2.7.2012 21:02
3.7.2012 16:59
Safer kirjoitti:Noniin eli lämpenemisestä päästiin haynesin raamatun ohjeiden mukaan. Olin näemmä huonosti täyttäny syylärin. Seuraavana ongelmana olis, että mikähä mahtaa olla vikana kun yläkierroksilla pätkii ja paikkapaikoin pahastikin?
*edit* ei siis vedä piikkiä loppuun asti
3.7.2012 17:10
iamjani4life kirjoitti:Safer kirjoitti:Noniin eli lämpenemisestä päästiin haynesin raamatun ohjeiden mukaan. Olin näemmä huonosti täyttäny syylärin. Seuraavana ongelmana olis, että mikähä mahtaa olla vikana kun yläkierroksilla pätkii ja paikkapaikoin pahastikin?
*edit* ei siis vedä piikkiä loppuun asti
liian pieni suutin / pakoaukonsäädin vituilleen säädetty?
3.7.2012 17:12
Safer kirjoitti:iamjani4life kirjoitti:Safer kirjoitti:Noniin eli lämpenemisestä päästiin haynesin raamatun ohjeiden mukaan. Olin näemmä huonosti täyttäny syylärin. Seuraavana ongelmana olis, että mikähä mahtaa olla vikana kun yläkierroksilla pätkii ja paikkapaikoin pahastikin?
*edit* ei siis vedä piikkiä loppuun asti
liian pieni suutin / pakoaukonsäädin vituilleen säädetty?
Pakoaukonsäädin ei ole minun säätämäni, ainakin vakiona toimi täydellisesti. Suutin on 270 ja musta se tuntuu ehkä hieman liian isolta, voisko olla näin?
3.7.2012 21:02
3.7.2012 22:02
3.7.2012 23:34
Finland744 kirjoitti:Semmonen tähän väliin, että miten levitetty? Sen pitäisi lähteä vetämällä kokonaan pois. Sori jos en tajunnut Sitten jos sitä reikää vähän avartaa niin pitäisi olla hyvä 34 -milliselle kaasarille.
Seoksen laihuutta voi koittaa vaikka kokeilemalla, että pätkiikö silloin kun on ryyppy päällä. Jos ei niin käy laihalla ja jos tämä "pätkintä" sitten vielä korostuu niin se taitaa olla rikkaan seoksen röpötystä.
4.7.2012 20:55
4.7.2012 21:17
Safer kirjoitti:Finland744 kirjoitti:Semmonen tähän väliin, että miten levitetty? Sen pitäisi lähteä vetämällä kokonaan pois. Sori jos en tajunnut Sitten jos sitä reikää vähän avartaa niin pitäisi olla hyvä 34 -milliselle kaasarille.
Seoksen laihuutta voi koittaa vaikka kokeilemalla, että pätkiikö silloin kun on ryyppy päällä. Jos ei niin käy laihalla ja jos tämä "pätkintä" sitten vielä korostuu niin se taitaa olla rikkaan seoksen röpötystä.
Joo pitääpä koittaa tuota ryyppyä. Siis sitä kumitötsää on avarrettu sopivaks 34 milliseen kaasariin luultavasti sulattamalla (kaasari tötsineen ja imukauloineen ostettu siis käytettynä). Ei istu aivan täydellisesti mutta ei sillä oo luultavasti väliä?
5.7.2012 0:58
Finland744 kirjoitti:Safer kirjoitti:Finland744 kirjoitti:Semmonen tähän väliin, että miten levitetty? Sen pitäisi lähteä vetämällä kokonaan pois. Sori jos en tajunnut Sitten jos sitä reikää vähän avartaa niin pitäisi olla hyvä 34 -milliselle kaasarille.
Seoksen laihuutta voi koittaa vaikka kokeilemalla, että pätkiikö silloin kun on ryyppy päällä. Jos ei niin käy laihalla ja jos tämä "pätkintä" sitten vielä korostuu niin se taitaa olla rikkaan seoksen röpötystä.
Joo pitääpä koittaa tuota ryyppyä. Siis sitä kumitötsää on avarrettu sopivaks 34 milliseen kaasariin luultavasti sulattamalla (kaasari tötsineen ja imukauloineen ostettu siis käytettynä). Ei istu aivan täydellisesti mutta ei sillä oo luultavasti väliä?
Juu taidettiin vaan ajatella eri tötsää. Itse meinasin sitä ilmanputsarin tötsää ja sä taisit meinata sitä YEIS -juttua eli boost bottlea. (resonanssisäiliö) En tiedä miten sen tilavuus vaikuttaa eri kaasarien kanssa sopimiseen. Näin nopeasti ajateltuna mielestäni siihen vaikuttaa vaan sylinteri- ja kampikammiotilavuus.
5.7.2012 2:46
5.7.2012 17:21
Safer kirjoitti: Aivan samasta tötsästä puhuttiin eli ilmanputsarin ja kaasarin välissä olevasta kumista. Oon siis ostanu kaasarin käytettynä ja siihen tuli mukaan valmiiksi levitettynä se kumi.
6.7.2012 7:07
Joonazzs kirjoitti:paljonko tuollasen dtR:rrän pitäis suurinpiirtein kulkee kurittomana kun tuli hankittua tuollanen detsi missä on pakoaukonsäädin käytössä ja putkesta kuri pois ja ottaa huippuja vaan 110 vitos vaihteella ja kutosella ei jaksa enää vetää, säädöistä mulla ei ole kyllä mitään tietoa mutta ei tuo booaa eikä röpötä.
6.7.2012 12:34
6.7.2012 18:06
Joonazzs kirjoitti:Ei pitäs olla väljästä männästä kiinni kun 500 kilometriä sitten mäntä vaihettu koneremontin yhteydessä, mutta minkälaisilla säädöilla kannattas lähtee hakemaan kun taitaa sittenkin käydä vähän laihalla kun ryyppy päällä ajaessa ei pätki ja tyhjäkäynnillä jos vetää kaasun pohjaan niin booaa. Ja tosiaan vireinä yvps toimii ja putkesta kuri pois ja tötsä ilmanputsarista veks.