Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
24.6.2013 23:13
Juujuu, mutta ei nyt hirveetä norsu klappia
25.6.2013 17:18
nonii nyt alko ihan vituuttaa kotarin pätkiminen
eli mitä kannattais vaihtaa ensin, staattori, cdi vai puola
25.6.2013 17:20
Staattori.
25.6.2013 18:19
jos pätkiminen lakkaa uudella staattorilla niin ilmoittele nimittäin just tuo sama pätkiminen alkaa vituttaa
25.6.2013 19:01
Kokeilkaa säätää sytytystä staattoria kääntämällä? Itselläki pätkii ihan yläkierroksilla, jos kaasu pohjassa vapaalla huudattaa, mutta ei ajossa tule niin paljon huudatettua että huomaisi mitenkään.
25.6.2013 19:23
Ei auta sytyksen säätö mulla ainakaan.
25.6.2013 20:26
Miten käy kawasaki kx250f vanteet 09kottaraiseen?
25.6.2013 20:43
voikos syyläreihin laittaa ihan raanavettä?
25.6.2013 21:02
Ei kannata pelkkää raanavettä laittaa. Jäähdytysneste nostaa veden kiehumispistettä sekä ei jäädy.
25.6.2013 22:57
nestepinta on just siinä kennojen kohalla vaik sen pitäis olla pari cm niiden yläpuolella? nii jos siihe vaa lorauttaa vähän kraanavettä nii toimii?
25.6.2013 23:03
Toimiitoimii
26.6.2013 2:12
Itelläki on tuota pätkimis ongelmaa niin nytten katkesi kampiakseli niin liekkö siinä ollu heittoa että ois sen takia pätkiny. Mikähän olisi hyvä ja halpa kampiakseli?
26.6.2013 10:25
Mihis kaikkialle kotarissa menee maiden johdot? Pitäis saada mittarin oranssi taustavalo toimimaan, kaikki paikat oon käyny läpi paitsi maat.
26.6.2013 10:28
runkoon, yleensä pulttejen alle missä ei ole maalia yms...
26.6.2013 14:41
Nyt kertokaa, että millä perkeleellä toi kaasarin pohja lähtisi irti kun ne ruuvit siinä on pyöristynyt ja vitun tiukassa?
Ja sitten vielä että mikä tosa voisi olla vikana kun pätkii isommilla vaihteilla ennen piikkiä ja piikkiä joutuu odotteleen jotain 3 sekuntia? Tulpassa ei ainakaan ole vikaa, olisko se sytytys joka reistailee?