Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

16.6.2010 9:54

Juustus kirjoitti:
DTD-R kirjoitti:Yhel oli wr:ssä suorasuihkutus nii siit oli irronnu 24kW.


Ja paskanmarjat

Paskin Trolli ikinä (tai vaan helvetin hyväuskonen). :roll:

16.6.2010 11:12

millaset suuttimet menee tähän kaasarii, jos joku vois linkittää

28.6.2010 16:39

Mitkä sliparit tähän menee ja onko kellään linkkiä?
Olevinaan jostain suomalaiselta sivulta joskus katoin että myyvät termignonin kokoputkistoa tähän 400€ hintaan (Tai sitten se oli Fantic).
Ja vielä sen verran että mitkä välit tässä on?

1.7.2010 12:58

Slipareista en tiedä mut mulla on ainaki Termignonin koko putki. Kannattaa kysyä Finnmotosta.

Tietääkö joku minkä Hondan katteet sopii tähän?

7.7.2010 19:28

Mitä kaasarii uskaltais laittaa 180cc kans? + termigoni ja nokka-akseli sarja

7.7.2010 20:09

DTD-R kirjoitti:Mitä kaasarii uskaltais laittaa 180cc kans? + termigoni ja nokka-akseli sarja

Toi vakio 30mm on viel oikein sopiva, turha ostaa isompaa eipä sillä juuri lisää tehoa tule. ;)

29.7.2010 18:06

HM:llä tulossa ens kaudelle muutama mielenkiintoinen nelari uutuus piikkimarkkinoille. Etenkin Derapage Comp 125 on mielenkiintoinen tulokas... Tehoista en löytäny muuta kuin spekulointia, mutta muutamien lähteiden mukaan tehoa olisi 14.9 hp (?), ja viritys osia olisi tulossa "hieman" enemmän tehoa kaipaaville.

7.8.2010 12:17

Nii mäki kattelin iha tuolt HM sivuilt ku siel on 3 mallii. Mutta mikä niistä on finnmotolla?
Voihan se olla että se 14.9hp lähtee koneelta, ei takapyörältä.

7.8.2010 12:39

DTD-R kirjoitti:Nii mäki kattelin iha tuolt HM sivuilt ku siel on 3 mallii. Mutta mikä niistä on finnmotolla?
Voihan se olla että se 14.9hp lähtee koneelta, ei takapyörältä.

Eiköhän Finnmoto ala tuomaan noita kaikkia malleja. Ja joo, tehot yleensä ilmoitetaan koneelta.

18.8.2010 16:02

oon ajatellu tällästä niin kertokaas minkälaine pyörä on? onko tehokas vakiona ja miten kiihtyy verrattuna muihin 4t piikkeihi. nostaako nokkaa helposti ja onko tähän jotain viri osia. ostan joko 2010 mallin tai sitten tuon 2011 kalleimman jos tulee jo talvella.

18.8.2010 16:03

eikös tässä oo sama jammun kone? siinähän se kiihtyy missä muutkin nelarit, jos pakko virittää niin helpompaa ja halvempaa hommata 2-tahti, hyttihän nousee vaikka 6 jos jaksaa repiä tarpeeks, muuten kyllä varmasti keulii suht helposti jos vaan on vähääkään taitoo

21.8.2010 17:19

Noni, 2010 mallit on loppu. Syyskuussa tulee 2011 mallit, eli ne 3 eri nelitahtimallia ja se 2-t rotaxi. Halvin nelari on ns. ¨mopo malli¨ ja RR on vähän huonompi kuin 2010 malli ja competion on taas vähän parempi kuin 2010 malli. Hintaa ¨mopo malliin¨ tulee olemaan n. 5000-5200 ja RR malli jää alle 6000 ja Competion pyörii vähän korkeammalla kuin 2010

26.8.2010 14:34

Tollanen nelarismoto tarkotus hommata, niin oks siinä nyt sitten kaasari vai ruisku?
Ja oks toi ohjaustanko joku twinwallin tyylinen, eli fättis, jossa on välitanko, vai onko toi vaan ihan perus rossitanko? Ja pysyyks tollasella liikenteen mukana, paljon vakiona kerää huippuja? ja mitäs samaa osaa on kun vaikka honda cr rosseissa? Käykö rattaat jne? Ja onko näissä HM:män nelarissa ja 2t:ssä muita eroja kun kone? Sama alusta, jarrut jne? Ei tietopankissa oikeen lue näistä mitään, ja finnmoton sivuiltakaan ei kovin mielenkiintosta matskua löytynyt :roll:

26.8.2010 15:42

Kaasari ja varmasti pysyy liikenteen mukana. Huippuja luultavasti vakiona 110 - 120km/h.
CR:n eturattaat ei ainakaan mene, takarattaista ei tietoo.

26.8.2010 16:00

Joo eli on ihan sama tekniikka kun rieju marathonissa. Kaverilla on sellanen, josta kurit pois (änkän kuri, ilmanputsarin kuri, bensansyötön kuri) niin menee tasasella sen 115, ja alamäkeen munakupis 130.
Oks tässä kureja?