Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Aprilia SX/RX125

3.12.2012 14:10

Yhdyn jaaniin :)

Re: Aprilia SX/RX125

3.12.2012 19:04

No eipä varmasti jätä omaa wr sylinterillä varustettua hussee mutta samapa tuo, koitetaan jos apikka ois mukavampi pärrä kuin husse :)

Re: Aprilia SX/RX125

3.12.2012 19:38

no joo ei varmasti jätäkkää mutta tt:stähän tässä puhuttii

Re: Aprilia SX/RX125

3.12.2012 20:30

Weeärristä ei oo tietoa, mutta parilla tutulla kotkat joiden kanssa menee aikalailla tasoihin kiihdytyksessä ja huipuissa 20km/h yliki :D

Re: Aprilia SX/RX125

5.12.2012 13:46

Onko kenelläkään hyvää neuvoa saada ne swingin muoviprikat kohdilleen kun ne tuppaa tippumaan pois ku yrittää saada swingiä koneen ja rungon väliin, toivottavasti jokuu ymärtää mitä tarkoitan :D

Re: Aprilia SX/RX125

5.12.2012 17:38

erittäin hyvä, käske kaveri apuun ;)

Re: Aprilia SX/RX125

5.12.2012 20:18

j|m| kirjoitti:Weeärristä ei oo tietoa, mutta parilla tutulla kotkat joiden kanssa menee aikalailla tasoihin kiihdytyksessä ja huipuissa 20km/h yliki :D


Siis mitäh ? sä nyt väität että kotarin kanssa pärjäisit viivoissa? Mitäs palikkaa sulla siinä sx:ssä nyt onkaan?

Re: Aprilia SX/RX125

6.12.2012 12:46

Kuriton putki, ilmanputsarista kaikki turha pois, kaasari säädöis ja korolaippa :D Kotkat vei silleen parilla metrillä, kunnes pääs 130 kohdal ohi. Ero on vaan siinä et vaihan piikin alkaessa raakana vaihteen, enkä käytä kytkintä ku lähtiessä, kiihtyy muutes huomattavasti paremmin vaikkei heti uskois :)

Re: Aprilia SX/RX125

7.12.2012 11:17

no nyt on ollu kotkassa kyllä pienet vanteet ja kumit sekä helvetin lyhyet välit jos ei ku 130 mee :D

Re: Aprilia SX/RX125

7.12.2012 14:50

NiiN-Aina kirjoitti:no nyt on ollu kotkassa kyllä pienet vanteet ja kumit sekä helvetin lyhyet välit jos ei ku 130 mee :D


Normi motovanteet, väleistä en tiiä muuta ku että nostaa ainaki kevyesti keulan vielä 5. vaihteella :D
Oon tyypannukki noi, piikkiä kyllä löytyy mut vääntöö vähemmän mitä ravettomassa apriliassa :D

Re: Aprilia SX/RX125

7.12.2012 15:59

Siis missä on vähemmän vääntöö? Kotkassa ainakin ne alaväännöt kuulus olla semmosta luokkaa että ei mitään asiata apriliaa sanoo samassa lauseessa. :D

Re: Aprilia SX/RX125

7.12.2012 16:29

Kaksnelikantti kirjoitti:Siis missä on vähemmän vääntöö? Kotkassa ainakin ne alaväännöt kuulus olla semmosta luokkaa että ei mitään asiata apriliaa sanoo samassa lauseessa. :D


Ei kyllä minkäänlaista vääntöö ainakaan FMF -putken kanssa ja eikös juuri ns. "kisapiikkien" huipputehoja nosteta alaväännön kustannuksella? Korjatkaa ny jos oon väärässä :eek:

Re: Aprilia SX/RX125

7.12.2012 16:57

ei, kyllä se kotari vääntää nii perkeleesti, ainaki tyhjällä vakiolla. ja kaverilla ihan hyvin sx:änki putkella. siis ktm sx

Re: Aprilia SX/RX125

7.12.2012 17:03

Mutta omissa tyyppaamissani ollu FMF: ät, alakiekoilla ku löi lämän tiskiin ni ei aluks lähteny yhtää mihinkään :roll: Lieneekö sitten kaasarin säädöt ollu kummassakin osallisina, meinaan että mitä tehokkaampi laite niin sitä tarkempihan se säädöistään on?

Re: Aprilia SX/RX125

8.12.2012 12:20

kylläse kotari paljon puhtaammin vääntää mitä aprilia pelkällä korolaipalla :P itekki tyypanny sx:ää ja exc:Tä ja exc:ssä oli fmf ja onhanse kotarin kierrosaluekki jo 1.5 kertaa apriliaa pidempi niin jo sillä saadaan sitä vääntöä.