012 21:06
Mikäs on näsärissä ku pienessä vauhissa tekee kovan jarrutuksen niin jotenki etujarru tökkii ja rohisee?
24.6.2012 21:13
Jos palat on ok, eli on pintaa vielä ni tulee mielee 2 asiaa. Kiero levy tai ne niitit jotka tekee levystä "kelluvan" jumissa.
Tsekatkaa ekana toi kierous nostamalla kela ilmaan ja sit jotai viivotinta yms piätte sellai et on millin päässä ja jos ottaa välillä kii ni on kiero. Improvisoikaa ni keksitte kyl tavan
Ja joillaki ollu isommissa pyörissä tota että noi niitit jumittaa, crc:tä niihi ja vähä käsillä nitkuttelee kehältä ni eiköhä se oo siinä. Niitit on siis ne sellaset pyöreet jutut siinä kehän sisäpuolella, ei näytä kyl yhtää niiteiltä.
24.6.2012 21:30
Jannean kirjoitti:Hei viisaat immeiset mikä nassessa vikana, nyt kipinä hukassa 2 kertaa lähteny käyntiin vian ilmestymisen.jälkeen.eli saa välillä kipinän ja sammuu melkein heti, alkoi sillein että söi tulppia 5km matkalla 3kpl..
Mitä olet tsekannut? Lähe staattorilta eteenpäin kattomaan johtojen ehjyys ja että liittimet ovat kunnolla kiinni.
25.6.2012 13:31
Mahtuuko näsäriin 140 leveä takarengas? Ja minkä kokoiset stefat menee keulaan?
25.6.2012 15:09
Juu menee 140. Just tänää kattelin et jos ostas 140 sport demonin taakke, mut misukan paska oli 50e halvempi
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/-p-1369.htmlhttp://www.mc-scatter.fi/product_info.p ... ts_id=5377http://www.mc-scatter.fi/product_info.p ... ts_id=5417Noita stefoja tarjos nasseen, kaikki pitäs käyä.
25.6.2012 20:13
Mistäköhän tähän sais kampiakselia? Löysin ainoostaan hondaoriginalparts.comista, hintaa kevyet 400puntaa.. Tää meni vähän kalliimmaks reissuks... mäntä, kaikki laakerit, kampiakseli, stefoja, tiivisteet, öljyt yms. Melkein pistää naurattaan.
25.6.2012 20:54
Mitä eri tehoputkia nasseen saa ja mistä. Mieluiten halvalla. Ei väliä onko uusi vai käytetty.
25.6.2012 20:56
Mihi sä kampiakselia? Vanhan voi oikaisuttaa jos ei oo kierteet tai stefapinta paskana ja kietaria voi aina vaihtaa.
Ja varaosakoneita missä vähä käytetty kampura saa aika halvalla, omassa varaosakoneessa on toimiva kietari/kampura jolla varmaa ajas jonku aikaa, kone makso huimaavat 25e, puuttuu pytty, sähköt ja pari pikku rikkaa. Ainut et yks laakeri kiles ni ei pyöri ja tp akseli oli hitsattu
En kyl tota viitti myyä jos iteltä hajoo jotai.
25.6.2012 21:46
stroukki- kirjoitti:Mistäköhän tähän sais kampiakselia? Löysin ainoostaan hondaoriginalparts.comista, hintaa kevyet 400puntaa.. Tää meni vähän kalliimmaks reissuks... mäntä, kaikki laakerit, kampiakseli, stefoja, tiivisteet, öljyt yms. Melkein pistää naurattaan.
Kylläpä onnistuit paskan löytämään