Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
4.9.2011 14:38
Ainakin vanhemmissa se taitaa olla 8,2dl. En oo varma onko se sama myös noissa uusimmissa.
Tossa äsken tulostin räjäytyskuvat ja yritin pistää kasaan pakoaukonsäädintä, mutta en vaan onnistu siinä. Kai se on kohta mentävä yrittää lisää, eiköhän sen jotenki saa kasaan
4.9.2011 14:53
Ricede kirjoitti:Hei,
Olisi tuossa cagiva huollossa ja pitäis tietää kuinka paljon vaihteisto öljyä laitetaan 08 vaihteistoon?
Soita MP-Racingille.
4.9.2011 16:13
En tarvitse enää tietoja. Sieltähän löytyi mittatikku sitä varten.
5.9.2011 18:51
mites kun olen tässä pähkäillyt kevarin ostoa että minkä sitä oikein ostaisi niin nyt tuli mieleen tälläinen cagiva 08 vuosimallia onko hyvä ajaa n.181cm pitkän
kulkupuoli ja huollut yms on tiedossa
5.9.2011 21:13
Ihan hyvin pystyy ajaa, en kyllä näkis että pituus olisi este kyykyllä ajamiseen, enemmänkin jollai mankilla ajamissessa...
6.9.2011 14:57
Mitoo- kirjoitti:Ihan hyvin pystyy ajaa, en kyllä näkis että pituus olisi este kyykyllä ajamiseen, enemmänkin jollai mankilla ajamissessa...
Juu kyllä 180 senttisen on aivan hyvä päästellä mitolla menemään, ei tarvitse ajaa polvet suussa tms.
Itsekin ~180 pitkä ja hyvin ainakin itse olen Mitolla jo kohta 2 vuotta ajellut.
6.9.2011 23:04
Onko mulla vähän kummallinen valokuvio pitkäs etuvalossa? Vai onko vaan se säätöruuvi säädetty pieleen?
Toi kuva sit vääristää, ei ne noin huonot ole, vaikka ei kovin hyvät olekkaan. (Lyhyet 35W, pitkät 55W)
Lyhyet:
Pitkät:
7.9.2011 13:49
Mistäs sais mitoihin kirkkaita tai mustia/tummia takavalon laseja?
8.9.2011 1:16
Ojatalo/ulkomaiset verkkokaupat lienee paras vaihtoehto.
8.9.2011 21:59
Pystyykö miton vakiopyttyä porauttaa?
9.9.2011 8:25
Tavkastaja kirjoitti:Pystyykö miton vakiopyttyä porauttaa?
Ei, se pitää pinnoittaa uudelleen. Maksaa lähes yhtä paljon kuin uusi sylinteri ja tietääkseni kukaan suomessa ei tee pinnoitusta.
9.9.2011 11:45
Aramid kirjoitti:Tavkastaja kirjoitti:Pystyykö miton vakiopyttyä porauttaa?
Ei, se pitää pinnoittaa uudelleen. Maksaa lähes yhtä paljon kuin uusi sylinteri ja tietääkseni kukaan suomessa ei tee pinnoitusta.
Muistaakseni mototin offroad-puolella ollut pinnoituksesta keskustelua, ja kyllä niitä suomalaisiakin firmoja sitten löytyy jotka sitä sylinterien pinnoittamista tekevät.
9.9.2011 18:01
Mikä mahtais olla?
TT Mito ja kaasari on mikuni 35 ja kierrokset kiertää 14000rpm asti.
Mut ongelmana olisi että 4500-0rpm erittäin pienellä kaasulla pysyy käynnissä mutta jos ei käännä kaasua nii sammuu.Suurin ongelma on kun kierrokset on 4500-0rpm kun kääntää kaasua niin alkaa booaa ja sammuu, ja ainoastaan ryyppy päällä toimii myös alakierroksilla. ???
9.9.2011 18:20
Isompaa tyhjäkäyntisuutinta?