28.6.2009 4:23
28.6.2009 17:30
yzäri_92 kirjoitti:MIKES_ kirjoitti:WPWW kirjoitti:Dayttoona kirjoitti:Mutta se on pitkään ollut tiedossa, että Yamahan mopot (dt, yms, kuten myös samat pyörät eri tarroilla eli MBK ja Malaguti) on tehty Kiinassa. Taitaapi olla että lisenssillä tehdään Kiinassa.
Sori, mutta ihan Euroopassa tehdään valvotuissa olosuhteissa. Konekin on Minarellin joka on eurooppalainen.
Joo mopo dt on tehty ainaki espanjassa.
italiassa
28.6.2009 22:27
30.6.2009 4:06
30.6.2009 10:23
_E_Z_ kirjoitti:Hienolta näyttää vehje kyllä, harkitsen tässä ostoa. Hyllyltä löytyisi 28mm Mikuni Kogyo ja vauhtipyörääkin vois käyttää sorvissa, sekä kantea jyrsimessä. Plus nokan hitsaus jollei kaupasta virinokkaa löydy.. Jotain pientä lisähönkää voisi ehkä noilla vermeillä saada. Kai nuo jarrut on ihmisillä ruvennut pelittämään? On muuten pienen näköiset männät satuloissa! Jarrulevyjen halkaisijat olisi kanssa kiva tietää? Ja mites, täriseekö katteet irti?
30.6.2009 11:51
30.6.2009 21:39
1.7.2009 0:43
1.7.2009 14:35
WPWW kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta, miten meinasit karkaista nokan hitsauksen ja hionnan jälkeen?
1.7.2009 15:02
1.7.2009 17:59
MIKES_ kirjoitti:Joo moottori on ainaki italiassa. Mutta muistelin, että putkessa, emäputkessa ja jossain muualla olisi lukenu Made In Espana tai jotain vastaavaa. Tai sitte muistan väärin ku siitä on jo aikaa ku dt:eellä ajelin.
Ja tosta peugeotista näkee ihan selvästi ton kiinalaisuuden, mutta ei esim. dt:eetä voi verratakkaan vastaaviin kiinalaisiin enskoihi ja smotoihi. Eroa on kuin yöllä ja päivällä.
1.7.2009 18:06
1.7.2009 18:12
1.7.2009 19:58
1.7.2009 20:45