Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

25.8.2005 13:18

Mjoo, kävin hakemassa uuden tulpan, eikös B9ES ole se mitä gammassa kuuluu käyttää, kun ihan ulkomuistista ostin sitten, jos ei kestä niin nakkaan kasin sitten.

samalla tässä revin nyt sitten tankin, penkin ja sivumuovit pois, laittelin johtoja vähän nippareilla nippuun ja kiinni runkoon, kun roikkuivat aivan miten sattuu, nyt on edes jotenkin mukana menossa. samalla onnistuin repimään lämpömittarin anturista johdon paskaksi, noh, nyt on uusi johto ja uusi liitin päässä, pellittää taasen.

Bensaletkukin on nyt kunnolla kiinni kaasarissa, ja öljyvalon piuhatkin löytyivät tankin alta, kun tankin menen kohta takaisin lykkäämään niin ruuvailen nekin samalla kiinni.

Orggis tyhjennysroppukin löytyi :D oli tippunut koneen päälle, vaikken muista kyllä että olisin irti ottanut, noh saipahan ottaa ar:sta lainatun varaosan takaisin, mikä ei edes kunnolla sopinut gammaan :)

Ilmanputsarikin on katkaistu pipercrossi, melkein uusi piperi pitäisi käydä ostamassa kunhan tässä vähän kehittelee rahaa ja vaivautuu moposportissa pistäytymään...

ja kone pitää ihme sirkutusta viidessä tonnissa, tosin muistikuvien mukaan on aina pitänyt, mitenkäs muilla?

25.8.2005 18:18

onko kukaan jäänyt ikinä poliiseille kiinni täystehosesta Gammasta?

25.8.2005 19:58

epäilen.. milläs testaa tienpäällä sen?? kun ei kevareilla ole nopeus rajoituksia..

25.8.2005 20:03

no olihan ne testannut tuota Rs tien päällä =)

25.8.2005 21:39

mjoo, mullakin lukee rek otteessa 18kw, mutta eipä mitään sanoneet kun vuosi sitten toukokuussa pysäyttivät.

100km ajettu ja kerran tienpäälle jääty kun tulppa paukahti, onneksi kaveri oli tessulla liikenteessä niin toi varatulpan ja matka jatkui :)

27.8.2005 2:58

Joopa joo, narahtihan se sitten liikennevaloissa kiinni ilman mitään järjellistä syytä, haistakaa vittu koko suzuki. pyörä on nyt rusan shellin pihalla odottamassa aamulla noutamaan lähtemistä...

27.8.2005 7:56

ja varmaan vituttaa =)

27.8.2005 18:28

levähti mullaki 110 vauhtia ja kiertokangen alapää jumissa että aika paska pyörä...

29.8.2005 17:33

mulla oli vauhtia alle 30kmh, ja silloinkin rullasin kytkinpohjassa liikennevaloihin...

29.8.2005 17:59

Mahtavaa tuuria teillä näiden kans. Mulla ihan loppuun ajettu mäntä ja saa kyllä ihan mitä vaan ikinä keksiikin tehä tolle koneelle eikä koskaa välitä mistää mitää.

29.8.2005 21:18

Joopa joo, alapään laakerihan siellä oli paskonu ittensä, päästäny männän kolkkaamaan kattoon ja lopulta lyönyt koneen jumiin...

vinkki, tehkää aina koko vitun remppa, älkää pelkkää yläpään remppaa...saatana.

29.8.2005 21:22

No joo siitäpä mahtaa johtuakkin, että tää mun härpäke on toiminu niin hyvin tän kaks kesää. Laakerihan tähän teki ison alapään rempan ennen ku mulle myi. Saas nähä koska raskin omasta RG:stäni luopua, tuskin edes ensi kesänä :D

31.8.2005 9:13

kertakaapa onko mahdollista vaihtaa tuohon Gammana sylinterinputki kotikonstein? jos pystyy niin miten se tapahtuu vai pitääkö viedä sylinteri koneistamolle ja paljon se laitto paikalleen maksaa?
Onko kellään kokemuksia?

7.9.2005 13:57

tuli vastaan tämmönen ongelma että ku oon laittamassa noita kampiakselin sfefoja paikalleen niin et kummin päin ne pitää pistää?
Magneeton puoleisessa stefassa oli suunta mutta toisessa ei. et onko kellään tietoo. Pitäiskö se missä on koot merkattu pistää kampikammioon päin vai toisin.

13.9.2005 20:55

onkohan tässä pyörässä mitään perusvikaa. esim. sylinteri kilkkaa pa-säätimet hajoilee tms.?