Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
10.9.2011 11:57
dolppari kirjoitti:Suurin ongelma on kun kierrokset on 4500-0rpm kun kääntää kaasua niin alkaa booaa ja sammuu, ja ainoastaan ryyppy päällä toimii myös alakierroksilla. ???
Laske neulan sokkaa.
11.9.2011 20:15
Olis sitten omaan cagivaan remppa tiedossa. Mittarissa 28000km edellinen omistaja remppasi n. 15000km kohalla kaiken kampurasta pyttyyn kun leipoi kiinni. Mitäs nyt olis syytä vaihtaa männän ja yläpään tiivisteittein lisäksi. Riittääkö jos vaihtaa vaa kiertokangen yläpään laakerin ettei tarvitse alakertaa ruveta aukomaan. Mitäs osille tulisi hintaa suomesta vs. ulkomailta ja mistä ulkomailta kannattaisi tilata?
13.9.2011 20:12
Onko vanhanmallin mitossa ja SP 525 mitossa samanlainen etulokasuoja?
Entäs onko sivukatteiden alaosissa suuria eroja?
14.9.2011 18:03
wiltzameih kirjoitti:Olis sitten omaan cagivaan remppa tiedossa. Mittarissa 28000km edellinen omistaja remppasi n. 15000km kohalla kaiken kampurasta pyttyyn kun leipoi kiinni. Mitäs nyt olis syytä vaihtaa männän ja yläpään tiivisteittein lisäksi. Riittääkö jos vaihtaa vaa kiertokangen yläpään laakerin ettei tarvitse alakertaa ruveta aukomaan. Mitäs osille tulisi hintaa suomesta vs. ulkomailta ja mistä ulkomailta kannattaisi tilata?
Männän ja pakollisten tiivisteiden vaihto riittää ja se uus neulalaakeri kiertokangen yläpäähän on kans hyvä, kun alakerta rempattu alle 10 000km sitten. Ainakin alkuperäisellä alakerralla ajaa yli 30 000km täystehosena.
15.9.2011 17:30
Mistäs löytäs huggerin mitoon?vai pitäskö ite väsäillä. hmm
16.9.2011 9:47
Jos saisi vielä hintaa tuolle männälle. tiivistesarjalle ja neulalaakerille suomesta tai ulkomailta?
16.9.2011 12:45
40 euron pintaan taisi olla Mitoon täysi tiivistesetti. Mäntä oli vissiin jotain 150 pintaan, sitä kun kyselin. Pistä viestiä muihin liikkeisiin ja kysele hintoja
16.9.2011 13:49
Mikäs neuvoksi kun ei suostu käynnistymään? Pari viikkoa sitten leipoi kone ja nyt on vaihdettu uusi sylinteri ja mäntä, mutta ei käynnisty millään. Kipinä tulee ja bensaakin menee koneeseen. Mistään mikään ei vuoda. On muuten kummallista, neuvokaa jos osaatte.
17.9.2011 11:43
Mahtuuko Pilot Power 160 pyörimään, vai ottaako ketjuihin?
17.9.2011 12:36
HuSSehh kirjoitti:Mahtuuko Pilot Power 160 pyörimään, vai ottaako ketjuihin?
Merkeissä on toki eroja, mutta ainakin Britgestonen 160 ottaa ketjuihin kiinni.
17.9.2011 14:38
HuSSehh kirjoitti:Mahtuuko Pilot Power 160 pyörimään, vai ottaako ketjuihin?
Itselläni on Michelinin 160/60 kumi ja siitä mahtuisi vielä 170 leveäkin ilman että ottaa mihinkään kiinni. Eli varsin merkkikohtaista. Dunlopit ovat usein selvästi leveämpiä kuin "saman kokoiset" muilta valmistajilta.
17.9.2011 22:10
Ainaki joidenki 160 misukoiden kans ottaa ketjuihin välillä. Ite laittasin suosiolla 150, nämä mitään dragstereita oo.
17.9.2011 22:49
Vielä sellasta että minkä merkkistä mäntää kannattaisi hankki? Omia kokemuksia proxin männistä ja onkos wösnerin männät vakiona cagivoissa`??
18.9.2011 1:36
Asso werke on vakio. Wössnerit taitaa olla takomäntiä, proxit taas on vissiin vähän arpapeliä. Jollain toimii jollain ei.
20.9.2011 23:14
Jos jollain sattuu olemaan harmaaseen Mitoon katteita niin ilmottakaa!