Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
26.6.2013 0:34
Jees, koitin jo isompaa pääsuutinta ja tk-suutinta, mutta ei ollut vaikutusta. Nyt kiinni tosiaan 420ps, 40tk ja neula 2. laihimmalla(niinkun tossa ylempänä jo kirjottelin). Ei luulis että ton isompaa näillä keleillä vaatii..
26.6.2013 1:23
Aika isolta kyllä ps mun korvaan kuulostaa. Itsellä on 400 mutta melkeen vaatis sitä 390 näillä helteillä. Neula täälläkin toisiksi laihimmassa. Tk 35. Eikös tuo kuitenkin ihan vakio vehje ole? 2002 wr cr manuaalista itse alunperin kattelin noita säätöjä ja 400 ps:ää näyttää 20C lämpötilalle.
Suosittelen koittamaan 400ps. Kyllä perstuntumallakin huomaa aika reilun eron jos nyt tuohon 420 laittasin
Voi hyvinkin johtua tuo tehokuoppakin siitä. Taitaa se kyllä aina melkein näissä olla semmonen pieni kuoppa juuri ennen piikkiä.
Viimeksi muokannut MiniMies päivämäärä 26.6.2013 1:28, muokattu yhteensä 1 kerran
26.6.2013 1:27
Jep manuaalista kans kattelin, että suuttimet pitäs olla aika yläkanttiin, mutta neula pitäs olla manuaalin mukaan yhen rikkaammalla että sitä nyt ainakin vielä koittaa. Leijuttaa vieläkin kierroksia, eikä laske nätisti eli suattaapi jossain imuvuotoa olla, täytyy tarkistaa
Edit: tuli sellanenkin mieleen, että eikös katuhussen yläpään tiivisteet natsaa nähin ja päinvastoin?
26.6.2013 13:48
Kuinkas moni on Vertexin mäntiä näuhin laittanut? Vissiin pitäis olla ihan laadukaskin, kun kerta Kotarikin sitä orkkis mäntänä käyttää?
Toinen kysymys olis, että saako mistään muualta kuin maahantuojalta noita valkoisia Hussen numerokilpiä eteen? Ihan kaverin puolesta tätä kyselen...
26.6.2013 14:18
Jos sitä cr:än numeromaskia meinaat niin saahan niitä tarvikkeenakin ja vielä useemmalta valmistajalta. Ei muuta kun googlettamaan.
27.6.2013 0:52
Tänään pitkästä aikaa pääs taas hussen sarviin ja kyllä vähän rikkaalla kävi tämmösellä perkeleenmoisella helteellä. Ja oli muuten ennen piikkiä juurikin kunnon tehokuoppa niinkuin rajiksella
Lähtisin sinuna kyllä koittamaan vähä pienempää pääsuutinta ja sitärataa. Ei nimittäin viileemmällä tuommosta tehokuoppaa ole mulla oikeastaan ilmenny.
27.6.2013 18:16
Rajis- kirjoitti:Mikähän tossa hussessa kusee, kun on sellanen "tehokuoppa" ennen piikkiä, pienillä vaihteilla ei huomaa, mutta isommillaa huomaa kyllä jos kiihytyksessä tippuu vaihtaessa kiekat alle piikin, niin tavallaan hyytyy(ei enää oikeestaan kiihdy hetkeen), mutta kun piikille pääsee takasin niin vetää taas hyvin. Voiko tollanen johtua vaan kaasarin säädöistä vai jostakin muusta?
Ittellä oli sama ongelma ja sain sitä vähän paremmaksi pakoaukonsäätimen säädöllä. Ja se kytkimen rohina, niin kaikki husset mitä oon ajanut, paitsi yks, on tehnyt saman rohahduksen
29.6.2013 14:32
Onkos kuinka moni laittanut tällaseen tuota fmf:n fattya? Rupesi uusi putki himottaan, kun kuukauden palkka ropisi tilille, sekä samalla katselin nykyistä rusinaa, jonka pitäisi toimittaa vissiinkin pakoputken virkaa. Eikä tuo fattykaan hinnalla ollut pilattu, kun hintaa oli 136 USA:n dollaria
Millainen tuo tehoalue on vrt. vakiokikkare? Kaipaisin oikeastaan hiukka matalammalta alkavaa tehoaluetta ja eikä räväkämpi piikkikään nyt mitään haittaisikaan.
E: Kirjotusvirheitä korjailin
30.6.2013 0:44
Aikasemmin totesin, että pääsin 13-49 väleillä hiukan alta 130km/h, tilasin nyt WR:ään sen 48 rattaan ja sehän on perkeleesti isompi, kun toi 49. SM hussessa ilmesesti eri kokosia sitten noi rattaat? toi 49 ratas meinaan on todennäkösesti SM:ästä joka tuli smotojen mukana. :p ei muuta kun täytyy toi 48 ratas lähettää takas ja pienempi tilalle.
30.6.2013 4:14
Kyllä niissä samat rattaat on, se sun nykynen taitaa olla joku muu kuin 49
30.6.2013 11:28
On se ratas laskettu moneen kertaan, 49 piikkinen se vaa on, eikä muuks muutu
se 49 on vakio 50 piikkistäkin ihan järjettömän paljon pienempi.
30.6.2013 15:37
Ettei ois sulla käessä eri jaolla olevat rattaat? Nimittäin 520-jakoset rattaat on isompia kun 428-jakoset vaikka piikkimäärä on sama.
30.6.2013 18:37
kyllä ainaki ketjuille tuntu samalla tavalla sopivan, voisko sm:ssä sitte olla 428 ketjujako?
30.6.2013 19:05
Kyllä sm:ssä on 520, nelarissa tosin 428.
30.6.2013 19:55
Joo-o, vanteet piti ihan 2t:stä kyllä olla kun ostin, niin ois luullu, että rattaatkin samasta pelistä.