Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
28.11.2010 18:02
Mitä mopoist oppinu ni tnt kannattaa jättää kauppaa
Mittaa paljo se siun tänhetkine jous on ja kato sitte onks toi lähellekkää saman pitune. Ite kyl kattosin purkutetsarist iskaria, ni on ainaki hyvä
Mut kylhä toikii varmaa mnee jos pituus lähelle samaa, sivuttaisheittoo pystyy ain säätää prikoil, jos esin liia ohuet päät yms.
27.12.2010 1:18
Noniin tänään tuli TZR -90 pihaan sain 200€. Vaihdossa ja seisonnassa oleva. Katteet aika huonot ja näin. Täytys varmaan jostaki hommata ehjät katteet, ei kellää olisi? Ajatuksena purkaa atomeiksi ja laittaa nättiin kuosiin. Ja myydä eteenpäin.
Niin itse asaiaan elikkä minkäslaaset lampunkannat on tuos etuvalos? Onko ajovalo h4? Ja mikäs sitte on parkkivalon kannan koodi?
27.12.2010 16:30
[TEIKKU] kirjoitti:Niin itse asaiaan elikkä minkäslaaset lampunkannat on tuos etuvalos? Onko ajovalo h4? Ja mikäs sitte on parkkivalon kannan koodi?
Edessä 45W/45W HEHKU, sama kanta kuin H4. Älä suotta laita H4-polttimoa, ei tule hyvä. Parkkivalo ihan perinteinen lasikanta.
27.12.2010 18:42
Joo ja semmonen viä, että mitä tekis kun tuli tuos purkaes ilmi, että oli ne pakoaukosäätimen väärinpäin? Mitä haittaa/hyötyä? Laitanko oikeinpäin kun kasaan, eli niinkun siinä lukee ne numerot vaijerien paikois?
28.12.2010 0:17
Tarvitseeko akkua, että saa pyörän käyntiin? Ja mihinkä sitä edes tarvitsee, kun on polkimella?
Ja toinen kysymys: Onko runko ihan kokonaan rautaa vai jotain seosta?
28.12.2010 22:21
The-Trooper kirjoitti:Tarvitseeko akkua, että saa pyörän käyntiin? Ja mihinkä sitä edes tarvitsee, kun on polkimella?
Ja toinen kysymys: Onko runko ihan kokonaan rautaa vai jotain seosta?
ei tarvi akkua että saa käyntii. akkua tarvii pakoaukonsäätimen säätöön ja että se toimii. itellä on iso konkka (kondensaattori) akun tilalla ja toimii.
8.1.2011 2:26
Mistä olette saaneet näihin esim. 32mm kaasuttimelle sopivaa imukaulaa, ellette ole tehneet itse?
Ja mites kannen laskun ja puristusten noston kanssa? Millä tavalla tuosta sitä kannattaisi rueta tekemään? Koneistamolla voisin käyttää ainakin palotilan laitettavana jos on tarvis.
8.1.2011 7:52
löre kirjoitti:Mistä olette saaneet näihin esim. 32mm kaasuttimelle sopivaa imukaulaa, ellette ole tehneet itse?
Ja mites kannen laskun ja puristusten noston kanssa? Millä tavalla tuosta sitä kannattaisi rueta tekemään? Koneistamolla voisin käyttää ainakin palotilan laitettavana jos on tarvis.
Kannattaa käyttää koneistamolla laskemas kannen. Voi tulla kiero jos itte alkaa hiomaan.
8.1.2011 12:31
Ei oo vaikeeta hioda ite suoraks jos vähäki osaa, ite hioin näsärist. Tuolla 2t tekniikkapuolella 2t viritystopicin vipoilla sivuilla on zonen kirjoittama yamaha rd:n kannenoikaisulinkki, lukekaas se, todella hyvää tietoa
12.2.2011 19:49
Tetsu topikissa tuppa olla vähän kuollut meno, vaikka projekteja kyllä piisaa vaikka muille jakaa : ) löre, siihen vakioimukaulaan tuntus sopivan 35mm:kin ilman mitään lämmitystä edes. Eikä tarvitte edes avartaa, toisin kuin dt:n vastaavaa, eli helppo homma.
12.2.2011 21:14
CylinderHead kirjoitti:Tetsu topikissa tuppa olla vähän kuollut meno, vaikka projekteja kyllä piisaa vaikka muille jakaa : ) löre, siihen vakioimukaulaan tuntus sopivan 35mm:kin ilman mitään lämmitystä edes. Eikä tarvitte edes avartaa, toisin kuin dt:n vastaavaa, eli helppo homma.
Mitäs perkelettä... No hyvä homma siinä tapauksessa. Huomenna voisi käydä sovittelemassa kun juuri vasta ite tulin tezeriä rassaamasta.
15.2.2011 21:07
Tietääkö kukaan mistä saisi etu- ja takapyörän akseleihin niitä puslia/heloja/holkkeja mitälie onkaan, mitkä tulee vanteiden molemmille puolelle ennen haarukkaa?
Tai olisiko jollakulla myydä?
15.2.2011 21:57
löre kirjoitti:Tietääkö kukaan mistä saisi etu- ja takapyörän akseleihin niitä puslia/heloja/holkkeja mitälie onkaan, mitkä tulee vanteiden molemmille puolelle ennen haarukkaa?
Tai olisiko jollakulla myydä?
Ite kyselin semmosia paikallisesta varaosaliikkeestä, niin maksoko ne peräti 60€. Että aivan sikahinta. Ja laitoin site messingistä sorvatut puslat sinne.
22.3.2011 21:51
Eikö sen pakoaukon laipan piä olla auki kokonaan kun virrat on pois, vai toisin päin?
23.3.2011 1:08
Kun pyörä ei käy ja laitat virrat päälle ypvs tekee "tarkistuskierroksen" ja jättää pakoaukon auki. Eli jos olet sammuttamisen jälkeen käyttänyt virrat päällä, niin pakoaukon pitäisi olla auki.