Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
16.5.2007 16:15
Kauas kestää että saat kortin takas?
16.5.2007 21:28
Pego kirjoitti:Kauas kestää että saat kortin takas?
8.6:tta saa noutaa asemalta
17.5.2007 18:34
onneks ei sit menny koko kesä vituilleen kortin puutteen takii, hyvi sul menee
, no ei kauaa mee ni saat taas kortin
18.5.2007 15:20
hip hurraa, daelimilla 13-o-klockit ja eikun osia korjailemaan:
vaihdepoljin väänty mutta sen sai suoristettua vaikka se olikin ihan mutkalla,
runkoon siinä vaihdepolkimen kohdalle mukava lommo--->kittiä.
jalkatappi uusiksi,peräkate uusiksi, takavalon lasi uusiksi.
ja ainii vilkun rele meni niiku jm:ällä joten eiköhän se mee takuuseen.
18.5.2007 15:27
haistan omistamisen makua
18.5.2007 20:51
joo kyl mulla on ollu jo viime kesästä tollanen roadwin, tuli vaan keulittua keskiviikkona liikaa
18.5.2007 21:23
dr.gyro kirjoitti:joo kyl mulla on ollu jo viime kesästä tollanen roadwin, tuli vaan keulittua keskiviikkona liikaa
tervetuloa kerhoon, liityit minun omin sanoin vielä:D
tuliko tuon luokkanen jälki?
19.5.2007 11:33
no vähän rumempi tuli! XD runko lommolla ja poljin ja tappi paskana
takavaloki meni. vitun hauska oli se että on menny toi vilkun rele kans XDXDXD
E: perkule huomasin tos just että etulokariki on menny, se on jo kolmas tähän vehkeeseen.
19.5.2007 12:16
ilmanottoaukon päällä tosiaan on se hassuntuntunen tötsä jonka itse repäsin ensimmäisenä ku pyörän sain niin huitsin nevadaan siitä. lisäks tukin sen pakokaasunkierron niin hyvinhän tuo jaksaa vitosella punasille vääntää, ennen kierron tukkimista just ja just jakso vitosel ees sen 8.5rpm mennä. eli toisinsanoen huiput kasvo melkein 10-15km/h moottoritiellä..
19.5.2007 12:31
Nesaja kirjoitti:ilmanottoaukon päällä tosiaan on se hassuntuntunen tötsä jonka itse repäsin ensimmäisenä ku pyörän sain niin huitsin nevadaan siitä. lisäks tukin sen pakokaasunkierron niin hyvinhän tuo jaksaa vitosella punasille vääntää, ennen kierron tukkimista just ja just jakso vitosel ees sen 8.5rpm mennä. eli toisinsanoen huiput kasvo melkein 10-15km/h moottoritiellä..
Tarkotatko sä nyt sitä mustaa ilmanottoaukkoa vai sitä valkoista tötteröä mikä on siellä putsarin sisällä?
19.5.2007 19:40
anteeksi mutta en nyt oikeen hiffaa missä perseessä se pakokaasunkierrin systeemim on tms:D:D
20.5.2007 2:25
juu-joa kirjoitti:Nesaja kirjoitti:ilmanottoaukon päällä tosiaan on se hassuntuntunen tötsä jonka itse repäsin ensimmäisenä ku pyörän sain niin huitsin nevadaan siitä. lisäks tukin sen pakokaasunkierron niin hyvinhän tuo jaksaa vitosella punasille vääntää, ennen kierron tukkimista just ja just jakso vitosel ees sen 8.5rpm mennä. eli toisinsanoen huiput kasvo melkein 10-15km/h moottoritiellä..
Tarkotatko sä nyt sitä mustaa ilmanottoaukkoa vai sitä valkoista tötteröä mikä on siellä putsarin sisällä?
sitä mustaa kumimönttiä sen tötterön päällä, jossa on kolme pikkusormenmentävää reikää.
yoyo kirjoitti:anteeksi mutta en nyt oikeen hiffaa missä perseessä se pakokaasunkierrin systeemim on tms:D:D
ja joo se on se outo musta putki siellä oikealla puolella moottoria. tässä kuvassa
http://www.bikez.com/pictures/daelim/20 ... Daelim.jpg
näkyy, se on tuossa putken juuren vieressä kuvassa putkesta vasemmalla.
20.5.2007 10:32
mikä piikki tää on? mikä kone täs on?? minkämaalainen???
20.5.2007 11:37
oiskohan syytä lukea nuo kirjotukset ennen kui alkaa kysymään?
20.5.2007 12:46
ja ton tukkii ni kulkee miljoonaa vai? onko siitä mitää hyötyä?