Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
17.7.2014 22:24
Jep, paino ei vaikuta huippunopeuteen, mutta kihtyvyyteen vaikuttaa.
markusv kirjoitti:Tarviiko powercommanderia, jos säädättää ruiskun? ja tietääkö kukaa missä säädättävät ruiskuja kuopion alueella?
Tarvii. Googleta vaikka dyno kuopio tai muuta. Luulis jotain löytyvän.
18.7.2014 6:54
Paino ei suoranaisesti vaikuta huippuihin mutta... 60 kiloinen kaverin ilmanvastus on pienempi kun raamikkaamman 90 kiloisen. Poika paukuttaa Betallaan järjestään kovempia huippuja mitä mä sillä olen ajanut, mulla on enemmän ilmanvastusta kun pojalla
18.7.2014 8:52
Oil merkkivalon saa nollattua kun se vilkkuu painamalla n.5sek nappia pohjassa jollois se muuttuu tasaiseksi sillon päästät napista irti niin pitäs hävitä
18.7.2014 11:30
Millasissa kilometreissä ootte vaihtanut näihin ketjut ja rattaat?
Itelle on 13 vuoden wr noin 9 900km ajettu alkuperäisillä ketjuilla ja rattailla, joten alkaiskoha ne oleen vaihtokunnossa kohta?
18.7.2014 12:53
Sit ku alkaa olee ketjut vaihto kunnossa, itse ajoin 14 000km väkisin mut asiaan vaikuttaa rasvaillut sun muut
18.7.2014 14:11
Kellään tietoa kuinka monen kilometrin kohdalla tuo nokkaketju pitäis vaihdella? Ja saako kytkimen irti ilman erikoistyökaluja?
18.7.2014 17:12
Hussessa ainakin 18 000km väleil nokkaketjun vaihto huolto-ohjelman mukaan. En sitten tiedä wärrästä.
19.7.2014 19:50
Tässä tyhmänä kyselen että jos ostan tohon weeran tommosen 28mm timelesin tangon niin sopiiko ne kaasukahvat sun muut siihen tankoon? Eikös tuo vakiotanko ole 22mm.
19.7.2014 20:17
Kyllä ne kaikki sopii
19.7.2014 20:49
Sopii kyllä, joudut kyllä poraamaan niille kahvarunko-tsydeemeille reiät siihen tankoon.
21.7.2014 20:47
Mikä olis suuri tehosi poltimo vakio wärrän umpiol?
22.7.2014 7:35
No mulla sulaa vface ainaki 55/60w
22.7.2014 16:43
Mul on tommone 5500km ajettu WR, jossa on ilmeisesti nokkaketju rallattanu jo joku yli 500km. Huollossa sanoivat että ois se automaattinen nokkaketjunkiristin jumissa/rikki et se pitäis vaihtaa ja kuulemma tarvii erikoistyökalut sun muut et sen saa vaihettuu. Pystyykö tota ite mitenkää vaihtaa tai tarkistaa onks siin jotai vikaa? Mut tosiaan kierrosten noustessa rallatus kovenee. Venttiilit on säädetty juuri. Sanovat myös huollossa et sen ketjun pitäis kiristyy itsestään mut oon nyt ainaki joku yli 300km ajanu sen jälkee ku se sano mut eipä oo vielä ainakaa kiristyny. Tosiaan takuuta ei oo enää jäljellä.
22.7.2014 18:11
Eise kuusiokoloavain ja talttapäämeisseli hirveen erikoistyökaluja ole. Lähtee irti kun avaa ne 2 kuusiokolopulttia kiristimen reunoilta. Kun se on kädessä ja se tappi ulkona ota kiristimen päästä se musta kumisuoja pois ja kiristät sen pultin sillain ettei se tappi vapaudu itsestään. Nyt kun löysäät sitä pulttia hiukan sen pitäisi itsestään vapautua ja sen tapin tulla pihalle sieltä. Jos noin käy sen periaattessa pitäisi toimia.
23.7.2014 20:47
Mitenkä kannattais tehhä, jos laittaa arrowin kokoputkiston, nii kannattaisiko ostaa suoraan isompi ruisku vai ostaa powercommader ja säädättää ruisku? Onko kukaa laittanu weeärrään isompaa ruiskua koskaan ja tarviiko sen isomman ruiskun säädättää vai pystyykö sen ite säätämään jos se on tuommonen :
http://www.motot.net/talli/osat/id65424/