18.4.2012 20:14
18.4.2012 22:34
18.4.2012 22:57
19.4.2012 0:19
Tietopankki kirjoitti:Putket järjestyksessä alavääntöisimmästä yläkiertoisimpaan: Tehtaan TT-putki Arrow/Giannelli Jollymoto/Scarov
19.4.2012 14:45
19.4.2012 16:02
19.4.2012 16:59
That's the spirit!Salamimestari kirjoitti:Sitä en tiedä yritin vain päteä
19.4.2012 17:10
Jupezki kirjoitti:That's the spirit!Salamimestari kirjoitti:Sitä en tiedä yritin vain päteä
Mut oli mulla sellastaki,kun pitäs välit pikkuhiljaa vaihtaa maantielle sopivammiksi. Elikkä 14-45 olis hakusessa, mutta PJME:ltä saa vain 49-hampaista takarissaa, joten kummat on lähempänä välejä 14-45, 15-49 vai 16-49? Kummat sopisi paremmin maantielle? Ainakin noilla nykyisillä 15-45 väleillä pitää välillä pudottaa 5 vaihtetta silmään, että kulkee. Semmonen vittumainen tehomonttu 6 vaihteella ennenkuin Rave aukee.
19.4.2012 17:39
240turbo kirjoitti:15-49 on lähes täydellisesti sama, piikin pienempi ku olis takana eli 48 niin välit olis käytännössä samat.
19.4.2012 17:40
19.4.2012 17:59
0Pi kirjoitti:240turbo kirjoitti:15-49 on lähes täydellisesti sama, piikin pienempi ku olis takana eli 48 niin välit olis käytännössä samat.
Pilkkua viilattu
19.4.2012 19:11
19.4.2012 19:33
19.4.2012 20:53
19.4.2012 21:37
mikkets kirjoitti:TT-putki nappaa 500rpm alempaa piikin kuin arrow TT ~7800, Arroe ~8300