8.9.2011 22:36
_Näksä_ kirjoitti:Kertokaas joku viisaampi että mikä vaivaa kun polttaa öljyä. Eilen avasin yläkerran taas ja aamupäivän toimi hyvin eikä savuttanu mutta illalla alkoi taas savuttaa, kansi pahvin uusin ja venttiilivarren kumit ja ohjurit tarkistettu, männän ja pytyn välistä ei tuu bensa joten tuskin öljykään ja 15tkm ajettu joten väljä ei pitäis olla. Puristuksia on eli männänrenkaat tuskin huonot ja ehjän näköset ne oli ainakin ulospäin. Alkaa vähän ideat loppua kesken.
10.9.2011 0:06
10.9.2011 7:26
10.9.2011 7:32
11.9.2011 22:57
Yamaha XT125 racing kirjoitti:Mikäs vois olla vikana kun akku tyhjenee kokoajan ajossakin. mittasin laturilta virran, oli 9v paikkeilla.
Olisko jännitteen säädin rikki vai staatori?
20.9.2011 15:58
21.9.2011 17:44
22.9.2011 15:36
NemZZ kirjoitti:Tuli tosiaan tämmönen -07 ostettua vähä aikaa sitte. Ei oo kyllä ollu mitää valittamista, hyvinhä tää pelittää. Voisko joku linkittää 24mm kaasarin ja vapaammin virtavaan vaikkapa pipercrossin suodattimen, jonka sais suoraa siihe kii? Ja tarviiko ostaa mitää lisäks, esim siihe kaasariin suuttimia, ym. tilpehöörejä?(sori tyhmät kysymykset... ) ku ite en noista kaasareista sitte oikee oo nii perillä, attelin että huollossa vois sitte pistellä ne kiinni, ku jos liikkeen kautta ostais nii hinnat on aika pilvissä. Kiittelen jo etukäteen
22.9.2011 18:14
23.9.2011 15:43
NemZZ kirjoitti:No joo, mut olisha ne muutama lisäkilsaki iha mukava, ku ei meinaa välillä 100 alueellakaa pysyy liikenteen mukana. Mut eihän tässäkää tietääkseni oo oikee mitää muuta virittely mahollisuutta patsi sitte se 150cc kiinni? Mut ei vittis nyt semmosia rupeemaa laittelee...
23.9.2011 15:48
Jerick kirjoitti:NemZZ kirjoitti:Tuli tosiaan tämmönen -07 ostettua vähä aikaa sitte. Ei oo kyllä ollu mitää valittamista, hyvinhä tää pelittää. Voisko joku linkittää 24mm kaasarin ja vapaammin virtavaan vaikkapa pipercrossin suodattimen, jonka sais suoraa siihe kii? Ja tarviiko ostaa mitää lisäks, esim siihe kaasariin suuttimia, ym. tilpehöörejä?(sori tyhmät kysymykset... ) ku ite en noista kaasareista sitte oikee oo nii perillä, attelin että huollossa vois sitte pistellä ne kiinni, ku jos liikkeen kautta ostais nii hinnat on aika pilvissä. Kiittelen jo etukäteen
sanotaanpa tälleen suoraan. ittellä on isompi kaasari + suuttimet kohillaan ja sit soi uus putki. Sillä ei oo oikeesti mitään eroa vakioon kulku puolen kanssa, jossei nyt muutamaa kilsaa sinne tänne lasketa (paitsi että kunnon pärinähä tuo 5x lisää vauhtii ), vie vaan huomattavasti enemmän bensaa ja niihin osiin menee aika paljon rahaa, josset sit ala muita virityksiä tekee niin suosittelen jättämään väliin.
23.9.2011 15:56
samuellsson kirjoitti:NemZZ kirjoitti:No joo, mut olisha ne muutama lisäkilsaki iha mukava, ku ei meinaa välillä 100 alueellakaa pysyy liikenteen mukana. Mut eihän tässäkää tietääkseni oo oikee mitää muuta virittely mahollisuutta patsi sitte se 150cc kiinni? Mut ei vittis nyt semmosia rupeemaa laittelee...
No kannen voi avarruttaa koneistamolla ja sit joku 26 tai 28 mm kaasari ja kireempi nokka.
Muuten minkä hintasii näihin on nää tehdasvirinokka-akselit? Et kannattaako vaan koneistuttaa samal ton kannen yhteydes esim.
23.9.2011 19:39
NemZZ kirjoitti:samuellsson kirjoitti:NemZZ kirjoitti:No joo, mut olisha ne muutama lisäkilsaki iha mukava, ku ei meinaa välillä 100 alueellakaa pysyy liikenteen mukana. Mut eihän tässäkää tietääkseni oo oikee mitää muuta virittely mahollisuutta patsi sitte se 150cc kiinni? Mut ei vittis nyt semmosia rupeemaa laittelee...
No kannen voi avarruttaa koneistamolla ja sit joku 26 tai 28 mm kaasari ja kireempi nokka.
Muuten minkä hintasii näihin on nää tehdasvirinokka-akselit? Et kannattaako vaan koneistuttaa samal ton kannen yhteydes esim.
Eikö noi kannen avarrukset vaa maksa aika paljo? Ja missä päin täällä eteläs on noita paikkoja jotka tekee niitä? Ja millane kaasari sitte siihe menis? Ja mistä näit kireempiä nokka-akseleita sitte olis saatavilla tähän
28.9.2011 22:26
29.9.2011 21:48