31.7.2012 0:24
Hence kirjoitti:Mistäköhän kannattais alkaa säätää/ettii vikaa kun Aprilia alkaa "röpöttää" ja kierrokset ei mainaa millään nousta just ennen ku ottaa piikin... Lopulta kun päästää kunnon tehoalueelle niin kiertäää ihan ok mutta "pätkii" välillä ikävästi? Kiitos vinkeistä jo etukäteen! Niin ja -05 TT
31.7.2012 5:56
Hence kirjoitti:Hence kirjoitti:Mistäköhän kannattais alkaa säätää/ettii vikaa kun Aprilia alkaa "röpöttää" ja kierrokset ei mainaa millään nousta just ennen ku ottaa piikin... Lopulta kun päästää kunnon tehoalueelle niin kiertäää ihan ok mutta "pätkii" välillä ikävästi? Kiitos vinkeistä jo etukäteen! Niin ja -05 TT
Tänää vähän purin ja suuttimet : PS135 ja TK 62... Onkos tuo PS vähä turhan iso
31.7.2012 10:19
Hence kirjoitti:Mistäköhän kannattais alkaa säätää/ettii vikaa kun Aprilia alkaa "röpöttää" ja kierrokset ei mainaa millään nousta just ennen ku ottaa piikin...
31.7.2012 11:35
bakius kirjoitti:paljonko noin tarvii varata rahaa 08 räsän tt osiin ja mitä osia tarvitaan?
31.7.2012 15:14
240turbo kirjoitti:bakius kirjoitti:paljonko noin tarvii varata rahaa 08 räsän tt osiin ja mitä osia tarvitaan?
Kaasarin tt-osat ~80-90e/34mm kaasari 100-150e(helpompi säätää). Ravea? 1=150-200e, 2=100e.
Br9/10 Eg ~10e. Sit ei tarvii muuta ku porata ecuun reikä ja ottaa putkesta rojut pois. Eli tulee maksamaan halvimmillaan 200e.
31.7.2012 17:15
Hence kirjoitti:Hence kirjoitti:Mistäköhän kannattais alkaa säätää/ettii vikaa kun Aprilia alkaa "röpöttää" ja kierrokset ei mainaa millään nousta just ennen ku ottaa piikin... Lopulta kun päästää kunnon tehoalueelle niin kiertäää ihan ok mutta "pätkii" välillä ikävästi? Kiitos vinkeistä jo etukäteen! Niin ja -05 TT
Tänää vähän purin ja suuttimet : PS135 ja TK 62... Onkos tuo PS vähä turhan iso
31.7.2012 22:44
1.8.2012 2:01
1.8.2012 12:28
marko_2 kirjoitti:Monta naksahdusta auki teillä on ollu rave2 kun putki on gianelli/arrow? Paljon pitäs tälläsen räsän kulkee jossa virit: 34mm kaasari (ps 165, tk 42 (isompi pitäs olla kun seosruuvi vaa puol kiekkaa auki ettei kierrokset jää leijjuu), k56 1^ ja vapariputsari) Gianelli, rave2, laskettu kansi (squish 1,1mm) ja 16/39 välit Voikohan se olla kun seosruuvi on vaa puol kiekkaa auki et se vaikuttas huippuihin? Kun saan yleensä sellaset 150 mittariin tasasella. Pari kertaa oon saanu 160 mutta ne olikin eka yhtä suoraa toisee suntaa ja sit heti takas samaa vauhtii nii ei ainakaa tuuli vaikuttanu huippuihin
AUTTAKAA JOS TIEDÄTTE!
1.8.2012 12:33
Ansta kirjoitti:marko_2 kirjoitti:Monta naksahdusta auki teillä on ollu rave2 kun putki on gianelli/arrow? Paljon pitäs tälläsen räsän kulkee jossa virit: 34mm kaasari (ps 165, tk 42 (isompi pitäs olla kun seosruuvi vaa puol kiekkaa auki ettei kierrokset jää leijjuu), k56 1^ ja vapariputsari) Gianelli, rave2, laskettu kansi (squish 1,1mm) ja 16/39 välit Voikohan se olla kun seosruuvi on vaa puol kiekkaa auki et se vaikuttas huippuihin? Kun saan yleensä sellaset 150 mittariin tasasella. Pari kertaa oon saanu 160 mutta ne olikin eka yhtä suoraa toisee suntaa ja sit heti takas samaa vauhtii nii ei ainakaa tuuli vaikuttanu huippuihin
AUTTAKAA JOS TIEDÄTTE!
Kokeile 162 pääsuutinta ja että käykö se sillä laihalla. Ilmaruuvi ei tehoihin vaikuta.
2.8.2012 9:24
2.8.2012 10:45
2.8.2012 14:03
240turbo kirjoitti:Joskus mietin vaan kuka ostaa näitä vakioputkia, kurien kaa Varmaan 20e näkyny täydellisen kuntosia myynnissä eikä kukaan osta Oisit antanu seuraavalle omistajalle
2.8.2012 15:30
2.8.2012 16:00