En. selkis n.1,5kk jälkeenpäin syy miks oli leiponu kun saatiin se kunnon liikkeessä kuntoon. Ei ne siinä kohtaa mitään halunnu maksaa vaikka niitten ansiosta mulla on n.1800e edestä kuitteja ja sitä vitutuksen määrää joka oli koko sen ajan päällä ku pyörä oli palasina eikä kuntoon tulemisesta tietookaan
Kaikille kavereille oon mainostanu et älkää viekö enää molitoriin, yhen toisen kaverin hussesta vaihettiin 10tkm huollossa mäntä ja ketjut ja rattaat, ei muuta. Ilmanputsari oli ihan musta ja rasvanen, jäähdytiunnesteet niin vähissä et pamahti se jäähdyttinnesteletku halki koko matkalta kovan paineen takia jnejne. kyl niitä löytyy
Ja tosta vaarallisuudesta vielä et sitä se tosiaan oli, yhellä reissulla alko takarengas vipata ihan helvetisti ja ottaa kiinni jostain ku kuulu hirvee narskunta, ei auttanu muu ku ajaa himaan 20kmh ja sitte vietiin tutulle ni sieltä oli vaan valunu murusia ulos ku oli takanavan avannu, sama edessä. Ja jarrulevyt oli niin kulunu tollaselle uralle )( et oli kuulemma lähellä et kunnon jarrutuksessa ois poksahtanu halki ja nupit
Siitä lähin oon soittanu motoracing oy:lle (se ktm paja) jos on ollu tarvetta, eikä onneks oo sen sylinterisetin vaihdon ja sen jälkeisten kaasarin säätöjen jälkeen ollu. + onneks toi liike oli ''lempeä'' eikä velottanu enää ku osista sitte ku piti säätää kaasaria ja se väärä tulppa kun se huomattiin, parisataa euroa säästy vielä siitäkin.