Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
29.8.2010 13:15
Kaveri sai tälläisen pari päivää sitten ja väittää kivenkovaa et ois joku Betan oma kone siin? No se on kyl välil vähä käsi ku väitti mulle et sen LC menee 150km/h ku vaihtaa välit.
29.8.2010 14:04
Yamahan kone siinä on.
Ja ei varmaan mene 150km/h.
29.8.2010 14:49
Motti1337 kirjoitti:Kaveri sai tälläisen pari päivää sitten ja väittää kivenkovaa et ois joku Betan oma kone siin? No se on kyl välil vähä käsi ku väitti mulle et sen LC menee 150km/h ku vaihtaa välit.
se on ostanu vahingossa sen 450 kuutioisen
8.9.2010 16:18
Sano kaverilles et laittaa kuvii ja videoo nettiin. Ja tulee kertoo ajokokemuksii tänne.
8.9.2010 21:55
Kellään tällästä vielä? Vitun siisti ainaki ja luulis olevan hyväkin. Saako viritettyä helposti vai onko perkeleen vaikeeta, ku näissähän ei kauheemmin kureja yleensä oo.
Mistäs näitä muuten saa edes vielä?
Vakio huiput? Kiihtyykö?
10.9.2010 18:54
Tokimotolta saa. Ei taida kauheen montaa tämmöstä viel olla myyty Suomeen. 180cc sylinteirä saa, putkistojakin varmaa jossai vaihees tulee ja luulis saavan myös isompaa kaasaria tähän, mutta kallistahan tää nelarien viritys on...
11.9.2010 1:13
Kallistahan se nelarin virittäminen on joo, ja luonnollisesti toho saa isompaa pyttyy kun jamahan kone. Isompaa kaasarii tohon ei tosin tarvii, isommalla pytylläkään, vaan toi 30mm Keihini on ihan sopiva.
21.9.2010 15:50
Kaverilla on tää ja on muute komee.
Huiputki kuulemma päälle 120km/h (ei iha 150
). Siin oli se yleinen johto kuri mikä muiski, sai irrottamalla lisää paukkua yläkierroksille. Myös ihan tyhjä putki ja hienot äänet lähtee. Pari vikaa on ollut liekö sitten tyyppivikoja, eli kytkinvaijeri katkesi melkeinpä heti ja jalka todella laho eli heti taittui kelvottomaksi kun istui päällä. Muuten kyllä hyvä vehje vaikka kaverin puolesta puhun, eikä juuri omia kokemuksia olekkaan.
21.9.2010 22:10
Motti1337 kirjoitti:Kaverilla on tää ja on muute komee.
Huiputki kuulemma päälle 120km/h (ei iha 150
). Siin oli se yleinen johto kuri mikä muiski, sai irrottamalla lisää paukkua yläkierroksille. Myös ihan tyhjä putki ja hienot äänet lähtee. Pari vikaa on ollut liekö sitten tyyppivikoja, eli kytkinvaijeri katkesi melkeinpä heti ja jalka todella laho eli heti taittui kelvottomaksi kun istui päällä. Muuten kyllä hyvä vehje vaikka kaverin puolesta puhun, eikä juuri omia kokemuksia olekkaan.
Pyydä kaveriis laittaa kuvii ja videoo nettiin. Mitä meinaat ''myös ihan tyhjä putki''?
21.9.2010 22:13
Tarkottaa varmaan änkkää, kaikissa näissä uudemmissa nelareissa taitaa olla änkässä kureja.
22.9.2010 10:00
Pakko kyllä kysyä, että miksi helvetissä siinä päällä pitää istua kun se jalka on maassa?
22.9.2010 11:54
Entiiä näistä, mutta ite oon istunu aina jalan varassa kaikis pyöris, hyvin kestäny
22.9.2010 11:59
Jees, mut esim hussen ohjekirjassa muistaakseni luki että jalan varas ei sais istuu.. Eli sen jalan ei oo kyllä tarkotus kestää muutakun pyörän oma paino.
22.9.2010 12:01
Se kestävä jalka on hyvä ominaisuus, mulla ainakin on ajohousut on sellaset että ne ei edes veny tosta jammun yli joten täytyy hypätä jalan päälle ja siitä sitten pyörän päälle. Paljon helpompaa.
22.9.2010 12:36
Kannattais varmaan vähän miettiä minkälaiset housut ostaa jos ei pyörän päälle taitu.
Sitä jalkaa ei tosiaankaan ole suunniteltu kestämään kuskinkin painoa. Saattaa käyä kipiää kun se pyörä kaatuukin