30.4.2012 7:53
2.5.2012 16:16
3.5.2012 16:04
3.5.2012 16:47
Rohvessori kirjoitti:Ehkä kuuluu tänne, tai sitten ei, mutta jokatapauksessa en löytänyt RD tekniikkaketjuakaan nopeesti vilkaistuna.
Tuli tuossa koetettua semmosta hommaa, että laitoin tommosen piikkisen rd:n käymään re85:sella, eli bioetanolilla. Pääsuuttimesta surautin läpi loppuviimeks 2.5 millin terällä ja nyt toimii vapaavirtaussuodattimen kanssa ihan jees. Tyhjää se pitäisi vielä saada jotenkin käymään järkevästi. Kokonaiskilometrejä mopolla on takana 90 000 ja niistä nyt etanolilla ajettu 150. Ja melkein tuon pääsee tankillisella, vaikka on säätöjen kanssa ollu hakemista PALJON.
Löysin motonetistä etanooliin sekoavaa öljyäkin, niin ei tarvi siitäkään sitten huolehtia.
Saatan raportoida myöhemmin vielä mitä vikaa ilmenee kun hetken on käyttänyt.
Edit. Nyt kun on tyhjäkäyntisuutinta suurennettu, niin pääsuutinhan on vähän liian iso tuossa koossa, joten sitä pitänee pienentää.
8.5.2012 11:45
11.5.2012 16:40
16.5.2012 18:20
24.5.2012 10:20
24.5.2012 11:29
27.5.2012 15:49
28.5.2012 8:10
28.5.2012 15:22
28.5.2012 15:51
28.5.2012 20:51
Squbbe kirjoitti:Jo syksyllä vaihdettiin kampuralle laakerit + uudet männät ja sylinterit ekaan ylikokoon, mutta edelleen (reilu 1600 km koneremontin jälkeen) koneen lämmettyä tahtoo tuntua kovin tuhnulta. Nelosellakaan ei jaksa oikein piikin loppuun asti kiertää ja tuntuu ahtaalta (vakiovälit käytössä). Syttö ja kaasareiden säädöt + synkronointi pitäs olla ok, mutta mistäpä näistä vekottimista tietää. 80 vauhdissa kun vitoselle vaihtaa niin tahtoo samantien hyytyä meno.
28.5.2012 22:51