15.8.2013 11:44
Janzui kirjoitti:Surtur kirjoitti:Surtur kirjoitti:
Jos kiekat hyppää tappiin (olettaen että kaasu liikkuu normaalisti eikä hirtä) niin imuvuoto tosiaan. Ilmeisesti aika suurikin jos noin reilusti ottaa kiekkaa. Ja samalla logiikalla, varmasti kone pätkii köhii yskii nykii ja sammuu lopulta jos seokset imuvuodon takia noin metsässä. Elikkä ensin kiinnitä kaasari kunnolla, ja mikäli imukurkku murtunut vaihda se. Sillä ratkeaakin jo luultavasti tuo ongelma, tulppia ja kaasarin putsausta katsomaan sitten myöhemmin ..
15.8.2013 16:50
15.8.2013 21:52
15.8.2013 23:21
kimsson kirjoitti:Seppo käy vähän rikkaalla, ja koska kaasutinta ei voi säätää enkä ala ilmanputsaria pilkkomaan....
surtur kirjoitti: Kuulostaa varmaan tyhmältä mutta, miten/mistä ilmavuotoa kannattaa etsiä ja miten korjata Kun ilmavuoto löytyy?
15.8.2013 23:45
kimsson kirjoitti:Seppo käy vähän rikkaalla, ja koska kaasutinta ei voi säätää enkä ala ilmanputsaria pilkkomaan, niin kummasta olis suurempi hyöty, uudesta kaasuttimesta vai tuosta k&n suodattimesta? Oikealla kaasuttimella sais säätöihinkin. Onko sillä sitten toiminnallista merkitystä? Vääntöä/tehoa? Isompi kaasutin parempi?
16.8.2013 0:49
Vam0s kirjoitti:Mitä helv..?? Miksi kaasutinta ei voi säätää? Miksi se alunperin käy rikkaalla? En myöskään näe tuota mitenkään miinuksena mutta jos laihemmalle haluat niin laita pipercross putsariksi.
16.8.2013 1:26
kimsson kirjoitti:Vam0s kirjoitti:Mitä helv..?? Miksi kaasutinta ei voi säätää? Miksi se alunperin käy rikkaalla? En myöskään näe tuota mitenkään miinuksena mutta jos laihemmalle haluat niin laita pipercross putsariksi.
No mistä kuvittelet sitä säätäväs? Ei siinä ole ruuviakaa missää, täältäkin olen kysynyt että onko kenelläkään hajua säätöruuvista. Ja käy rikkaalla, koska väänsin paksumman putken, porasin suutinta ja tuli ilmeisesti pikkuisen liian iso. Kiitos kysymästä, nyt joku tietävä voisi vastata että onko jostain eri merkkisestä samankokoisesta tai muutaman millin isommasta kaasuttimesta erityisempää tehollista hyötyä?
16.8.2013 7:50
Vam0s kirjoitti:Otetaan nyt kuitenkin huomioon että kaasaria ei säädetä pelkästään seosruuvista
Kaasarin säätö tapahtuu suuttimia vaihtamalla ja kaasarin neulan korkeutta säätämällä. Itse hommasin täältä Lahdesta daltonista 120 suuttimen n.5e koska mitä sitä vakio kokoa suurentamaan.
16.8.2013 19:52
kimsson kirjoitti:Ei tietystikkään, mutta se hienosäätöhän tapahtuu niistä.
16.8.2013 19:53
kersti91 kirjoitti:kimsson kirjoitti:Ei tietystikkään, mutta se hienosäätöhän tapahtuu niistä.
Höpön pöpön. nyt puhut ihan ulostetta. Tyhjäkäyntisuutin, TYHJÄKÄYNNIN SEOSRUUVI, neula, pääsuutin on ne, millä pääasiassa seosta säädetään, mutta jokainen vaikuttaa omalla KAASUN asennolla. Linkin päässä kuva: http://www.howtomotorcyclerepair.com/im ... 914268.jpg
16.8.2013 20:22
16.8.2013 22:08
kersti91 kirjoitti:E: suuttimen poraaminen ei todellakaan ole mitenkään suositeltava vaihtoehto, sillä numero ei aina tarkoita reiän kokoa millin sadasosina vaan voi olla virtausarvo tai joku muu yhdistelmä.
Vam0s kirjoitti:No hommaa vaik aluksi se vakio takasin.. Niin ja se kierteen koko on sama minkä tonne tietopankkiin oon joskus kirjottanukki.
19.8.2013 17:11
19.8.2013 19:05
0meGa kirjoitti:Löytyyks cbr:n sähkökaaviota jostain? Foorumilla oli linkki mutta poistunu se tiedosto jo.
20.8.2013 22:12