16.1.2008 23:54
17.1.2008 9:34
J!gs@w# kirjoitti:xsnakex kirjoitti:Relow kirjoitti:Luotettavuus ja pitää hintansa vois olla yksiä syitä. Kotkat,temmit ja gg:t tippuu hinnoissa aika äkkiä.
no sit voi vaikka esim ostaa yamaha dt:een
joka on luotettava ja halvemmat huollot
ja mäntäki vain 10tkm välein vaihtoon liikkeessä vaihto
alle 200¤ ja sitte olis yli 20 hp kun olis tt:een
ja poltoainekulutus 5-6l/100 km ja niitä saa vielä
uusia.
no mut jokaisellä pyörällä on varmaan hyvät ja huonot
puolet mutta tässä nyt ainakin on HINTA näin alkuun
aika korkee.
ei saa dt:tä enää uutena, nollakutone tais olla viimene malli. aika korkee todellaki joo jos ois derbi sendan tasolla toi hinta tai siitäki vähä korkeempi niin ois paljon enemmän ostajia pyörälle ja sitte tulee taas yks este että saako ees suomesta varaosia pyörään että pitääköhän tilailla sitten ulkomailta
17.1.2008 12:00
xsnakex kirjoitti:J!gs@w# kirjoitti:xsnakex kirjoitti:
no sit voi vaikka esim ostaa yamaha dt:een
joka on luotettava ja halvemmat huollot
ja mäntäki vain 10tkm välein vaihtoon liikkeessä vaihto
alle 200¤ ja sitte olis yli 20 hp kun olis tt:een
ja poltoainekulutus 5-6l/100 km ja niitä saa vielä
uusia.
ei saa dt:tä enää uutena, nollakutone tais olla viimene malli.
jos käytetty vähän ajettu kelpaa niin on noit paljon
muita kun hinta on mitä on...
17.1.2008 12:08
Relow kirjoitti:Dt:ssä mäntää tarttee vaihtaa vasta 15-20k välillä,että ihan turha sitä tossa 10tkm kohalla vaihtaa,jos on säädöt kohillaan ja ajotyyli suht rauhallinen.
Toisekseen siitä ei lähe yli 20 hepoa vakiosylkällä,teharilla ja johtokikallakaan.
Kolmanneksi,dt:tä sai 07 vuonna uutena.
Neljänneksi,kun osaa nykästä oikeaan aikaan hihasta ni voi lähtee halvallaki.Esimerkiksi oman 7500km ajetun möin 3900¤.
17.1.2008 12:16
Tosiaan ne oli 06 mut tehty kuitenkin -07 vuosimalliin hieman erilaiset tarrat,eipä niissä muuta eroa 06:iin ollu.Jack The Ripper kirjoitti:Paitsi että -07 vuonna myydyt uudet yamahat olivat ylivuotisia.
17.1.2008 12:39
25.1.2008 16:23
25.1.2008 16:31
Archi kirjoitti:On kyllä aika kallis 4-tahti vehkeeksi. Tolla hinnalla saa jo Aprilia SX 125 ;)
25.1.2008 16:33
saijala kirjoitti:no täs fanticis on sama kone ku uudessa yamahan kyykky piikissä (yzf-r125). se on minarellin kone. ensimmäinen nelari nestejäähdytteinen (ruisku?). eli siis hintaon minun mielestä kohillaan. ja koneeseen tulee viriosia maahantuojalle keväällä. =) ja ei ole muuten mikään huono merkki muutenkaan. saksassa, italiassa ja ranskassa näillä ajetaan kilpaa..
25.1.2008 17:18
25.1.2008 21:36
Atech kirjoitti:Jep, kenen helvetin mukaan niissä sama kone olis? Johan järkikin sanoo että kyykkyyn tehdään erilainen kone kuin enskaan, ja fanticin ollessa ns. puolikisainen, on siinä kaasari toisin kuin jammussa.
25.1.2008 21:37
YöN_kIItäJä kirjoitti:Atech kirjoitti:Jep, kenen helvetin mukaan niissä sama kone olis? Johan järkikin sanoo että kyykkyyn tehdään erilainen kone kuin enskaan, ja fanticin ollessa ns. puolikisainen, on siinä kaasari toisin kuin jammussa.
Öhöm... Kyllpä pojat tossa taitaa olla ruisku ku kuvissa ei näy mitään kaasaria ja tässä on SAMA kone mikä tulee olemaan yamahan uudessa nelari kyykyssä
25.1.2008 22:06
26.1.2008 1:30
26.1.2008 3:30